Bekijk volle/desktop versie : pink



12-11-2007, 21:12
Nobody knows.. iemand?? Puntjes gegarandeerd

12-11-2007, 21:25


farah inoooeeee....zo lang heb ik je niet getroffen hierrrrrr.......moegekied? lebas???

he net iemand gesproken die ook islamlogie heeft gestudeert, en diegen zei dat het geen goede studie was..

12-11-2007, 21:26
hey weer een nieuwe nick.. je bljft aan de gang..
pff.. voel me echt precies als dit nummer..
trouwens ik mis je.. wanneer zien we elkaa weer?
woensdag vrij?? heb dan me NOBI afgesproken

12-11-2007, 21:29

Citaat door lady_farah:
hey weer een nieuwe nick.. je bljft aan de gang..
pff.. voel me echt precies als dit nummer..
trouwens ik mis je.. wanneer zien we elkaa weer?
woensdag vrij?? heb dan me NOBI afgesproken




haha.. shhhttttt..is een oude lahi diek...2003

ow geselliieeeee, wat gaan jullie doen??? en nee man jammer ik moet woensdag met me ma...tolken

maarre dat liedje betrefd ik ga effe beluisteren op youtube...ik heb trouwens je msn aan iemand gegeven van de PLATAAN, hoop nie dat je het erg vind..

12-11-2007, 21:32


ja ik zag het net.. Ik zei WIE BEN JIJ!!
jah jah van hanan.. van de plataan.. ik dacht neeehhh die scriptie blijft me volgen ahahah

owjaah jeee eeeerste acount grappigg.. hahah weet je nog?? gnagnagna

je hoeft toch niet heel de dag te tolken?

12-11-2007, 21:36

Citaat door lady_farah:
ja ik zag het net.. Ik zei WIE BEN JIJ!!
jah jah van hanan.. van de plataan.. ik dacht neeehhh die scriptie blijft me volgen ahahah

owjaah jeee eeeerste acount grappigg.. hahah weet je nog?? gnagnagna

je hoeft toch niet heel de dag te tolken?



nee klopt, ik had haar net gesproken, en ze wilde me het ene en ander vragen maar ik had zoiets farah kan haar beter helpen... ik sguif altijd alles naar jouw toe, you was my assistent...remember

maar sgat, gaat het wel goed met je, is niet egt een vrolijk liedje


ik moet om 13 uur met haar mee is ene beetje rottijdstip..

12-11-2007, 21:38
ow .. humm als je vroeg klaar bent? give me a call?

hahah ik jouw assistent. jij moest een dag voor de deadline nog beginnen!!! haahah jij was MIJN asssitente.. maar goed..

hamdoulilah gaat goed.. is een mooie nummer.. you know.. iedereen heb ze ups en downs..

12-11-2007, 21:41

Citaat door lady_farah:
ow .. humm als je vroeg klaar bent? give me a call?

hahah ik jouw assistent. jij moest een dag voor de deadline nog beginnen!!! haahah jij was MIJN asssitente.. maar goed..

hamdoulilah gaat goed.. is een mooie nummer.. you know.. iedereen heb ze ups en downs..




lahister osafi.....wolah die dag vergeeeeeeeeeeeeet ik nooooooooooitttttttttttttttttttttttt, die periode, dat ene uurtje van ne3ne3 en powerpoint en tranen.......yalatieffffffffffffffffffffffffffffff fffffffffffffffffffffffffffffffffffffff...

maar dat is dus de reden waarom ik haar naar jouw toe heb geschopt....

12-11-2007, 21:51
hahah die glazen hadden we niet eens voor ze omgespoelt ahahah gefipt!!

12-11-2007, 21:58

Citaat door lady_farah:
hahah die glazen hadden we niet eens voor ze omgespoelt ahahah gefipt!!



die hollanders merken daar niks van, ze vonden het goed smaken en hebben genoten...

ze moetenm eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssss wettttuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuu...