Bekijk volle/desktop versie : Gaan Benzemma, Nasri en BenArfa het rustig aan doen voor hun N-Afrikaanse broeders??



Pagina's : [1] 2

13-11-2007, 15:17
Of denk je dat ze extra sterk zullen spelen? Ik hoop dat ze met opzet balverlies lijden zodat onze sterspeler Lembarki er eentje kan inprikken en een transfer naar Spanje of Engeland kan versieren.

13-11-2007, 15:19


Nee man valt op als ze slecht gaan spelen, want om die wedstrijd te kunnen winnen moeten die spelers 'per ongeluk' eigen doelpunten gaan maken

13-11-2007, 15:20
Je overdrijft het nu Hakiminho.. 1 topic is genoeg..

13-11-2007, 15:25

Citaat door Blueeyez81:
Je overdrijft het nu Hakiminho.. 1 topic is genoeg..


wollah ik ben gewoon bang voor een regelrechte afstraffing...

Henry, Ribery en Benzemma tegen El karkouri...Ohhh les blues wees genadeloos!

Maar is ook een lichtpunt --- Lembarki, Safri

13-11-2007, 15:27



Citaat door Hakiminho:
wollah ik ben gewoon bang voor een regelrechte afstraffing...

Henry, Ribery en Benzemma tegen El karkouri...Ohhh les blues wees genadeloos!

Maar is ook een lichtpunt --- Lembarki, Safri


Ewa wees bang en sarcastisch in 1 topic

13-11-2007, 15:29
Hakimo trek je niks aan van bleu soms denkt hij dat hij de directeur is van marokko.nl en wil dan dat iedereen zich aanpast aan hem



(blue ik hou van jou )

13-11-2007, 15:30

Citaat door Seliima:
Hakimo trek je niks aan van bleu soms denkt hij dat hij de directeur is van marokko.nl en wil dan dat iedereen zich aanpast aan hem



(blue ik hou van jou )



13-11-2007, 15:31

Citaat door Blueeyez81:



Sorry, ik maakte maar een grapje

13-11-2007, 15:35

Citaat door Seliima:
Sorry, ik maakte maar een grapje


Ik dacht nog wel dat je mijn paracetamolletje was

13-11-2007, 15:35
Waarom overdrijven, waarom? Jullie doen net of het einde van de wereld zal zijn als Marokko verliest, damn het is maar een vriendschappelijk duel geen WK Finale! Zulke wedstrijden zijn leerzaam. En wie weet gaat het allemaal wel meevallen en zal Marokko eens laten zien wat zij echt in huis hebben. Ik kan me nog heel goed de wedstrijd tegen Argentinie herinneren, werden wij toen ook afgestraft? Nee, in tegendeel we hadden juist heel erg goed gespeeld ondanks het kleine verlies hielden wij stand, zolang ze goed voetbal laten zien is het voor mij goed. Marokko doet het meestal wel goed tegen grotere voetballanden. Allahwa3lem, zolang de bal rond is kunnen wij van alles verwachten. Ik kan be3da niet wachten tot vrijdag, dat wij misschien 'afgestraft' gaan worden dat leggen wij even terzijde, eindelijk eens een wedstrijd tegen een topland dat is hele andere koek dan een wedstrijd tegen Namibie.

Komt goed Insha'allah! Wat er ook gebeurt, dima Maghrib..

13-11-2007, 15:38

Citaat door Blueeyez81:
Ik dacht nog wel dat je mijn paracetamolletje was



Ja maar dat ben en blijf ik ook, wij zijn bonnie en clyde, regen en zonneschijn, wij zijn 1


Heb ik net zelf bedacht he

13-11-2007, 15:45

Citaat door Seliima:
Ja maar dat ben en blijf ik ook, wij zijn bonnie en clyde, regen en zonneschijn, wij zijn 1


Heb ik net zelf bedacht he


Wow

heeel orgineel van je

13-11-2007, 15:45



Citaat door Metalsiaanse:
Waarom overdrijven, waarom? Jullie doen net of het einde van de wereld zal zijn als Marokko verliest, damn het is maar een vriendschappelijk duel geen WK Finale! Zulke wedstrijden zijn leerzaam. En wie weet gaat het allemaal wel meevallen en zal Marokko eens laten zien wat zij echt in huis hebben. Ik kan me nog heel goed de wedstrijd tegen Argentinie herinneren, werden wij toen ook afgestraft? Nee, in tegendeel we hadden juist heel erg goed gespeeld ondanks het kleine verlies hielden wij stand, zolang ze goed voetbal laten zien is het voor mij goed. Marokko doet het meestal wel goed tegen grotere voetballanden. Allahwa3lem, zolang de bal rond is kunnen wij van alles verwachten. Ik kan be3da niet wachten tot vrijdag, dat wij misschien 'afgestraft' gaan worden dat leggen wij even terzijde, eindelijk eens een wedstrijd tegen een topland dat is hele andere koek dan een wedstrijd tegen Namibie.

Komt goed Insha'allah! Wat er ook gebeurt, dima Maghrib..


Dima Maghrib!

13-11-2007, 15:47

Citaat door Blueeyez81:
Dima Maghrib!



Juist, jij begrijpt mij!

Winst, verlies of gelijk..ma3lish koershi kiefkief, dima Maghrib!

13-11-2007, 15:49

Citaat door Blueeyez81:
Wow

heeel orgineel van je






Ik weet

Pagina's : [1] 2