Bekijk volle/desktop versie : Dillemaaaang



15-11-2007, 14:49
--------------------------------------------------------------------------------

[beste Dames En Heren,

Ik Zit In Een Hele Twijfel Achtige Situatie, Ik Weet Ech Tniet Wat Ik Moet Doen..

Het Zit Zo..

Ik Studeer Toersime Op Niveau 3..
Maar Omdat Ik Mn Franse Vak Niet Heb Gehaald, Krijg Ik Een Niveau 2 Diploma En Certificaten Op Niveau 3..

Ik Moet Voor Niveau 3 2 X 20 Weken Stage Lopen Dus In Totaal 10 Maanden.. Daarvan Heb Ik Al 3,5 Maanden Al Stage Gelopen..

Alleen Ik Zat Dus Te Bedenken, Voor Niveau 2 Hoef Je Maar 10 Weken Stage Te Lopen..
Dus Ik Vroeg Me Af Of Ik Nou Toch Nog Die 2 X 20 Weken Stage Moest Lopen Of 10 Weken Omdat Ik Toch Een Niveau 2 Diploma Krijg..

Dus Ik Heb Navraag Gedaan Op School, En Ik Mocht Kiezen Tussen 2 Mogelijkheden, Namelijk

1. Voor Een Niveau 2 Diploma En Certificaten Op Niveau 3, Moet Ik Alsnog 2 X 20 Weken Stage Lopen.

Of..

2. Voor Een Gewoone Niveau 2 Diploma Hoef Ik Maar 10 Weken Stage Te Lopen.. Dan Ben Ik In Principe Allang Klaar En Mag Ik Mn Mizerige Diplomaatje Ophalen...


Alleen Weet Ik Niet Of Die Certificaten Zo Belangrijk Kunnen Zijn.
Of Ik Daar Echt Wat Aan Heb?
Ik Wil Nik Smet Toersime Doen,, Of Ja Misschien Laaaaaater...

Pff Mohiem Ik Word Er Helemaal Gek Van, Ik Weet Echt Niet Wat Ik Moet Doen..

Plus Als Ik Toch Nog Kies Voor Die Certificaten, Ben Ik Pas In Half Juni Klaar Met Mn Opleiding..
Terwijl Ik Half Mei Ben Uitgerekend...

Ik Weet Echt Niet Wat Ik Moet Kiezen...
Grote Deel Van Me Zegt Gewoon Stoppen, En Gewoon N2 Diploma Behalen, En Daarna Ff Werken Voor Mn Kleine En Ons Huisje.. En Na Een Jaartje Ofzo Wil Ik Opnieuw Een Ander Deeltijdse Opleiding Volgen...]

Help Me Out

15-11-2007, 18:42


uitzoeken wat voor waarde die certificaten hebben en of je er echt iets mee kunt..
dan pas je keuze maken...

16-11-2007, 09:20
maar ik word toch >als k een baan heb< uitbetaald voor niveau 2 en niet 3

ik heb al een beslissing genomen, ik stop er gewoon mee..

16-11-2007, 09:43

Citaat door hindatje:
maar ik word toch >als k een baan heb< uitbetaald voor niveau 2 en niet 3

ik heb al een beslissing genomen, ik stop er gewoon mee..


Ja dat idee had ik al toen ik je eerste post las..

Succes meid.

Khir incha Allah

16-11-2007, 09:49


bedankt zina

ik moet eerst eens wat vinden dan pas ermee kappen, anders heb ik helemaal geen inkomen meer...

16-11-2007, 10:00
zo is dat... nooit je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt..

Khir, komt wel goed incha Allah