Bekijk volle/desktop versie : je verloofde is niet knap?



Pagina's : [1] 2 3

12-11-2007, 21:50
stel je bent zelf heel mooi en je bent verloofd met een man die niet heel knap is en je twijfelt aan zijn uiterlijk. Je focust je teveel op zijn looks. Verder heeft hij het financieel prima goede baan en koop huis. HIj wil de hele bruiloft betalen. Wat zou je doen in zo.n situatie?
Mijn bloedmooie vriendin vroeg me om advies. Ik vond het te cliche om te zeggen, uiterlijk is niks. Maar ja wie heeft advies.

12-11-2007, 21:54


Die o zo 'bloedmooie' vriendin gebruikt dus een weegschaal. Aan de ene kant: Het geld. Aan de andere kant: Zijn niet zo denderende looks.

Oh please, geef me een teiltje.

12-11-2007, 21:54

Citaat door Chance:
Die o zo 'bloedmooie' vriendin gebruikt dus een weegschaal. Aan de ene kant: Het geld. Aan de andere kant: Zijn niet zo denderende looks.

Oh please, geef me een teiltje.




12-11-2007, 21:55
Geen teiltje maar hier iig een dweil...

12-11-2007, 21:57



Citaat door _Rehab_:
Ga voor het geld! Pluk hem helemaal kaal en daarna scheiden!


ja he

12-11-2007, 21:58
ga voor het innerlijk

12-11-2007, 21:59
Ik zou hem nemen je zegt zelf hij is niet heel knap dus ook niet lelijk en inerlijk is wel belangerijker maar ja dat is mijn advies

12-11-2007, 22:00
ga voor het uiterlijk

12-11-2007, 22:00
Go go, lelijke mannen zijn een pró.

12-11-2007, 22:01

Citaat door _Rehab_:
Ga voor het geld! Pluk hem helemaal kaal en daarna scheiden!



dat doet ze niet. Ze heeft een familie die ze dat niet aandoet. Zo is ze niet.

12-11-2007, 22:02
Ga voor de buurman, het gras is altijd groener aan de overkant. Ja, aan de overkant.

12-11-2007, 22:03

Citaat door chaymae_inoe:
Ik zou hem nemen je zegt zelf hij is niet heel knap dus ook niet lelijk en inerlijk is wel belangerijker maar ja dat is mijn advies



hij is in vergelijking met haar lelijk. Zij is bloedmooi. Ik denk dat een normaal meisje hem matig zou vinden niet slecht, zij vind hem lelijk niet mooi.

12-11-2007, 22:05


zijn compensatie is het geld. HIj stikt ervan zijn hele familie trouwens. Zijn pa heeft allerlei zaken etc. Maar ze zegt geld maakt niet gelukkig. Nu wil ze hem dumpen.

12-11-2007, 22:05

Citaat door sexybruintje:
stel je bent zelf heel mooi en je bent verloofd met een man die niet heel knap is en je twijfelt aan zijn uiterlijk. Je focust je teveel op zijn looks. Verder heeft hij het financieel prima goede baan en koop huis. HIj wil de hele bruiloft betalen. Wat zou je doen in zo.n situatie?
Mijn bloedmooie vriendin vroeg me om advies. Ik vond het te cliche om te zeggen, uiterlijk is niks. Maar ja wie heeft advies.



Ze moet niet zo zeuren. En waarom wordt de nadruk zo op zijn geld gelegd? Hij is niet mooi maar zit er wel warmpjes bij? Ze moet kijken of hij praktiseert en ook of hij wel goed is met zijn familie. Of hij verantwoordelijkheidsbesef heeft naar zijn ouders toe.


Ik zal eerlijk zijn, ik heb liever geen mooie man. Hij moet wel verzorgd zijn maar ja, dat is logisch. Als hij praktiseert, een mooi innerlijk heeft en hij is lief voor mij dan is dat sowieso al zeer aantrekkelijk voor mij. Ik val op rustige types en ze mogen best nerds zijn. Boeit me totaal niet. Hoe rustiger hij is, hoe aantrekkelijker hij voor mij wordt. Heeeeeeerlijk!! Praktiserend en zeer rustig van aard, dat zijn de TOPPERS mijnsinziens!!!!

12-11-2007, 22:05
Uiterlijk is poep. Btw ze heeft dan geen last van dames die achter ze reet aan zitten.

Ik zou het doen.

Pagina's : [1] 2 3