Bekijk volle/desktop versie : 'Meer slachtoffers loverboys door internet'



16-11-2007, 10:49
'Meer slachtoffers loverboys door internet' Uitgegeven: 15 november 2007 15:36

ENSCHEDE - Het aantal slachtoffers van loverboys neemt explosief toe, in het bijzonder door de komst van het internet. Dat constateert Bureau Jeugdzorg Overijssel donderdag. Ook de leeftijd van de slachtoffers blijkt te stijgen.

Ging het in de regio Twente vorig jaar om vijftig slachtoffers, dit jaar staat de teller al op zeventig, meldde de instelling. "Tot voor kort werden de slachtoffers vooral geronseld bij discotheken, tegenwoordig gebeurt dit steeds vaker via chatboxen op internet", aldus een woordvoerder donderdag.
Volgens hem is het beslist niet meer zo dat het gaat om meiden tot achttien jaar.

"Ook steeds meer oudere vrouwen worden geronseld." Daarnaast constateert de instelling dat de loverboypraktijken zich meer verplaatsen van de steden naar het platteland.


http://www.nu.nl/news/1317262/50/%27Meer_slachtoffers_loverboys_door_internet%27.ht ml

16-11-2007, 11:30


Ik snap het niet... zijn loverboys zo slim, of zijn de slachtoffers zo dom Na alle publicaties van slachtoffers zou je toch moeten denken dat het zou verminderen...

16-11-2007, 12:19
jah, dat is ook mijn vraag! er wordt bijna op alle scholen informatie gegeven over loverboys........en toch neemt het toe
heel vaaag

16-11-2007, 12:30
liefde maakt blind he....
als een meisje van 15 of 16 jaar verliefd wordt en ze wordt overronseld met leuke dingen enzo jaah ze is een t puberen he ...
en de meeste loverboys zoeken meestal meisjes uit die n beetje onzeker zijn overzichzelf en allang blij zijn als ze een LEUKE MOOIE jongen kunnen krijgen....(ik denk dat het hier aan zit)

16-11-2007, 12:31



Citaat door melkisgoed:
Ik snap het niet... zijn loverboys zo slim, of zijn de slachtoffers zo dom Na alle publicaties van slachtoffers zou je toch moeten denken dat het zou verminderen...



tis net als met die schaamlipcorrecties, mensen zijn nou eenmaal niet al te snugger en eigenlijk zijn ze wel snugger genoeg maar soms (vaak) is het makkelijker om je verstand niet te gebruiken

16-11-2007, 12:54

Citaat door wassila83:
liefde maakt blind he....
als een meisje van 15 of 16 jaar verliefd wordt en ze wordt overronseld met leuke dingen enzo jaah ze is een t puberen he ...
en de meeste loverboys zoeken meestal meisjes uit die n beetje onzeker zijn overzichzelf en allang blij zijn als ze een LEUKE MOOIE jongen kunnen krijgen....(ik denk dat het hier aan zit)


Volgens mij ben je dan al slim genoeg om na te denken

16-11-2007, 12:57

Citaat door melkisgoed:
Volgens mij ben je dan al slim genoeg om na te denken


NIET iedereen is evenslim op die leeftijd...vooral niet als je onzekere bent over jezelf...(ik heb namelijk bij de jeugdzorg gewerkt.. als je eens wist dat er zelfs meiden zijn van 18 of 19 die ook nog onzeker zijn..)

16-11-2007, 13:13

Citaat door wassila83:
liefde maakt blind he....
als een meisje van 15 of 16 jaar verliefd wordt en ze wordt overronseld met leuke dingen enzo jaah ze is een t puberen he ...
en de meeste loverboys zoeken meestal meisjes uit die n beetje onzeker zijn overzichzelf en allang blij zijn als ze een LEUKE MOOIE jongen kunnen krijgen....(ik denk dat het hier aan zit)



het zijn meisjes van 20 a 25 jaar die achter de raam werken voor ze of in prive kamers en geen 15jarige .aan een 15 jarige hebben ze niks

16-11-2007, 13:20

Citaat door melkisgoed:
Ik snap het niet... zijn loverboys zo slim, of zijn de slachtoffers zo dom Na alle publicaties van slachtoffers zou je toch moeten denken dat het zou verminderen...

Ze kiezen heel slim hun juiste prooi...

16-11-2007, 13:24

Citaat door Siham0sS:
Ze kiezen heel slim hun juiste prooi...



of die meisjes kiezen de mooiste auto uit

16-11-2007, 13:36

Citaat door samirr:
of die meisjes kiezen de mooiste auto uit


Dat kan ook, maar lang niet elke mooie bak heeft een Loverboy als inhoud

16-11-2007, 13:36
Weet niet meer zo zeker of je ze nog "slachtoffers" kan noemen..
Mensen worden vaak genoeg daarvoor gewaarschuwd..

16-11-2007, 17:39



Citaat door melkisgoed:
Ik snap het niet... zijn loverboys zo slim, of zijn de slachtoffers zo dom Na alle publicaties van slachtoffers zou je toch moeten denken dat het zou verminderen...


Niet iedereen logt in op Marokko.nl forum om al die zaken te lezen.