Bekijk volle/desktop versie : Tieners kiezen vaker voor abortus



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

15-11-2007, 11:41
......

Zwangere Marokkaanse en Surinaamse meisjes kiezen het vaakst voor een abortus, respectievelijk 79 en 75 procent. Van de autochtone tieners doet 60 procent dat.

Marokkaanse vrouwen staan weer eens ergens nummer 1 in. en ja weer negatief, het kon ook niet anders he....

15-11-2007, 11:42






waar jullie mannen allemaal naar opzoek gaan om de meiden zwart te maken ... best wel grappig

15-11-2007, 11:44
Let op jezelf en je familie. De rest doet er niet toe.

15-11-2007, 11:45
OMG dat er mensne zijn die abortus laten plegen, walgelijk gewoon

15-11-2007, 11:46



Citaat door SOMAS:
......

Zwangere Marokkaanse en Surinaamse meisjes kiezen het vaakst voor een abortus, respectievelijk 79 en 75 procent. Van de autochtone tieners doet 60 procent dat.

Marokkaanse vrouwen staan weer eens ergens nummer 1 in. en ja weer negatief, het kon ook niet anders he....


Ja als jullie steeds maar weer het negatieve aanhalen blijven wij ook negatief in het nieuws..

Bron voor die procenten..?

15-11-2007, 11:50
tfoe, 3la schande.

15-11-2007, 11:53
[I]Abortus: 79% van de Marokkaanse tieners kiest hiervoor!!

--------------------------------------------------------------------------------

Tieners kiezen vaker voor abortus
Uitgegeven: 15 november 2007 10:29
Laatst gewijzigd: 15 november 2007 10:44

UTRECHT - Zwangere tieners kiezen steeds vaker voor een abortus. Dat blijkt uit cijfers van de Rutgers Nisso Groep die donderdag zijn gepubliceerd.

Het totaal aantal abortussen was in 2006 32.992, 8,6 gevallen per 1000 vrouwen tussen de 15 en 45 jaar. Het aantal is volgens de groep sinds 1992 vrij stabiel.

Vorig jaar koos 13,3 procent van de zwangere vrouwen voor een abortus. Van deze 33.000 vrouwen, was 14 procent afkomstig uit het buitenland. Er waren bij elkaar 5400 zwangere tieners waarvan er 3600 (66 procent) een voortijdig einde aan de zwangerschap maakten.

Surinaamse meisjes

Zwangere Marokkaanse en Surinaamse meisjes kiezen het vaakst voor een abortus, respectievelijk 79 en 75 procent. Van de autochtone tieners doet 60 procent dat.
Volgens de Rutgers Nisso Groep worden zwangerschappen steeds vroeger afgebroken. In ruim een derde (35 procent) van de gevallen is dat in de eerste vier weken na de conceptie.

Bron: http://www.nu.nl[/I]

15-11-2007, 11:58
Tsja....de wereld is naar de klote dan. Wat een beetje geduld niet teweeg kan brengen. Gewoon je benen dichthouden is blijkbaar teveel gevraagd voor velen en een aantal mannelijke imbecielen kunnen hun lusten niet in de hand houden.

Beiden treffen schuld..

15-11-2007, 12:01
Vraag me nu dus echt serieus af waar al die abortussen vandaan komen als (de meeste) marokkaanse meisjes beweren nog maagd te zijn

15-11-2007, 12:01
dat zullen wel die marokkaanse uit utrecht wezen schorem daar verwacht ik niks anders van

15-11-2007, 12:03

Citaat door Illusion:
Vraag me nu dus echt serieus af waar al die abortussen vandaan komen als (de meeste) marokkaanse meisjes beweren nog maagd te zijn



Ik vraag me ook serieus af hé of die mensen wel hersens hebben. Ik bedoel ALS en dan ALS je het doet, zou je toch moeten weten dat zwangerschap het gevolg kan zijn van onveilig seksen? Stop um tussen de deur ipv het onveilig te doen.

15-11-2007, 12:05

Citaat door Melak:
dat zullen wel die marokkaanse uit utrecht wezen schorem daar verwacht ik niks anders van



De rutgers nisso groep zetelt in utrecht, waar de meiden vandaan komen staat niet in het artikel..

15-11-2007, 12:06



Citaat door Techna_Tonic:
Ik vraag me ook serieus af hé of die mensen wel hersens hebben. Ik bedoel ALS en dan ALS je het doet, zou je toch moeten weten dat zwangerschap het gevolg kan zijn van onveilig seksen? Stop um tussen de deur ipv het onveilig te doen.


Of tussen de thahendesht (cactusplanten)?

15-11-2007, 12:07
Jongeren zijn tegenwoordig ook te jong al seksueel actief terwijl ze hun vmbo diploma nog niet eens hebben behaald

15-11-2007, 12:07

Abortus, toegestaan of niet in de islam?

Abortus is binnen de Islam tot op een zekere hoogte toegestaan, indien het leven van de vrouw in gevaar komt. De meeste geleerden hebben besloten dat de bezieling (Allah’s geest) de scheidslijn is die bepaalt of abortus toelaatbaar is of niet. Bij sommigen ligt de grens op het einde van de 4de maand, anderen beperken de periode tot 40 of 50 dagen. Dit hangt samen met de religieuze visie op de geboortebeperking. Vanaf de periode dat de vrouw bevrucht is, telt men 120 dagen, en dat is de tijd waarin de ziel wordt ingeblazen door Allah. In bekende hadithsx komt dit voor: "De schepping van ieder van jullie vindt plaats in de buik van de moeder, dit gedurende 40 dagen in de vorm van een levenskiem, daarna is hij even lang een klonter, daarna is hij even lang een klompje vlees; vervolgens wordt er een engel naar hem toegezonden die hem de levensadem (rûh) inblaast…".

Dus, men kan hieruit besluiten dat vanaf de bevruchting tot de periode van 120 dagen vruchtafdrijving mag toegepast worden. Na die periode is abortus verboden, behalve wanneer het leven van de moeder gevaar loopt. In de Koran staat over deze situatie: "Diegene die zich in een noodsituatie bevindt, zal geen zonden begaan bij het toepassen van wat niet is toegestaan." In geval van verkrachting is vruchtafdrijving toegestaan. Uiteraard, beschikt de vrouw niet alleen over een stoffelijk lichaam, maar heeft ze ook een geestelijke natuur. Het is ondraaglijk om een kind te moeten dragen op zo’n onwaardige manier. De vrouw treft in zo’n geval geen enkele schuld en heeft dus nood aan alle beschikbare hulp van omstaanders.


Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11