Bekijk volle/desktop versie : Wie gaat naar Frankrijk-Marokko



Pagina's : [1] 2

12-11-2007, 08:58
moet alleen vrij regelen van school een werk

12-11-2007, 10:57



Citaat door xxxxxxxx4:
moet alleen vrij regelen van school een werk



Ik ga ook naar Parijs vrijdag . En nu maar hopen dat ze meer laten zien dan ze hadden gedaan tegen FC utrecht.

12-11-2007, 11:23

Citaat door hakim2003:
Ik ga ook naar Parijs vrijdag . En nu maar hopen dat ze meer laten zien dan ze hadden gedaan tegen FC utrecht.


ik hoop het heb alle vertrouwen dat het goed komt inchallah

12-11-2007, 12:30
er gaat zeker rwina gebeuren

12-11-2007, 13:37


Ben jij niet degene die Marokko zogenaamd niet meer ging volgen? En bij het pro-oranje-club ging solliciteren, waarna jij meteen aangenomen bent.

12-11-2007, 14:09

Citaat door Metalsiaanse:
Ben jij niet degene die Marokko zogenaamd niet meer ging volgen? En bij het pro-oranje-club ging solliciteren, waarna jij meteen aangenomen bent.

Ik zat precies hetzelfde te denken


O.t 'oranje fan'

12-11-2007, 14:11

Citaat door Metalsiaanse:
Ben jij niet degene die Marokko zogenaamd niet meer ging volgen? En bij het pro-oranje-club ging solliciteren, waarna jij meteen aangenomen bent.



jah klopt ben niet meer woedend aangezien alle vrienden van me gaan dus ga ik ook

12-11-2007, 14:20

Citaat door DJ_MOT:
Ik zat precies hetzelfde te denken


O.t 'oranje fan'



Sommige leden zijn net eendagsvliegen.

12-11-2007, 14:22

Citaat door xxxxxxxx4:
jah klopt ben niet meer woedend aangezien alle vrienden van me gaan dus ga ik ook



Aha, heb je je ontslag nu al ingediend?
Woedend of niet woedend, als ik iets nooit ga doen is het wel Oranje-supporter worden. Dima Maroc, wat er ook gebeurt.

12-11-2007, 14:29

Citaat door Metalsiaanse:
Sommige leden zijn net eendagsvliegen.


ewa als Marokko heeft al lang niet goed gepresenteerd dus vandaar die woede

12-11-2007, 14:32

Citaat door xxxxxxxx4:
ewa als Marokko heeft al lang niet goed gepresenteerd dus vandaar die woede



Woedend zijn oke, maar om dan meteen te gaan roepen ik ga Oranje supporter worden dat NOOIT, althans in mijn geval.
Die club is je toch niet goed bevallen zo te zien, wat erg begrijpelijk is daar niet van.

12-11-2007, 14:33

Citaat door Metalsiaanse:
Aha, heb je je ontslag nu al ingediend?
Woedend of niet woedend, als ik iets nooit ga doen is het wel Oranje-supporter worden. Dima Maroc, wat er ook gebeurt.



ewa jah het is logisch dat ik ons elftal gaa toejuichen in Frankrijk anders zou ik niet een lange reis maken +school+werk +geld....dus Marokko boven alles

12-11-2007, 14:35



Citaat door Metalsiaanse:
Woedend zijn oke, maar om dan meteen te gaan roepen ik ga Oranje supporter worden dat NOOIT, althans in mijn geval.
Die club is je toch niet goed bevallen zo te zien, wat erg begrijpelijk is daar niet van.


ewa als je dat terugleest kan je zien dat ik woedend was

12-11-2007, 14:37

Citaat door xxxxxxxx4:
ewa jah het is logisch dat ik ons elftal gaa toejuichen in Frankrijk anders zou ik niet een lange reis maken +school+werk +geld....dus Marokko boven alles



Zo hoor ik het graahaaaaaaaaaaaaaaaaag!

Veel plezier in Franca, en onze leeuwtjes goed aanmoedigen ha, ongeacht de uitslag!

12-11-2007, 14:38

Citaat door xxxxxxxx4:
ewa als je dat terugleest kan je zien dat ik woedend was


Ik wil best weer in herhaling gaan vallen en mijn voorgaande reactie over nieuw gaan typen, maar daar heb ik niet echt zin in. Dus verwijs ik je door naar mijn eerdere reactie, die jij geciteerd hebt.

Pagina's : [1] 2