Bekijk volle/desktop versie : Help Dringenddd Op Zoek Naar Rode Galajurk



Pagina's : [1] 2

11-11-2007, 21:17
Damessss ik heb dringendd julie hulp nodig..


ik ben met spoeddd op zoek naar een mooie ROOD / bordeuax gala jurkk..

maatje 38....


Wie weet waaar ik een kan vinden.. TE kOop het liefst of te huur..


xxxxxx

12-11-2007, 17:23


waarom wordt er niet gereageerd :S

12-11-2007, 17:24
in Nl of belgie?

12-11-2007, 17:27
veel neggafats verhuren galajurken... je kunt ook beter langs winkels gaan... heb in Amsterdam veel winkels gezien van turken die verkopen ook veel van die jurken.. verhuren is ook mogelijk..

12-11-2007, 17:29


mn schoonzusje heeft op mijn verloving een mooie galajurkje gehuurt ... donkerrood.. echt mashaAllah stond haar prachtig... met sjaaltje om dr schouders...

ze heeft het bij een winkel in oost... genaamd afrah ofzoiets... vlakbij de markt...

ik zou daar even kijken... die winkel zit ook een negaffa...

of in amsterdam west.. heb je een turkse winkel vlakbij metrostation... vlugtlaan denk ik.. daar verhuren ze ook erg veel galajurken.. succes meid

12-11-2007, 17:32
Dankje Wel Schat (k)

12-11-2007, 17:32
maar als er meer opties zijn hoor ik het graag..

12-11-2007, 21:54
Wat vind je van deze ? Hij is wel alleen te huur.
Heb hem in het ivoor en in het bordeau/rood


12-11-2007, 21:54
Ik heb trouwens meer galajurken te huur in andere kleuren

12-11-2007, 22:10
Deze is prachtig
hetgeen je om de armen ziet is de sjaal
je kan 'm dus ook strapless dragen
hij ziet er splinternieuw uit

pm maar indien geïntresseeerd


13-11-2007, 01:42
Hey Meid Me Nicht Heeft Echt Een Mooie Gala Jurk En Het Is Nog Mooi Rood Niet Zo N Gare Kleur Echt Mooi Kleur Ik Vraag Haar Morgen Of Ze Hem Wilt Verkopen Geef Je Email Anders Dan Kan Ik Het Naar Je Mailen

13-11-2007, 09:55
he meid,

heel toevallig was ik gisteren op zoek naar een avondjurk in amsterdam west.

Je moet kijken op de burgemeester de vlugtlaan vlakbij het metrostation de winkel zit in een hoekje niet te missen het heet Atlas nog wat..deze heeft echt mooie, betaalbare jurken.

je hebt er ook 1 op plein 40-45 deze heet belingiz ofzo..tegenover de kijkshop..

of bij mercator over de brug heb je een klein turkse winkel je ziet eerst mannenpakken hangen maar als je naar achteren loopt zie je ook avondjurken.

en op de van woustraat heb je Qadri boutique de moeite waard om te kijken je kan ook bij haar bestellen via een boekje echte mooie staijnen jurken vanaf 185 euro tot 250 euro maar dan heb je echt een mooie avondjurk! en daarnaast heb je de witte koets, deze is echt DUUR!!! je hebt jurken vanaf 600 euro!!! je kan wel gaan kijken!!!

Ik ben geslaagd bij dat winkeltje op de burgemeester de vlugtlaan heb ik 1 apart laten zetten maar stiekem ben ik nog aan het rondneuzen...

en ooh ja Afrah boutique aan de dappermarkt een marokkaanse winkeltje MOEITE WAARD OM TE GAAN KIJKEN!! naast een nederlandse poelier die kippen verkoopt ;-)))))


succes!!!!

13-11-2007, 13:36


hahha kaboutertje een heeel verhaal.. dankjee wel voor de moeite meid ik waardeer het..


ik kom jammer genoeg niet uit Amsterdam.. dus dat wordt echt zoeken naar al die straten en winkeltjess...

maar tog bedankt..


en Fatiha2 ik hoor van je

13-11-2007, 13:38
Sweetrose je jurk is prachtig,,, maar ik moet een helemaal rode jurk..

ik ben namelijk bruidsmeisje voor men vriendin samen met anderen... wij dragen rood.. en de bruid wit

14-11-2007, 12:01

Citaat door Bent_Nador89:
Sweetrose je jurk is prachtig,,, maar ik moet een helemaal rode jurk..

ik ben namelijk bruidsmeisje voor men vriendin samen met anderen... wij dragen rood.. en de bruid wit



helaas

Pagina's : [1] 2