Bekijk volle/desktop versie : Assasins Creed



15-11-2007, 21:39
Wikipedia - Assassin's Creed is een computerspel in ontwikkeling door Ubisoft Montreal. Het zal worden uitgegeven door Ubisoft. Vroeger bekend als Project Assassin bij het Microsoft X05-evenement, bestaat het sinds de E3 2006 onder Assassin's Creed. Eerder alleen nog maar aangekondigd voor de Playstation 3, later werden ook versies voor de PC en de Xbox 360 aangekondigd. Het spel wordt ontwikkeld door veel van dezelfde personen die ook meehielpen bij 'Prince of Persia: The Sands of Time'.

Een van de meest besproken kenmerken van het spel is de enorme vrijheid in de gehele spelwereld. Beïnvloed door het hele Parkour gebeuren, is het mogelijk om aan alles vast te houden dat meer dan 5 centimeter uitsteekt. Dit zorgt voor complete ontdekkingsreizen over de daken, op grotere schaal dan enig eerder spel. Het spel wordt ook een compleet Free Roaming, wat inhoudt dat je je vrij door de hele stad kan bewegen. Dit zorgt onder andere meteen voor een vergelijking met GTA, The Elder Scrolls IV: Oblivion en Shadow of the Colossus.

Assassin's Creed werd gepresenteerd tijdens de E3 2006, waar het totaal nieuwe systeem veel indruk maakte. Tot nu toe zijn er nog maar drie trailers vrijgegeven. De ongelooflijke graphics die tijdens de E3 werden getoond zijn bevestigd door het laten zien van de trailers.

Ook een van de belangrijke kenmerken van Assassin's Creed is het innovatieve besturingssysteem. Het nieuwe besturingssysteem kan het best beschreven worden als het besturen van een marionet. Volgens ontwikkelaar Jade Raymond is het zo dat als je de besturing eenmaal doorhebt en voelt, je het hele spel er nooit meer over hoeft na te denken. Op de Playstation 3 is de besturing als volgt: De linker analoge stick zorgt voor het bewegen zelf, terwijl de rechter analoge stick de camera bestuurt. Het belangrijke verschil zit hem echter in de echte knoppen. X doet alles met de voeten, vierkantje staat voor alles met de arm met de wapens, cirkeltje bestuurt alles met de arm zonder wapens en driehoekje staat voor alles met het hoofd. Een van de rechter triggers bestuurt hoe gewelddadig of voorzichtig je bent. Hier een aantal voorbeelden:

Als je gewoon de linker analoge stick vooruitgedrukt houdt loop je vooruit, maar als je de 'intensiteittrigger' inhoudt terwijl je dit doet zul gaan rennen. Nog een voorbeeld: Als er iemand in de weg staat, kan je de knop voor het 'armen zonder wapens' gebruiken, waarbij je hem ruw wegduwt, of je houdt de 'intensiteitstrigger' in terwijl je dit doet waardoor je hem zachtjes wegduwt. Als je over de daken rent en je ziet een paar balken, kan je met X van de ene naar de andere balk springen, of je kunt cirkeltje drukken waardoor je van de een naar de andere zwaait met je armen. Als je bijvoorbeeld naar een muurtje toeloopt kan je meerdere dingen doen. Als je ernaartoe loopt en op X drukt zul je ertegen aan lopen. Of je drukt op cirkeltje en je drukt je er tegenaan. Als je in een menigte loopt hoor je hen praten in hun eigen taal, gebruik je dan je hoofd, dan kan je het vertalen naar het Engels. Ook heeft Altaïr een intuïtiemethode, waardoor je doelwit extra opvalt in het publiek.



Prijzen
Beste Action/Adventure spel.
Op IGN:

Beste Action/Adventure spel
PS3 spel van de show.
Beste PS3 actie spel.
Beste PS3 graphics.
Op Gamespy:

Beste game van de show.
Op Gamespot:

Beste game van de show.
Op Gametrailers:

Beste van de show
Op 1-Up:

Beste PS3 game



Kutnieuws

Een opmerking over de Playstation 3 versie, hierin ontbreekt namelijk de trilfunctie waarbij in de Xbox 360 'gevoeld' kan worden hoeveel grip men heeft. Maar er is al een nieuwe controller in ontwikkeling met trilfunctie voor de playstation 3. Deze is nu al beschikbaar in Japan, Europa en Amerika moeten nog heel eventjes wachten.


voor meer info? http://nl.wikipedia.org/wiki/Assassin's_Creed




















Moehiemmm lijkt me een focking gruwelijk game!!! wat vind jij?

15-11-2007, 21:40


Supergreat game!

15-11-2007, 21:40
Ik heb em en het is een ware topper!!!!!!


15-11-2007, 21:42
Ronaldinho!!! ik kom 1 dag langs ga ik paar euro's meenemen
en dan kan ik wel 1 of 2 van je huren of niet
je houdt van me of niet of niet of niet

15-11-2007, 21:43



Citaat door BoubkerC:
Ronaldinho!!! ik kom 1 dag langs ga ik paar euro's meenemen
en dan kan ik wel 1 of 2 van je huren of niet
je houdt van me of niet of niet of niet



hahahaha nee me spelle zijn me te dierbaar

15-11-2007, 21:46

Citaat door RonaldinhoXY:
hahahaha nee me spelle zijn me te dierbaar



houd je niet van me?
klaar het is uit

ik betaal je ervoor
en hell no dat ik ze laat krassen ofso
me neefje nichtjes plakken altijd om ps3
maar ze hebben die controller nog nooit gezien in hun leven
moet je zien hoe gierig ik ben voor mijn spel

15-11-2007, 22:14
Ik wacht nog op de pc versie.

Maar crysis heb ik nu net afgemaakt. Die graphics zijn pas gruwelijk.

Blacksite area 51 ben ik nu mee bezig en dat is een aanrader. Goed verhaal+goede graphics.