Bekijk volle/desktop versie : yOur beauty karakter , yOur ugly uiterlijk



Pagina's : [1] 2

15-11-2007, 20:09
all mijn verhalen die ik schreef gaat allemaal niet door om redenen O.kee??
dit word vanaf nu mijn eerste verhaal die ik eerst ga afmaken O.kee



saliha is 16 jaar en haar leventje is een hel..niemand kent haar goed zelfs haar broers en zusjes niet en nog erger me ouders zijn niet blij met mij ookal zijn we rijk ik koop gewoon me kleren van een winkel voor mij maakt het niet uit..het is kom je van hel ga je terug naar hel..daarbedoel ik mee van huis naar school en andersom gewoon voor mij nooiit leuk en ik heb een aardige karakter tenminste dat weet ik vanmezelf..elke dag elke uur elke seconden lig ik wel te huilen door klappen hartsverscheurende woorden die mij hard kwetsen door me hele familie en me hele school mijn droom is datmijn leven geen hel meer is..of dat gaat lukken dat zie je in het verhaal


PART ONE

van school liep ik naar huis die hartsverscheurende woorden die ik van buiten af hoor thuis ga ik naar me kamer en lig daar dan in duizenden tranen...ik liep even beneden om naar de wc tegaan terwijl er duizenden boven zijn,maar jaa ik hoorde me familie lachen,gezellig houden kortom de gelukkigste familie die er is{dan zonder mij} met tranen liep ik naar boven had de hele tijd niks gegeten..ik voelde me misselijk en liep richting de wc en spuug alles uit..ik liep naar me kamer en deed de deur dicht opslot en opeens draait alles om me heen en viel flauw dagenlang zit ik te verhongeren ik lig daar te verhongeren niemand die mijn naam roept om ongerustigheid niemand ik lig daar op de grond te huilen en ik heb zo honger waarom is mijn leven zo..en waarneer stopt het al die vragen kan allah beantwoorden waarom ben ik niet bij allah een gelukkig leven leiden inplaats van het leven in de hel..ik had niks om te doen ik had bijna niks om te doen ik kon niet bewegen ik was verlamd weet niet hoe dat kwam..

familie van saliha

ze vragen ze zich nu af waar saliha bleef na 3 weken..me ouders zeiden laat haar ze is het niet waard mijn kinderen laat haar haar eigen leven leiden..iedereen knikte na een maand deden ze nog steeds niks helemaal niks ze lieten saliha haar eigen leven leiden me zusje sprak waar blijft ze ?? me oudersbeantwoorde zoals ik al een maand geleden zei laat haar haar eigen leven leiden iedereen knikte weer en begon weer met zich zelf besig..

bij saliha

ik heb nu al maanden niet gegeten elke dag gebeden om allah om sbar om de kracht hier weg te gaan en optestaan en vragen aan me familie of ze nog van me houden en dat moeten ze recht in mijn gezicht doen,maar neejj niks hielp dagen ,maanden vliegen voor bij telkens de zelfde vraag van zusjes of broersme ouders antwoorden laat haar haar eigen leven leiden...ik kon niks,maar om te schreeuwen om hulp misshien dat dus ik schreeuwde aaah help!! waarom moet ik me leven zo leiden waarom??
niemand was blijkbaar thuis tenminste het was maar me eigen gedachte..ik hoorde de deur open gaan en zie daar me broer tranen in zijn ogen het enige wat hij kon uitbrengen is ''saliha??'' ik keek hem aan dit was me leven nou eenmaal ik sluitte me ogen en viel weg hoorde niks voelde niks ik voelde me hart niet kloppen....2 maanden gaan voorbij en ik lig nog steeds in het ziekenhuis een jaar gaat voorbij nog steeds niet ontwaakt totdat ik wakker werd en heel me familie zag huilen om mij mij mij herhaalde het telkens dokters kwamen binnen en brachten mij naar een normaal kamer bezoekuur is er en iedereen komt binnenik drukte op een knop zodat de zuster kwam ''dag mevrouw gaat het al beter??en wilt uw iets??!''ik antwoorde''stuur al deze mensen weg!!'' ze knikte en mompelde wat uw wilt mevrouw..me broer antwoorden waarom ik ging een hele verhaal onder'' waar waren jullie toen ik jullie echt nodig had??waar is de liefde??
maanden gingen voorbij en jullie hoorden mij niet eens jullie dachten niet aan me wat doe ik slecht in jullie ogen?? houden jullie van me?? recht in me gezicht never alleen maar hartsverscheurenden woorden die me hele leven aantasten die me leven in hel bracht ik heb dagen uren minuten gebeden om allah om mijn leven als ieder gelukkige vrouw leven leiden..en nu komen jullie zehma binnen en huilenHOUDEN JULLIE WEL VAN ME ??ik stuur jullie weg omdat ik toen ik jullie echt nodig had er niet waren voor mij jullie drukke leventje denk ook is een keer aan je leven die later verspilt in hel branden pijn,haar ,jaloezie wegaat of je echte tijd nodig had en de paradijs binnendringen en blij.je eigen leven leiden en al je dromen komen uit ik wil jullie weg als ik uit de ziekenhuis weg gaa neem nu afscheid mij zien jullie me nooiit een engel die wegaat lijkt het wel ik heb nooiit iets verkeerds gedaan wil me toch me eigen leven leiden waarom hartsverscheurenden woorden gebruiken of slaan waar slaat dat op?? waar?? verdwijn uit me leven ookal zij jullie me ouders hebben jullie me soms liefde gegeven nee maar ik wel aan jullie maar jullie negeerde me omdat ik LELIJK BEN HE??heb ik gelijk zeg recht in me ogen..kijk nu krijg je tranen in je ogen waarom eerst niet nee slaan SLAAN is jullie enigste woord die JULLIE gebruiken he?verdwijn en u echt dit komt recht uit me hart..de zuster haalde hun weg uit me kamer die dag later mocht ik weg ik kreeg kleren van hun moest ze wel aan anders moet het in me nakie ik trekte een zwarte skinny met een rose truitje van mexx en rose sportschoenen van reebok en me haar had ik los in me bos krullen namelijk was ik niet lelijk make up had ik niet nodig ik trok een bruine bondkraag jas aan en liep naar buiten het was redelijk warm niet echt hoor ik liep rondjes tot ik me broer zag die me niet herkende hij versierde me..''wat moet je zakaria??'' toen die me stem hoorde''saliha''
...'' jaa ik ben het saliha ga je me nu opeens met respect nemen ofso zakaria gaa weg blijf uit me buurt ookal vinden jullie me nu beter,maar neejj waar waren jullie waar ik je echt nodig had WAAR.....

15-11-2007, 20:12


InschAllah meid.....
ik ben je 1ste fan ga gauw verder....!!

15-11-2007, 21:50
ga sneeeeeeeel verder upupupupupu gwn en topie verhaal

16-11-2007, 16:45
[I]PART TWO

vervolgens liep ik weg van me broer..hij pakte me pols vast ik schreeuwde neejj laat los ik ben je niet waard ik ben niemand waard moet me iegen leven leiden wie houdt er nog van me ik alleen ik weet het niemand NIEMAND anders hij liet me los en zei rustig ooiit kom ik terug,maar verwacht niet te snel enzo liet ik hem achter..ik liep weer rondjes en wist niet waar ik was ik zakte inelkaar ik hoorde iemand me naam roepen het was me zusje zaineb ze schreeuwde saliha,saliha er liep ook twee jongens bij haar der een was me neef en die andere zeker vriend ik huilde en huilde onder me tranen zag je een mooii gezicht tenminste me zusje gerustelde me en nam me mee naar huis me neef trooste me en die vriend knipoogte me en gerustelde mij ook...ik liep de woonkamer binnen en zag zo heel mijn familie gewoon mijn eigen zusjes en broers en ouders enzo...
ik schreeuwde neejj dit kan ik niet aan vergeet me...en ik liep rennend de deur uit en zakte op de grond en sluitte me ogen ikopende rustig me ogen weer en ik zag dat ik op de bank zat waar heel me familie bij is..hier eet dochter inoe me moeder voedde me voor het eerst en ik had zo honger dat ik het er wel snel doorkreeg door me keel...

iedereen had er spijt in en ik ben gewoon veranderd van styl,,maar ooit zonder dat ze het weten ben ik weg hier en kom nooiit meer terug..maar nu ff genieten ik ben nog jong en wil pas weg op 22e ofso...
ik liep naar me kast ik trok een leuke zwart jurkje met rode teil riem en rode pumps en leuke rode sieraden en make up lichtjes gewoon mascara en lipgloss me haar had ik mooiie normale krullen lichtbruin..ik liep naar buiten en voelde me anders ik liet de verleden nooiit gaan nooiit wat er gebeurd is ik vergeet de hoofdpersonen er niet in mijn eigen familie klinkt raar maar het is waar...ik denk dat ik er later een boek van ga maken ik houdt van boeken schrijven ooiit is dit levens beroemd en ben ik beroemd maar als een bijbaantje wil graag iets met kleine kinderen doen vind ze zo schattig allah gaat me helpen alleen allah kan het zo doen allah kan alles zien en horen...ik pakte mijn schooltas en verliet mijn huis terug naar hell tenminste dat weet ik niet of het nog zo iets ik ben al 1 jaar niet op school geweest in die tijd had ik pijngeleden in het zikenhuis laat staan een jaar tog niet normaal weet je wat raar was ik hoorde geen hartsverscheurenden woorden maar juist lieve woordjes van jongens,maar natuurlijk negeerde ze ik ze hebben mijn leven netzoals me ouders in een hell gebracht..ik liep me les binnen iedereen zag mij en gaven mij een medelijnd gezicht..die sletje kwma binnen carmen hallo allemaal hier is de nieuwe nerd saliha xxxxxx.iedereen lachte maar dit keer pikte ik het niet meer neejj ik schreeuwde meiid wat ben jij erg jij jij laat levens op het spel als je snapt wat ik bedoel waar is je eigen leven die zelf moet leiden waar meid ik weet je mag me niet,,maar ik mag jouw al helemaal niet als ik me mening mocht uiten dan vind ik dat jij een bitch, goedkoop bent en in een woord geen goede moslima bent neejj dat zie je niet gewoon een lelijke bitch tog? oftewel een goedkoop hoertje{sorry voor dat woordje moest gewoon O.kee} ik liep weg iedereen keek verschriikt naar mij maar ik was al weg en ging naar me kuisje boeken pakken en had geen zin in school dus liep ik weg naar huis waardoor ik me slecht voelde niemand was thuis zag allemaal foto's van mijn familie maar ik kwam nergens erop en dat bracht me een slecht gevoel ik liep naar boven en zag mijn zusje ze praatte met me broer over mij dat ze haar nu opeens een goedkoop hoertje vinden en te makkelijk ik pakte me kleren in..en trek een zwarte donnay sportbroek aan met een rose truitje van diesel en me rose reebok schoentjes en schreef een briefje wat er stond gaan jullie lezen waarneer zij het briefje lezen ik klom rustig uit me raam en..............[/I]

16-11-2007, 16:52


Nieuwwee Fan!!

Keep on writing!!

16-11-2007, 17:06
weeyoooo kk mooi verhaall nieuwe fan
jij moet zkkr door gaan met jouw verhaal
trouwens waargebeurd of nie want als het waargebeurd is
vind ik het heel erg voor you
koesjess Senaa

16-11-2007, 17:10
ga verderrr.rr..................

16-11-2007, 17:11
ey "sanab weet j mss waar k het verhaal "i never find someone like you" kan vinde

16-11-2007, 20:09
[COLOR="Magenta"]nee meiid het is gelukkig niet waargebeurd ik heb er wle eens gehoord over wat ik nu schrijf maar dit verzin ik gewoon maar het gebeurd nog steeds....[/COLOR]

16-11-2007, 20:29
PART THREE

vervolgens sprong ik uit het raam en het was gelukt mijn missie is gelukt ik ben weg hier nu deze straat nog en stad en deze provincie niemand maar ook niemand mag me vinden me tranen kon ik niet bedwingen en liet ze op de vrije loop tot iemand mij aansprak..''meiid ik ken je rgens van ben je niet die nichtje van nouafel xxxxx'' ik antwoorde neejj misschien zou hij mij verraden en zij gaan dan mij zoeken dan kan ik al helemaal hier niet weg ben pas deze straat uit en iemand herkent mij al zo moeilijk is het zo moeilijk..''euhm neejj ik ken geen nouafelxxxxx'' hij antwoorde okee en ik liep weg opweg naar de bus om te gaan naar weet ik veel al mijn vriendinnen die zouden mij verraden waar ik was of me nichten die al alleen woont neejj die gaan weer naar mijn familie vooral dat mij grote nicht van 18 jaar met mij broer heeft van 22 jaar en die houdt haar mondje echt niet dicht ik heb niemand in me leven meer niemand...ik wou dat ik ooiit een echt vriendin,nicht,familie,tegenkom..maar nu kan ik op dit moment nog niet iedereen vertrouwen dus ik blijf maar eenzaam op deze wereld dat alleen maar een test is...allah alleen uw kan me helpen niemand kan mij pijn als uw niemand...

familie thuis

me zusje sprak tegen mijn broer over mij ze liepen naar boven om het haar recht in haar gezicht te vertellen toen ze de deur opende zagen ze de raam open de gordijnen wapperen en een briefje op de grond waar op stond ''VOOR MIJN FAMILIE'' ze openden het briefpapier en las het voor..

MIJN LIEVE FAMILIE
hallo dit schrijf ik diep in mijn hart jullie hebben mijn geraakt met de woorden zuster en broeder ik houden van jullie,,maar waarom jullie niet van mij??zeg mij wat ik verkeerd doe zeg mij wat ik jullie aan doen en wat me jullie aantrket om mijn met hartsverscheurenden woorden te schelden jullie zagen mijn gezicht misschien teleurgesteld maar diep ja diep in mijn hart huilend mijn hart en het brak in duizenden stukken al die stukken hebben jullie veroorzaakt en van buitenaf jullie kennen het woord karakter niet neejj read a woordenboek en je komt precies te weten wat het betekend bij mij betekend het de echte mensen kennen niet alleen van buitenaf en nu heel mijn familie ik ga jullie missen jullie zijn tenslotte mijn familie ,,,maar nu komt het ik ben weg gegaan omwille door jullie zo kon ik niet leven neejj zo echt niet doegh broeders en zusters en mijn enige echt e ouders

DIEP UIT DE HART VAN SALIHA

ze verfrommelen het papier en beginnen uit het niets te huilen en schuld te krijgen ze hebben spijt dat voel ik,,maar het moest zo kan ik tog niet leven neejj zo kan ik niet leven echt niet zo kan ik niet leven herhaalde het telkens...

bij saliha

dus ik dwaalde maar rond totdat ik een bmw zag een zwarte ik herkende het...het was me broer en me zusje shit ze mogen me niet vinden dat gaat me pijn doen weer me familie zien neejj dat gaat niet zomaar neeejj ik stapte maar een bus in en betaalde het en ging achteraan zitten en me tranen gingen op de vrije loop...........

16-11-2007, 20:36
heeey schat,......
je doet het echt goedddd
en bedankt voor je vervolgjes schat....

17-11-2007, 12:50
PART FOR


vervolgens stopte de bus iemand had gedrukt ik vroeg waar we waren we waren in utrecht wayoo ik woonde in amsterdam en nu ben ik in utrecht ik zag er nog goed uit ging nog even naar de wc bij een winkel en deed me haar in een hoogstaartje en maakte het met een beetje water mooii glad en waste me gezicht ik had hele mooiie groene ogen maar door me tranen heen zag je me hele rode ogen niet normaal ik liep naar buiten ik wist de weg utrecht wel want hier woont ergens me nicht van 20 jaar ze is aardig en heeft mij nooiit verraden misshien kan ik bij haar gaan wonen als ze me er maar inlaat...ik wist de weg een beetje ik drukte op haar deurbel er maakte een jongen open van ong 18 jaar..ík zei is me nicht hier thuis selwa xxxxx''..hij knikte en schreeuwde selwa ze kwam en zag me en sprong helemaal op me zinaaaa!! ik deed ook wel aardig maar ze wist dat er iets met me was''lieferd dit is zouhir de broertje van mijn vriendje oftewel verloofde'' aangenaam zei hij ik zei hetzelfde en zei mijn naam saliha...hij ging naar boven dus ik vertelde selwa eerlijk,sirieus maar echt diep uit me hart alles ze kreeg tranen en zei je mag hier zolang blijven...ik knikte dankje nichtje van me''voor jouw is het nicht he??'' zolas vroeger waren we zo close totdat haar miskiena haar ouders overlden mijn oom en tante de zus van mijn moeder...ze had al gekookt later kwam ook haar vriend genaamd nassim..me nicht voorstelde me aan hem hij was niet lelijk me nicht kon altijd de perfecte uit kiezen we zouden met z'n allen een film kijken ik kreeg tranen en liep even weg naar me kamer..ga er maar achter aan zouhir zei me nicht tegen hem..ikhoorde de deur kraken iemand liep naar binnen ''saliha??gaat het meiid??''ik keek recht in zijn ogen en zei neejj dat me pijn deed hij omhelsde me en vroeg wat er aan de hand is...
ik vertelde hem alles echt dit kwam recht uit me hart,,hij omhelsde me strakker en zei dat alles goedkomt en vroeg mij sullen we verder de film gaan bekijken''ik knikte een neejj..sullen we wat gaan drinken om elkaar wat beter te leren kennen is dat wat ik knikte jaa dat is wel wat..maar eerst tegen mijn nciht eerlijk seggen O.kee'' me nixht was juist blij en ze liet ons gaan we gingen samen naar een rustig marokaanse cafeetje...hij bestelde voor ons allebei marokaanse thee en svence{soort marokaanse donuts} heel lekker ben ik dol op :P hij heette zouhir en was 18 jaar oud en waar diejj woont en je weet wel als we elkaar leren kennen ik voelde me goed bij hem en andersom hij zei dat ie nooiit zo meisje ontmoet had gehad..alleen van die goedkope enzo..ik was ook niet zo makkelijk ik deed om alles heel moeilijk hoor....

18-11-2007, 10:06


PART FIVE

maare...zouhir wil je me naar me nicht brengen ik ben moe??..hij knikte en rekende af en bracht me naar het huis van mijn nicht...zouhir ging naar huis en nassim vriendje van selwa mijn nicht bleef slapen..
ik werd wakker in de ochtend en stond op en keek in een kast en zag een briefje verfrommelde het open

heejj prinsesjj

ik heb voor jouw kleren gekocht samen met jouw nicht..
ik kom in de middag naar jouw he? sie jje
je prinsjj zouhir

aaah wat lief en al die kleren waren bijna allemaal merk wayoo hij moet wel rijk zijn whaha hij is ook advocaat en hij verdient daar ook veel mee..ik trok maar gewoon een donnay sportbroek aan en een wiitte truitje waaropstaat in het goud i am hot en op de achterkant stond you are not..whahah was wel grappig deed goude nike sportschoentjes en deed me haar in een hoogstaartje en liep even naar buiten om frisslelucht te halen had het al tegen me nicht gezegt ze vond het goed en ik ging naar buiten en tok me bruine bondkraag jas aan en ging naar buiten liep even rondjes totdat ik zouhir zag praten bij een marokaanse groep jongens iedereen fluitte naar mij ik negeerde ze zouhir zag mij en liep naar mij toe...heejj prinsesjj alles goed??..'' heejj zouhir jaa gaat steeds beter hoor ,maar ik ga even een rondje lopen'' zou ik meemogen prinsesjj ik kinkte en zo liepen we een rondje zouhir bracht me lopend naar huis hij wou me brengen met de auto maar ik heb neejj gezegt eindelijk thuis gekomen begroette ik nassim en me nciht en ging even achter de computer...

18-11-2007, 13:44
Up!!

18-11-2007, 14:02
PART SIX


vervolgens melde ik me aan op msn wayoo wat had ik veel mensen op me msn man 432 mensen het zijn bijna allemaal mijn familie en vrienden toen ik nog op de basisschool zat...opeens zag ik me zusje zaineb net online komen en ze praatte gelijk tegen me
amine..prinsjj stick with you 4ever;saliha?? waar ben je?? we missen je??kom terug?? al die vragen ik zei niks en schreef op mijn nickname'' sometimes I missing my old life...
ik melde me af en liep naar beneden waar ik zouhir en nassim alleen trof en selwa waar was zij??...euuhm waar is selwa??'' ze is even naar de supermark gegaan voor boodschappen ze is al vroeg gegaan...ik knikte en plofte neer op de andere bank tegen over zouhir en nassim..''ik gaa even naar buiten doegh'' zo liep ik de deur uit naar buiten ik zag lieve kleine kinderen er kwma een heel lief meisje blonde haar schattig gezicht ze was miskiena haar broer kwijt..ik vroeg rond en toen zag ik iemand een marokaanse jongen en dat liefe meisje die wijste hem aan ''senna!! riep die marokaanse jongen'' ow heejj is dit jouw zusje ze was je kwijt en ze vroeg mij waar je was..bedankt euhm...''saliha aah O.kee mooiie naam...bedankt saliha zo maakte hij zijn zin af toen ik mijn naam aan hem gaf hij heette said hij was best aarid maar heb me zouhirtje al tog? wahahha ik nam afscheid en toen moets ik tranen krijgen al die flitsen kwamen terug die dag toen ik heel mijn familie heb verlaten mij met hartsverscheurenden woorden die mij pijn deede waarom zijn er zulke mensen tog nou zo wreed en gevoelloos ik ging weer terug naar huis en trof me nicht daar te zitten met een verdrietige gezichtje..saliha lieferd kom zitten moet je iets vertellen?..ik keek haar verward aan en ging toch maar zitten en luisterde of dat goed of slecht nieuws is boeide me niet toen ik hoorde dat het slecht nieuws was luisterde ik volkomen toen ik de eerste zin hoorde gingen de tranen al los en ik sloeg overal om meheen neejj niet mijn moeder waarom ookal mag ik haar niet toch blijft ze me moeder..ik viel eindelijk in een diepe slaap..ik voelde dat ik opgetild werd en naar me kamer gebracht ben en de deur ging dicht en ik viel weer in een diepe slaap vroeg in de ochtend om half acht stond ik op en douchde me en trok een donkerblauwe skinnty jeans van kiss me en een zwart truitje waar op stond ik goude letter ik ben verliefd en op de achterkant maar niet op jouw whaah die vond ik leuk trok hem aan met zwarte nike schoentjes waarop staat in letter nike in het goud..en me haar deed ik in een hoogstaartje een liep zo de deur uit naar waar weet ik veel ik had steun nodig nu omdat mijn moeder overleden is gewoon een goede vriend/vriendin die mij kan steunen en vertrouwt en andersom...

Pagina's : [1] 2