Bekijk volle/desktop versie : wie heeft dit ook gehad



15-11-2007, 19:31
ik heb nu jaren last van slijm in de keel/neusholte en wordt daar letterlijk misselijk van. Je kan de slijm zeg maar niet weghoesten of wat dan ook.Zit letterlijk vast.


http://www.gezondheidscentra-amsterdam.nl/folders/globusgevoel.htm

wat voor medicijnen heb je ervoor gebruikt??

15-11-2007, 19:49


Dr Oz van Oprah had daar toch een heel mooi dingetje voor...

zo´n ding dien je te vullen met lauw water met een beetje zout en dan alles uitspoelen (wel via je neus... :hihi maar het schijnt beter te werken dan welk medicijn dan ook...

bellati ik ga ff kijken of ik em kan vinden op i-net.

15-11-2007, 19:57
Het heet de neti pot of jalaneti

Neti potten worden gebruikt voor Jalaneti, het reinigen van de neus. Deze reinigingsmethode wordt al honderden jaren gebruikt om allergieen tegen te gaan, en de luchtwegen te openen bij verkoudheid en astma.

De netireinigingstechniek is tamelijk eenvoudig en je kunt hem dagelijks doen. Vul de neti pot met lauwwarm water en een beetje zout en hij is klaar voor gebruik.


Dit is een foto van een vrouw bij de oprah show



dit is een foto van een andere vorm:

Rhino Horn
Last van verkoudheid? Zit je neus nu alwéér verstopt? Kom je niet meer buiten vanwege je hooikoorts? Zit er weer een voorhoofdsholteontsteking aan te komen?
Neusspoeling is dé oplossing om deze klachten te verminderen en te voorkomen!! De Rhino Horn is hiervoor een heel handig hulpmiddel. Door de manier waarop hij ontworpen is spoelt het water heel goed door. Ook wordt de Rhino Horn geleverd met een maatschepje waardoor je de exacte hoeveelheid zout aan je water toe kunt voegen, ideaal dus!



andere klassieke vorm

15-11-2007, 20:10

Citaat door LadyRabat:
Het heet de neti pot of jalaneti

Neti potten worden gebruikt voor Jalaneti, het reinigen van de neus. Deze reinigingsmethode wordt al honderden jaren gebruikt om allergieen tegen te gaan, en de luchtwegen te openen bij verkoudheid en astma.

De netireinigingstechniek is tamelijk eenvoudig en je kunt hem dagelijks doen. Vul de neti pot met lauwwarm water en een beetje zout en hij is klaar voor gebruik.


Dit is een foto van een vrouw bij de oprah show



dit is een foto van een andere vorm:

Rhino Horn
Last van verkoudheid? Zit je neus nu alwéér verstopt? Kom je niet meer buiten vanwege je hooikoorts? Zit er weer een voorhoofdsholteontsteking aan te komen?
Neusspoeling is dé oplossing om deze klachten te verminderen en te voorkomen!! De Rhino Horn is hiervoor een heel handig hulpmiddel. Door de manier waarop hij ontworpen is spoelt het water heel goed door. Ook wordt de Rhino Horn geleverd met een maatschepje waardoor je de exacte hoeveelheid zout aan je water toe kunt voegen, ideaal dus!



andere klassieke vorm

Die onderste lijkt net die oude melkkannetjes voor bij de koffie

15-11-2007, 20:20



Citaat door Miss_Magrebia:

Die onderste lijkt net die oude melkkannetjes voor bij de koffie




Ja he... zie je het al voor je...

15-11-2007, 20:27
Ik snuif altijd gewoon water met zout op. Werkt prima!

15-11-2007, 20:44
ziet er raar uit...

15-11-2007, 20:59

Citaat door NoHide:
Ik snuif altijd gewoon water met zout op. Werkt prima!



Nou dat hielp niet bij mij, ik liep al meer dan 4 jaar ermee, heb alle neusdruppels geprobeerd, zoutoplossing ect, maar niks hielp, en dit jaar ben ik uiteindelijk geopereerd aan me neusamandelen en slijmvliezen in me neus die zijn ook verwijderd, en ik moet zeggen hamdoulillah nu.