Bekijk volle/desktop versie : Passagiers woedend omdat personeel stervend oudje helpt



15-11-2007, 16:09
Wachtende passagiers op een Qantasvlucht in het Australische Brisbane hebben het baliepersoneel uitgejouwd. Een bejaarde vrouw stierf in de wachtrij voor de incheckbalie. Toen het personeel ging helpen en de balie sloot, werd het getrakeerd op boegeroep.

De 80-jarige vrouw stierf vermoedelijk aan een hartaanval. Twee dokters in de terminal boden de eerste hulp tot een team van de spoed aankwam. De reanimatiepoging mislukte.

"Het was razenddruk. Slechts de helft van de balies was open. We kampen met een personeelsgebrek door ziekte. Toen we doorhadden wat er gaande was en besloten om de balies te sluiten, brak de hel los en werd het personeel uitgejouwd", zegt Bignell van de Australian Services Union. (vsv)

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_657558.html?wt.bron=categorieArt6

En niemand die dacht: Wat als het mijn moeder is die daar ligt te sterven terwijl iedereen boe roept. Ikke en de rest kan stikken.Wat een zieke wereld waarin we leven.

15-11-2007, 16:49


Het is ook irritant! Je kan toch wel even wachten met doodgaan tot je thuis bent!

Die ouwe mensen ook altijd!

15-11-2007, 17:04

Citaat door melkisgoed:
Wachtende passagiers op een Qantasvlucht in het Australische Brisbane hebben het baliepersoneel uitgejouwd. Een bejaarde vrouw stierf in de wachtrij voor de incheckbalie. Toen het personeel ging helpen en de balie sloot, werd het getrakeerd op boegeroep.

De 80-jarige vrouw stierf vermoedelijk aan een hartaanval. Twee dokters in de terminal boden de eerste hulp tot een team van de spoed aankwam. De reanimatiepoging mislukte.

"Het was razenddruk. Slechts de helft van de balies was open. We kampen met een personeelsgebrek door ziekte. Toen we doorhadden wat er gaande was en besloten om de balies te sluiten, brak de hel los en werd het personeel uitgejouwd", zegt Bignell van de Australian Services Union. (vsv)

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_657558.html?wt.bron=categorieArt6

En niemand die dacht: Wat als het mijn moeder is die daar ligt te sterven terwijl iedereen boe roept. Ikke en de rest kan stikken.Wat een zieke wereld waarin we leven.

De vraag is natuurlijk, hoevelen wisten in die drukte wat er echt gaande was?
Daar al eens over nagedacht?

15-11-2007, 17:08
En wat hadden ze gedaan, als ze haar zo hadden laten liggen?

Wat een rare mensen!

15-11-2007, 17:16


harteloze mensen het had hun oma of moeder wel kunnen zijn de mensen beginnen steeds harder en gemener te worden
wat hadden ze liever gehad dat ze verder werden geholpen en de oude dame daar op de grond laten liggen tot iedereen geholpen is en dan pas oh kijk eens er ligt hier een dode oma weg te stinken kunnen jullie haar effe wegrapen

15-11-2007, 17:17

Citaat door David:
Heteromensen zijn zieke types.

Hoe weet je zo zeker dat het Hetero's waren..en wat heeft dat er eigenlijk mee te maken?

15-11-2007, 17:19

Citaat door David:
Niets.

Ik hoor al de hele middag dat homo's ziek zijn, en ik dacht, kom, ik begin een 'hetero's zijn ziek' actie.

Dan neem ik aan dat jij òf Homo bent..óf een zieke Hetero bent

15-11-2007, 17:23

Citaat door David:
Een kerngezonde homo natuurlijk.



Het is maar waar je trots op bent

Als je maar gezond bent he

15-11-2007, 19:17

Citaat door David:
Niets.

Ik hoor al de hele middag dat homo's ziek zijn, en ik dacht, kom, ik begin een 'hetero's zijn ziek' actie.


tfoeeeee vieze heterocultuur misbruiken vrouwen bah bah bah

15-11-2007, 19:18

Citaat door melkisgoed:
tfoeeeee vieze heterocultuur misbruiken vrouwen bah bah bah


15-11-2007, 19:31
Egoistisch en respectoos maarja zo is het tegenwoordig nu eenmaal..ikke ikke en de rest kan stikken.

15-11-2007, 19:37
Mis-communicatie denk ik, als ze even hadden omgeroepen hoe of wat dan hadden ze het vast begrepen.

Weet dat het vliegveld geen pretje is en iedereen zo snel mogenlijk op plaats van bestemming wil zijn.