Bekijk volle/desktop versie : Tanden wit maken bij de tandarts



16-11-2007, 07:26
Heeft er iemand ervaring mee?

16-11-2007, 08:12


Brite Smile company is een goede
Ik heb het daar een half jaar geleden laten doen...helaas ben ik een koffiejunk en zijn ze niet meer zo heel erg wit als in het begin...

16-11-2007, 09:16
Wat is de prijs hiervoor?

16-11-2007, 09:39
Dat is echt slecht voor je tanden..... Ze zitten dan aan je glazuur.. Tevaak je tanden bleken, merk je later echt veel van!

16-11-2007, 09:46


ik ga het einde deze maand doen , mijn beugel is er net uit maar weet niet hoeveel het kost , ik ga strax maar ff bellen

16-11-2007, 10:10

Citaat door Miss_Magrebia:
Dat is echt slecht voor je tanden..... Ze zitten dan aan je glazuur.. Tevaak je tanden bleken, merk je later echt veel van!

Sooo true!
Krijg je supergevoelige tanden van...........en eenmaal je ze bleekt blijf je teruggaan want na verloop van tijd heb je verkleuringen.........
Bij ons mgarba zeker, denk aan saffraan en kurkuma.............spagettisaus........en thee en koffie...........

Maar is wel mooi natuurlijk zo'n witte tandjes

16-11-2007, 10:13
hey ik wil het ook doen, maar nu twijfel ik heel erg!!!

16-11-2007, 10:14

Citaat door cuisinetje:
Sooo true!
Krijg je supergevoelige tanden van...........en eenmaal je ze bleekt blijf je teruggaan want na verloop van tijd heb je verkleuringen.........
Bij ons mgarba zeker, denk aan saffraan en kurkuma.............spagettisaus........en thee en koffie...........

Maar is wel mooi natuurlijk zo'n witte tandjes



Het is echt heel slecht! Ze worden gevoeliger... en voor je het weet met je je glazuur kwijt.... en beginnen ze af te brokkelen, je kunt het vergelijken met je haren bleken, alleen je tanden heb je echt meer nodig!

16-11-2007, 10:15

Citaat door Miss_Magrebia:
Het is echt heel slecht! Ze worden gevoeliger... en voor je het weet met je je glazuur kwijt.... en beginnen ze af te brokkelen, je kunt het vergelijken met je haren bleken, alleen je tanden heb je echt meer nodig!

ik denk dat het ligt aan waar je het doet, mijn vriendin heeft het gedaan en ze zijn niet gevoelig geworden maar ookniet extreem wit, zommigen sown te veel peroxide erin om ze superwit te maken dan worden ze erg gevoelig

16-11-2007, 10:24

Citaat door noonah:
ik denk dat het ligt aan waar je het doet, mijn vriendin heeft het gedaan en ze zijn niet gevoelig geworden maar ookniet extreem wit, zommigen sown te veel peroxide erin om ze superwit te maken dan worden ze erg gevoelig



Alle soort van bleken is niet goed voor je , tenzij het biologisch gebeurd... ( maar ik heb dat nog nooit gezien / gehoord ) ... elek behandeling is weer anders... daarnaast zijn ze volgens mij ook best prijzig ..... Waarom niet gewoon Swak gebruiken?

16-11-2007, 10:28
dat soort dingen lijken me heel eng. wil niet op mn jonge leeftijd een kunstgebit

16-11-2007, 10:41
je hebt ook van die witmakende producten die ze in drogisterijen verkopen, iemand daar ervaring mee?