Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Pukkelssss!!:(



14-11-2007, 22:47
Nadat ik uit marokko ben gekomen dit jaar heb ik last van meeeters of pukkels.
Pukkels ze zijn rood en komt zon zwart puntje en etter.
Het worde er steeds minder
Terwijl ik genoeg drinkk en gezond eet.
En gebruik elke dag ..dagcreme
wie heeft dit ook en zijn jullie naar de dokter geweest voor zalfje en wat voor ik vind egg nii leuk

14-11-2007, 22:55


hahaha jaaaa foutje ik bedoell meer
puberteit die heb ik al gehad ben nu 20

14-11-2007, 23:11
gebruik purolzalf voor de geirriteerde huid of van biodermal pcl e creme voor probleemhuid.errug goed allebei

14-11-2007, 23:12
ik heb precies zelfde probleem als jou
sinds ik van vakantie terug ben ziet mijn gezicht er niet meer uit
misschien moet je geen creme gebruiken, bij mij wordt t erger daarvan:s

14-11-2007, 23:42


jaa ik gamorgen de dokter wel ff bellennn...
thnx voor de tips (K)

15-11-2007, 09:48
Ik heb een betere tip voor je! en het is ook nog goedkoper! Wollahila ik heb dat gister geprobeerd. Als ik ongesteld word krijg ik ook allemaal mee eters en puistjes! vreselijk vind ik dat! En aangezien ik heel ongeduldig ben moest ik een oplossing hebben gelijk! Toevallig belde mijn nicht me op uit Marokko. Ik zei tegen haar dat ik een probleem had met mijn huid. Nu was ik zelf in Marokko 2 weken geleden en toen heb ik savon el beldi gehaald. Dat is een bruine vloeibare zeep, ruikt niet zo heel lekker maar helpt supergoed! Ik had die gekocht maar nog niet gebruikt. Mijn nicht zei dat ik dat op mijn gezicht moest smeren als een maskertje en 5 minuten laten inwerken. Ewa ik heb niet alleen 5 minuten gedaan maar een half uur! Tot het helemaal droog was. En daarna heb ik mijn gezicht gewassen wollahhhhh ik heb nu zooooo'n zachte huid! mijn puistjes zijn niet allemaal weg maar die mee eters zie je niet zitten! En dat allemaal na 1 x! Ik ga het voortaan elke avond doen, als bij 1 x de mee eters al weggaan dan heb ik volgende week incha Allah de huid van een filmster wollahila ik raad het hier iedereen aan!

GEWOON ALS MASKERTJE SMEER JE DAT OP JE GEZICHT NIET TE DIK HALF UURTJE LATEN INTREKKEN EN JE KRIJGT EEN SUPERZACHTE HUID!

Ik raad dit trouwens alleen aan mensen aan die een vette huid hebben. Je huid word er droog en gezond van wollah.

15-11-2007, 11:07
Ik gebruik Sabon el beldie ook al heel lang, ik had ook puistjes en mee eters.Het is echt een wondermiddel.Lang leven Marokko!

15-11-2007, 11:29

Citaat door rozen:
Ik gebruik Sabon el beldie ook al heel lang, ik had ook puistjes en mee eters.Het is echt een wondermiddel.Lang leven Marokko!



Krijg je echt zo een babyhuidje van he!

Doe je smorgens ook nog dagcreme ofzo op of laat je het gewoon zo?

15-11-2007, 11:45
Maar mijn gezicht werd heeeeel rood toen ik sabon beldie gebruikte

Ik had t een keer gedaan en daarna niet meer het is afhankelijk van de soort huidtype die je hebt.

Ik heb zon vloeibare zalf van de dokter gekregen.Zit d8 ik 3% of 6% alcohol in.Je smeert het voor je gaat slapen op je gezicht,als je veel puisten hebt zal het heel pijn doen het eerste half uur omdat die alcohol die puisten binnen dringt zeg maar.Maar na een week of twee heb je wel een glad gezicht.Ik ben er momenteel nog mee bezig.Ghair Inchallah

15-11-2007, 11:52
hier nog een trouwe savon el beldi nee maar het werkt bij mij echt wel goed, maar er zijn mensen die er een geirriteerde huid vn krijgen of het wordt rood bij hun etc.. dus ligt eraan :-)

15-11-2007, 15:16
Welke zalfje kreeg je van de dokter?

15-11-2007, 19:27
jaa hoe heet die zalf?

15-11-2007, 19:38


Als jullie het tegen mij hebben

Euhm op het zalfje staat: 30 ml Salicylzuur 6% GEL

05-12-2007, 13:36

Citaat door Sana_21:
Nadat ik uit marokko ben gekomen dit jaar heb ik last van meeeters of pukkels.
Pukkels ze zijn rood en komt zon zwart puntje en etter.
Het worde er steeds minder
Terwijl ik genoeg drinkk en gezond eet.
En gebruik elke dag ..dagcreme
wie heeft dit ook en zijn jullie naar de dokter geweest voor zalfje en wat voor ik vind egg nii leuk



1 Verschoon om de 2 dagen je kussensloop. Heb je vaak puistjes aan dezelfde kant? Probeer dan een andere slaaphouding. In je kussen komen veel bacterieen waaronder de huisstofmijt in voor.

2 drink elke dag ongeveer 2 liter water of drink brandnetelthee. Brandnetelthee zuivert het bloed waardoor je mijnder last krijgt van acné.

3 doe 1 keer in de week je gezicht scrubben en stomen.

4 probeer geen foundation te gebruiken, pak dan 1 keer in de week een zonnebankje..

5 NIET ERAAN ZITTEN