Bekijk volle/desktop versie : Dit is pas een man ...................!!!!

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10

12-11-2007, 17:52

Citaat door xEyez_On_Mex:

Gewoon een trekhaak in huis nemen en het probleem is opgelost.

Ik ga nou ook weer geen 130 kilo zwaar wegende man trouwen (althans die hoop behou ik )

12-11-2007, 17:53

Citaat door Melleke:
Ik ga nou ook weer geen 130 kilo zwaar wegende man trouwen (althans die hoop behou ik )

Wat als hij in die tussentijd behoorlijk wat kilootjes aankomt

Het zekere voor het onzekere nemen

12-11-2007, 17:54

Wat als hij in die tussentijd behoorlijk wat kilootjes aankomt

Het zekere voor het onzekere nemen

Dan gaat hij maar hetzelfde dieet volgens als dat ik doe

12-11-2007, 17:55

Citaat door Melleke:
Dan gaat hij maar hetzelfde dieet volgens als dat ik doe

Sonja bakker dieet?

12-11-2007, 17:57

Sonja bakker dieet?

Nee, het Mellie dieet

12-11-2007, 17:58

Citaat door super_sjaakie27:
Kom op dames je moet wat over hebben voor je man.

Wat maar niet alles.

12-11-2007, 18:00
!

Ik zou wel elke ochtend ontbijt voor hem maken maar om hem nou op te tillen naar de woonkamer gaat me wat te ver.

12-11-2007, 18:02

Citaat door moessi:

De eerste ochtend van de bruid en de bruidegom, was hij eerder wakker dan zij. Hij ging de keuken in en maakte het ontbijt klaar, alles wat lekker was en hij gebruikte luxe borden en bestek, daarna ging hij zijn vrouw wakker maken. Hij liet haar niet naar de keuken gaan. Nee, in plaats daarvan gaf hij haar ontbijt op bed. Na het genieten van het ontbijt, liet hij haar niet naar de badkamer gaan om te wassen. Nee,
in plaats daarvan haalde hij zeep en water voor haar naar bed.
Toen zei hij tegen haar: Liefje, wat denk je ervan om een kopje koffie te gaan drinken in de woonkamer. Ze zei: ja. Hij liet haar niet zelf
gaan in plaats daarvan tilde hij haar op naar de woonkamer........

Wie wilt zo'n man niet?
Toen zei hij tegen haar: Vind je het leuk dit programma elke ochtend. Ze zei: Ja, liefje.

Hij zei: Dan mag je het elke dag bij mij doen.

OHhh wat Grappiggg!!!

12-11-2007, 18:27

Citaat door moessi:

De eerste ochtend van de bruid en de bruidegom, was hij eerder wakker dan zij. Hij ging de keuken in en maakte het ontbijt klaar, alles wat lekker was en hij gebruikte luxe borden en bestek, daarna ging hij zijn vrouw wakker maken. Hij liet haar niet naar de keuken gaan. Nee, in plaats daarvan gaf hij haar ontbijt op bed. Na het genieten van het ontbijt, liet hij haar niet naar de badkamer gaan om te wassen. Nee,
Toen zei hij tegen haar: Liefje, wat denk je ervan om een kopje koffie te gaan drinken in de woonkamer. Ze zei: ja. Hij liet haar niet zelf

Wie wilt zo'n man niet?
Toen zei hij tegen haar: Vind je het leuk dit programma elke ochtend. Ze zei: Ja, liefje.

! Allatief Allatief!!

12-11-2007, 18:27

Citaat door Experience:
!

Ik zou wel elke ochtend ontbijt voor hem maken maar om hem nou op te tillen naar de woonkamer gaat me wat te ver.

Wolahielaa !

ik zie t al voor me ! Allatief bodybuildster !

12-11-2007, 18:35

Citaat door moessi:

Na het genieten van het ontbijt, liet hij haar niet naar de badkamer gaan om te wassen. Nee,

Ieuw!

12-11-2007, 18:49

Citaat door moessi:

Wie wilt zo'n man niet?

ohh zo zielig voor de vrouw

12-11-2007, 18:53

Citaat door Melleke:
Nee, het Mellie dieet

Wat houd dat Mellie dieet precies in?

12-11-2007, 18:53

Wat houd dat Mellie dieet precies in?

Eten wat ik eet, want ik ben Mellie ....

Geen avondeten, bespaart mij de moeite van koken

Of alles smakeloos in water koken zoals de nederlanders, kan hij nooit zeuren over het feit dat het eten niet smaakt

12-11-2007, 18:56

Citaat door Melleke:
Eten wat ik eet, want ik ben Mellie ....

Geen avondeten, bespaart mij de moeite van koken

Of alles smakeloos in water koken zoals de nederlanders, kan hij nooit zeuren over het feit dat het eten niet smaakt

Ik heb medelijden met jouw man later. Meskien, jij gaat hem laten uithongeren.

Pas op, straks gaat hij zich volproppen met vette snacks! Daar gaat je Mellie dieet

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10