Bekijk volle/desktop versie : Er is meer in het leven dan trouwen..



Pagina's : [1] 2 3

13-11-2007, 12:57
Als ik op internet kijk, op straat loop en in mijn omgeving.. het woord dat iedere minuut van het uur, en ieder uur van de dag valt.. TROUWEN!
Is dat werkelijk het enige wat er is in het leven? als je 24 jaar bent en nog niet getrouwd dan spreekt menig over een schande, dat het niet kan dat een meid op die leeftijd nog vrijgezel is..

Ik hoor zelden tot nooit dat een jongeheer of jongedame zegt.. ik ga nu mijn school afmaken en een carriere maken. het lijkt erop dat het enige wat ze willen is een trouwcarriere willen.
Ik vind dit heel jammer want er is meer in het leven dan alleen maar trouwen.
Vooral als ik zie dat er meer mensen die scheiden..

Wat vinden jullie?

13-11-2007, 12:59



Citaat door besmamo:
Als ik op internet kijk, op straat loop en in mijn omgeving.. het woord dat iedere minuut van het uur, en ieder uur van de dag valt.. TROUWEN!
Is dat werkelijk het enige wat er is in het leven? als je 24 jaar bent en nog niet getrouwd dan spreekt menig over een schande, dat het niet kan dat een meid op die leeftijd nog vrijgezel is..

Ik hoor zelden tot nooit dat een jongeheer of jongedame zegt.. ik ga nu mijn school afmaken en een carriere maken. het lijkt erop dat het enige wat ze willen is een trouwcarriere willen.
Ik vind dit heel jammer want er is meer in het leven dan alleen maar trouwen.
Vooral als ik zie dat er meer mensen die scheiden..

Wat vinden jullie?



Als je carriere hebt gemaakt dan ben je te oud om te trouwen, wie wilt je nog ?

13-11-2007, 12:59
Het lot bepaald alles uiteindelijk

13-11-2007, 13:00

Citaat door jongeman27:
Als je carriere hebt gemaakt dan ben je te oud om te trouwen, wie wilt je nog ?


Ooit van lmaktaab gehoord.. en trouwens ik vind dat je nooit te oud bent om te trouwen.. ik denk dat de enige cultuur die barbaarse gedachten heeft is de marokkaanse..

13-11-2007, 13:01



Citaat door sweetgirl81:
Het lot bepaald alles uiteindelijk


precies daar ben ik het helemaal mee eens..

mattmacha feen machak allah..

13-11-2007, 13:02

Citaat door besmamo:
Ooit van lmaktaab gehoord.. en trouwens ik vind dat je nooit te oud bent om te trouwen.. ik denk dat de enige cultuur die barbaarse gedachten heeft is de marokkaanse..


er is naast mekteb ook sebab. Jullie gooien het zo makkelijk op mekteb.

13-11-2007, 13:03

Citaat door jongeman27:
er is naast mekteb ook sebab. Jullie gooien het zo makkelijk op mekteb.



leg eens uit, wat bedoel je precies met sebab?

13-11-2007, 13:05

Citaat door besmamo:
leg eens uit, wat bedoel je precies met sebab?


Je moet er naar toe handelen....niet alleen thuis zitten en denken dat het mekteb is, om het zo maar te zeggen.

13-11-2007, 13:07
Nee, je moet zeker naar elke club gaan om gezien te worden en later word je uitgescholden voor een xxxx en ben je alsnog niet getrouwd.

13-11-2007, 13:07

Citaat door jongeman27:
Je moet er naar toe handelen....niet alleen thuis zitten en denken dat het mekteb is, om het zo maar te zeggen.



ja daar heb je gelijk in.. het komt niet uit de lucht vallen..

13-11-2007, 13:08

Citaat door jongeman27:
er is naast mekteb ook sebab. Jullie gooien het zo makkelijk op mekteb.



wuhahahah ff sirieus... jij bent goed

13-11-2007, 13:09

Citaat door besmamo:
ja daar heb je gelijk in.. het komt niet uit de lucht vallen..


Je hebt in ieder geval wel smaak, gezien je avatar

13-11-2007, 13:10



Citaat door erkeer:
Je hebt in ieder geval wel smaak, gezien je avatar


dank jewel.. u to..

13-11-2007, 13:18
[QUOTE=jongeman27;39676983]er is naast mekteb ook sebab. Jullie gooien het zo makkelijk op mekteb.[/QUOTE]

Een dikke vette "groot gelijk"!

13-11-2007, 13:21
je kan nooit te oud zijn, maar wel te jong!
hoe ouder je bent, hoe sterker, hoe meer geduld, hoe meer je zult vechten voor je huwelijk en hoe meer kans dat je gelukkig zult zijn.

tegenwoordig trouwen kinderen die elke week op iemand anders verliefd zijn. nou sorry ik hoef zo´n vrouw niet!

Pagina's : [1] 2 3