Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wie bidden er allemaal de Tarawieh in de Moskee?

LZN
01-11-2003, 00:50

Wie? Ik zelf bid geeneens de Tarawieh, en mijn zusje van 7 wel. Yeah ze heeft nou eenmaal een vieze zus, gelukkig kijkt ze niet naar mij als voorbeeld. :o Maarre hoop wel dat ik morgen ga beginnen met de Tarawieh Insha-Allah, en jullie krijgen het dan nog wel van me te horen of ik het thuis heb gebeden of in de Moskee. :D.

anouar_boukarie
01-11-2003, 00:52
Thuis kan je geen tarawieh bidden, moet in de moskee

voetbalster
01-11-2003, 00:53
hey meid ik zou zeggen doen ik bid bij onze moskee bij de postjeweg bij amsterdam-west heet masjid elomma is groot maarw eet je hoeveel mensen echt te abnormaal mensen komen van elke hoek uit nederland mashallah

AdamX
01-11-2003, 00:55
ik ben elke avond te vinden in stichting(moskee) elinkad in westerpark :) 3 minuten lopen van huis

Tetouanees
01-11-2003, 00:57

Origineel gepost door anouar_boukarie Thuis kan je geen tarawieh bidden, moet in de moskee Waar heb je dat nou weer vandaan.............je kunt op eigen houtje gewoon thuis tarawi7 bidden................. Tetouanees................

BniChikergirl
01-11-2003, 00:58
he anouar ik bid wl thuis tarawieh met me vader en mijn broer. dus het kan wel

anouar_boukarie
01-11-2003, 01:00
Origineel gepost door Tetouanees Waar heb je dat nou weer vandaan.............je kunt op eigen houtje gewoon thuis tarawi7 bidden................. Tetouanees................ jij bent deraan kan niet, ken jij dan de hele Koran uit je hoofd, nou volgens mij ook niet anders zat je niet hier op marokko.nl, en tarawieh ken je alleen in de moskee bidden, sfe3 ou lothour kanje thuis doen

AdamX
01-11-2003, 01:15
Origineel gepost door BabyBorn Goed van je. :goedzo: Als God het maar goed vindt, dat jij het goed vindt heb er niks aan :D

Tetouanees
01-11-2003, 02:02
Origineel gepost door anouar_boukarie jij bent deraan kan niet, ken jij dan de hele Koran uit je hoofd, nou volgens mij ook niet anders zat je niet hier op marokko.nl, en tarawieh ken je alleen in de moskee bidden, sfe3 ou lothour kanje thuis doen Moet ik daarover de heilige koran HELEMAAL uit mijn hoofd kennen......... Ik kan schrijven......maar ken niet het hele Van Dale uit mijn hoofd... sier alwlidi sier Enta 3ajan......... :D Tetouanees..................

elmoemien
01-11-2003, 12:04
Natuurlijk kan je thuis ook tarawieh bidden, maar moskee dient geopteerd te worden:D

najiba05
01-11-2003, 16:31
ik lees de koran met sarim en soudaisi mee, en daarna ga ik tarawieh bidden gewoon thuis.............