Bekijk volle/desktop versie : Een betrouwbare Negaffa/Ziana die jullie mij aanraden... B.V.D



Pagina's : [1] 2

15-11-2007, 11:44
Beste Dames,

Graag zou ik willen weten wat jullie een goeie negeffa vinden. Zelf vind ik dat Chaima-Farida Zeist mooie dingen hebben, ik vind het wel jammer dat ze ontzettend veel nephaar gebruiken.

Negeffa Kamalia vind ik ook leuk, alleen vind ik de banden te breed voor als je een cupje meer hebt en daarnaast is ze best prijzig.

Kent iemand een negaffa die leuke jurken heeft en mooie kapsels.

Alvast erg bedankt voor de reactie

15-11-2007, 11:49


ziena Naima uit den haag 0651830828

15-11-2007, 11:50

Citaat door xDJxTATAx:
ziena Naima uit den haag 0651830828

Inderdaad, deze negaffa laat je echt stralen. Heb voor de zomervakantie een bruiloft gehad, en zij maakte de bruid op. De bruid droeg een Sisi-jurk, niet normaaaaal! Te mooi gewoon, had die jurk toen voor mijn henna-avond van dr gehuurd zonder haar diensten want ik had al een andere negaffa.

Naima is echt aan te raden.

15-11-2007, 11:53
heeft ze een site?

15-11-2007, 11:56



Citaat door Nijntjekonijntj:
heeft ze een site?

Dat heeft ze niet. het is echt een hele symathieke en gezellige vrouw bel der gewoon op. en je heel makkelijk langs kunnen komen om event. te passen en jurken bekijken. de prijs weet ik zelf niet.

veel geluk & suc6

15-11-2007, 12:04
Naima den Haag is dat een wat oudere vrouw?? Heb ik keer een negeffa meegemaakt die naima heet ze was wat ouder en heeft een winkel

15-11-2007, 12:10

Citaat door fatoema23:
Beste Dames,

Graag zou ik willen weten wat jullie een goeie negeffa vinden. Zelf vind ik dat Chaima-Farida Zeist mooie dingen hebben, ik vind het wel jammer dat ze ontzettend veel nephaar gebruiken.

Negeffa Kamalia vind ik ook leuk, alleen vind ik de banden te breed voor als je een cupje meer hebt en daarnaast is ze best prijzig.

Kent iemand een negaffa die leuke jurken heeft en mooie kapsels.

Alvast erg bedankt voor de reactie



Ik had zouliga uit Den Haag (nupitial) Voor verloving EN bruiloft!
Zij is zooo lief en heeft cht mooie jurken, mooie kapsles en mooi make-up wat je wilt doet ze ik had er voor gekozen om wienig make-up te doen want ikhou er niet van, en dat doet ze gewoon sommige negaffa's zegge gewoon van nee we doen wat wij normaal doen van die eigenwijze krengen..zouliga is niet zo ze werkt samen met een vrouw heft zahra ook super lieve vrouw en ze zijn ook snel ze leveren echt mooi werk op..en ze houden zich aan hun afspraken!

Echt super mooi ben helemaal trots op ze!!!!

15-11-2007, 14:18

Citaat door fatoema23:
Naima den Haag is dat een wat oudere vrouw?? Heb ik keer een negeffa meegemaakt die naima heet ze was wat ouder en heeft een winkel

Ze is getrouwd en heeft volgens mij kinderen, ze is een kort vrouwtje, een beetje vol en draagt een hoofddoek naar voren.

15-11-2007, 19:20

Citaat door fatoema23:
Beste Dames,

Graag zou ik willen weten wat jullie een goeie negeffa vinden. Zelf vind ik dat Chaima-Farida Zeist mooie dingen hebben, ik vind het wel jammer dat ze ontzettend veel nephaar gebruiken.

Negeffa Kamalia vind ik ook leuk, alleen vind ik de banden te breed voor als je een cupje meer hebt en daarnaast is ze best prijzig.

Kent iemand een negaffa die leuke jurken heeft en mooie kapsels.

Alvast erg bedankt voor de reactie


Hoi meid,

Als je echt wilt slagen, dan moet je naar Farida uit Purmerend bellen.
Ze is echt een rot in het vak.
EN de mooiste jurken, en geen nephaar.

Je ziet er prachtig uit als ze klaar met je is.
Ze heeft elke keer de mooiste jurken.
Haar site is http://www.beautyrules.nl
0618910412

Succes!

( je moet wel gauw bellen, ze heeft t super druk)

15-11-2007, 19:21

Citaat door fatoema23:
Beste Dames,

Graag zou ik willen weten wat jullie een goeie negeffa vinden. Zelf vind ik dat Chaima-Farida Zeist mooie dingen hebben, ik vind het wel jammer dat ze ontzettend veel nephaar gebruiken.

Negeffa Kamalia vind ik ook leuk, alleen vind ik de banden te breed voor als je een cupje meer hebt en daarnaast is ze best prijzig.

Kent iemand een negaffa die leuke jurken heeft en mooie kapsels.

Alvast erg bedankt voor de reactie


Hoi meid,

Als je echt wilt slagen, dan moet je naar Farida uit Purmerend bellen.
Ze is echt een rot in het vak.
EN de mooiste jurken, en geen nephaar.

Je ziet er prachtig uit als ze klaar met je is.
Ze heeft elke keer de mooiste jurken.
Haar site is http://www.beautyrules.nl
0618910412

Succes!

( je moet wel gauw bellen, ze heeft t super druk)

15-11-2007, 19:29
Salam Meid

Ik Heb Zelf Neggaffa Hafida Uit Maarsen,ze Heeft Hele Orginele Jurken Met Echt Puur Dikke Sfifa En Orginele Sieraden Die Tot Nu Heb Ik Dat Bij Geen 1 Negaffa Gezien. Zij Is Echt Goed Ze Doet Wel Nep Haar Maar Zie Niks Van Ze Verbergt Het Met Je Echt Haar Ik Raad Jou Haar Aan En Make-up Heel Mooi Niet Te Overdreven. Als Je Har Nummer Wil Moet Je Het Laten Weten Ze Heeft Geen Site Je Moet Haar Eerste Bellen.

16-11-2007, 11:51
soumaya uit veenendaal, echt een toppertje en zeker betrouwbaar

http://www.somaya.nl

17-11-2007, 00:31


salam
ik raad je neggaffa shahrazaad uit amsterdam ze had een chow bij chebba festival zondag 11 november
iederen vondt heeel mooie ze waaren modern een ook traditie giyata prachteg
zij is ook heel lief een ze houd zich aan afspraak
lwww.shahrazaad.nl

17-11-2007, 00:35
ja der is ook een hele mooie negafa afrah youhara chriffa

17-11-2007, 00:42
moet ook goed zijn
neggaffa heeft veel vranfoorlijk zij is als in de bruidlof

Pagina's : [1] 2