Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Voor ......

Pagina's : [1] 2 3

Uitgeblust
24-08-2002, 10:06

Alle engeltjes in de Hemel Zullen vast op jou lijken Geloof me maar ...... Het zal jou later ook wel blijken Jij bent echt het allermooiste Dat Allah ooit heeft gemaakt Schrok Hij van zoiets moois Jou ontworpen … toen gestaakt Hij besefte gelukkig op tijd Mensen kunnen dit niet aan Jij ziet het maar aan mij Ik ben volledig van de baan Gevangen door jou schoonheid Gegrepen door jou hart Ken ik sinds ik je ontmoet heb Blijdschap … en nimmer smart Met het mooiste beeld ga ik slapen Vredig en in alle rust Zeg ik schatje, ik hou van jou Heb al zo vaak je foto gekust Dan val ik in slaap Droom de mooiste dromen Wandelen op het strand Of in een bos met bomen Als ik dan ‘morgens wakker word Leef ik met dat gevoel de dag Niemand zal mijn ooit begrijpen Als ik zeg “dat ik de Hemel zag” :Iluvu: ......

Uitgeblust
24-08-2002, 17:34
Denk niet teveel na Laat je hartje spreken Wij houden van elkaar Dat is toch wel gebleken Nooit vergeet ik jou lach Het traantje in je oog En zo ontstond er spontaan Een hele grote regenboog Ook zag ik de Hemel verschijnen Droom ik nu dag en nacht Terwijl jij nog in Marokko bent Ik hier eenzaam op je wacht :(

Uitgeblust
24-08-2002, 17:35
Ik mis je zo ...... Ons dagelijks liefdes pret Zit nu nauwelijks achter mijn PC Ga zelfs weer vroeg naar bed Alle plezier is plots verdwenen Voel me verdrietig en zo alleen Kijk ik met angst naar de toekomst Want waar moet ik zonder jou heen Zonder jou kan ik niet leven Vraag me af “is dit wat het leven bood” Zal jou mijn lieve ...... meedragen tot aan mijn dood

Uitgeblust
24-08-2002, 17:49
Soms wordt het mij teveel Als ik over je zit te schrijven Omdat ik dan zo graag In die fantasie wil blijven Voel dan mijn tranen komen Mijn hartje doet zo’n pijn Vooral omdat ik dan Zo heel graag bij jou wil zijn Mijn hoofd buigt dan naar beneden Wil alleen zijn met mijn verdriet Door dan niemand aan te kijken Zien ze ook mijn tranen niet Ondoordacht als ik omhoog kijk Ziet iedereen mijn ogen zijn rood Zeg ik als ze het vragen Dit is wat het leven mij bood Geboren om verdriet te hebben Liefde krijgen alleen in zinnen Geluk is mij niet bedeelt Niemand om echt te mogen beminnen

Uitgeblust
24-08-2002, 18:19

Er zijn zoveel mooie dingen Maar waar ik net aan dacht Hun eerste kleine stapjes Wie er voor het eerste lacht De moment van het leren Stapjes naar hun gebed Leren uit de Koran De uurtjes van het samen pret Gedichtjes bij het slapen gaan Ontbijt op de vroege morgen Wij als hun beide ouders Hun een jeugd zonder zorgen Zo kijk ik naar de toekomst Zou jij zo samen willen zijn Laten we dan samen vechten Ons krijgen ze niet klein :Iluvu: ......

Harlem69
24-08-2002, 18:38
Een diep verlangen, naar liefde en geluk zet jij menig moment, je hartje onder druk en probeer je te begrijpen, en te voelen wat het is waar je zo veel over hoort en ziet, en ervaart als een gemis je praat dikwijls met vriendinnen over dat moment wat je kent, maar nog niet had het spel der geliefden, samen één, een stel een ware geliefde, ja... ooit komt die wel en tot die tijd, schenk je je liefde en trouw en Hem verkondig je Zijn wil en inzichten, in geschrift en met duidelijke stem en naast je werk, vul je daar mee dagelijks, vele uren en zit je af en toe wat stilletjes voor je uit te turen wanneer je je gedichten, en plaatjes over liefde post zie je jezelf soms al getrouwd, in een mooie bruidsjurk uitgedost en samen, met een mooie en lieve man, zoals je hem wenst want in dromenland, zijn de mogelijkheden, onbegrenst en zou iemand je in je betraande, verdrietige ogen kijken zou men zeker zien, een lieve vrouw, zonder gelijke want jij bent een unieke dame, dat is gebleken je bent lief, behulpzaam, loyaal, gedreven en hebt je streken je weet wat je wilt, en je grenzen ken je goed en ik hoop dat Hij, je voor pijn en ongeluk behoedt en inscha Allah komt er vandaag of morgen, oprecht en trouw die ene ......, die je in je ogen kijkt, en zegt, Ik hou van jou... dan kun je beginnen, aan die nieuwe liefdesweg, en een gezin en zal inscha Allah, een klein wonderkind zijn dan, het begin van geluk en harmonie, in hoofd én hart tesamen om vast vooruit te werken... bedenk dan vast wat namen... ;) :D XXXX :Iluvu: :zwaai:

Harlem69
24-08-2002, 18:51
Als wij met de kinderen, naar een attractiepark zouden gaan hoefde ik slechts voor één volwassene te betalen omdat jij zó op zou gaan in hun wereldje, de realiteit even gedaan zou de kaartverkoper, geen moment aarzelen of dralen en zou ik bij zo´n aanblik, van geluk lachen... een traan XXXX

yasmine85
24-08-2002, 20:38
uitgeblust zal voor haar lieve man echt alles doen wat ze maar kan niemand kan hun tegenhouden omdat zij zoveel van elkaar houden uitgeblust altijd in gedachten denkend aan zijn woorden en stem en hoe zij met elkaar lachten en hoe zij in zijn armen rent snel is hij terug bij haar en zal zij weer gelukkig zijn dag en nacht weer samen dat gevoel is toch zo fijn!!

Uitgeblust
25-08-2002, 23:12
Salaam Yasmine en Harlem Sorry ik zie nu pas jullie reactie, shokran Ik zal snel op jullie terug schrijven, Inscha Allah. Klopt wel aardig Harlem :( Wa Aleikoem as Salaam

Harlem69
26-08-2002, 00:37
Als een liefdes-bom zal jij exploderen wanneer jij je geliefde zult kennen leren en tot dat moment zal komen oefen je vast in je dromen tot die tijd komt, dat je mag verkeren... XXXX

EmiR_Soltan
26-08-2002, 00:45
Vier woorden Een zin Twee cijfers Een getal Jij en ik Een man Een vrouw Twee harten Twee levens Een Liefde

Uitgeblust
26-08-2002, 08:57
Op de eerste plaats Ben jij ook een vriend En Allah zal bepalen Of wij elkander hebben verdient Hij is de Almachtige Weet Hij ook beter dan wij Of het wel verstandig is Samen te zijn, leven zij aan zij

Uitgeblust
26-08-2002, 08:58

Ik weet jij gaat mij vertellen Onze liefde duurde maar even Kunnen wij toch vrienden blijven Voor ons verdere leven Inscha Allah ...... Ik kan je niets beloven Hij heeft het in Zijn handen Hij die waar wij Samen in geloven voor altijd ...... :Iluvu:

Uitgeblust
26-08-2002, 09:02
Ik weet jij bent onrustig Dat waren wij ook de eerste dag Maar dat is niet zo vreemd Als je ons toen samen zag Twee verliefde mensen Groeide er een band We waren zo verlegen Dachten aan elkanders hand Geen van twee had de moed Zelfs niet bij een ijsje eten Ben ik achteraf wel blij Zal dat ook nooit vergeten Alleen in de trein Hooguit voor maar tien tellen Maar hou jij alsjeblieft je mond Ook niet aan je oma vertellen Oma’s willen wel alles weten Maar dit is ons geheim Ach, wat klets ik nu Jij bent toch nog te klein Jij luistert naar onze stemmen De liefde die het uit zal stralen Hoop ik dat jij nooit Van onze woorden gaat lopen balen Want al deze woorden Zijn gevoelens van ons beide Willen wij jou alleen Hier echt alleen mee verblijden

Uitgeblust
26-08-2002, 09:11
Origineel gepost door EmiR_Soltan Vier woorden Een zin Twee cijfers Een getal Jij en ik Een man Een vrouw Twee harten Twee levens Een Liefde Soms kunnen vier woorden Mooier zijn dan de Koran Als ze uit een hartje komen Ver bij mij vandaan Ze kunnen je laten huilen Kriebels bezorgen in je buik Je wil het dan uitschreeuwen Niet zacht maar heel luid Ik hou ook van jou, ...... En huilen er twee mensen Twee zielen, één gedachte Alles wat zij SAMEN wensen

Pagina's : [1] 2 3