Bekijk volle/desktop versie : ik weet niet wat ik met me broer aanmoet!!!!!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2

10-11-2007, 23:49
--------------------------------------------------------------------------------

Salamalikoem,

ik heb een vraagje aan jullie......
ik zit echt ergens mee ik heb een broer van 30 jaar die nog thuis woont.
nou is dat helemaal niet erg maar wel als die niet werkt 24 uur thuis zit, nooit geld heeft om wat voor zich zelf te kopen en me ouders lastig valt als die geld nodig heeft.
het enige wat die doet is naar beneden komen om te eten, ze vieze kleren in de wasmand gooien en chagarijning zitten doen.
en wie mag ze rotzooi opruimen de meiden natuurlijk.
als je een discussie met hem aangaat dan belandt je altijd in een ruzie met hem.
soms lijkt het wel alsof ik met sadam houssain in een huis leef en ik ben iemand die altijd het laatste woord wil dus dat botst heel erg.
ik vind het niet meer leuk om zo te wonen ik heb echt heel veel sbar gehad maar op een gegeven moment houd het op als hij niet thuis is is de sfeer 10000x leuker maar hij krijgt het maar niet door dat we hem ZAT zijn.
wie kan me helpen om moed te verzamelen, hoe ik hier mee kan omgaan, heeft iemand een keer hetzelfde meegemaakt en is dat goedgekomen.
ik word echt gek ik trek het gewoon niet meer

10-11-2007, 23:52


Gooi hem het huis uit want soms leert iemand pas zn verantwoordelijkheden kennen als hij moet. En als je geen huis hebt moet je wel gaan werken he

10-11-2007, 23:54
het is hard maar misschien leert die het dan inderdaad wel.
ik moet het er toch maar ismet me ouders over hebben.
choukran

10-11-2007, 23:57

Citaat door Lieveling:
Gooi hem het huis uit want soms leert iemand pas zn verantwoordelijkheden kennen als hij moet. En als je geen huis hebt moet je wel gaan werken he


makkelijk gezegd dan gedaan!! het blijft bovendien nogsteeds je broer!!

@topicstarter, heb sabr, bidt en doe du3a voor hem! probeer ook veel met hem te praten, inshAllah zal hij inzien waar hij mee bezig is...

moge Allah swt de ogen openen van je broer en leiden op het rechte pad van de Islaam! Amien

11-11-2007, 00:00



Citaat door miss_anonymous:
makkelijk gezegd dan gedaan!! het blijft bovendien nogsteeds je broer!!

@topicstarter, heb sabr, bidt en doe du3a voor hem! probeer ook veel met hem te praten, inshAllah zal hij inzien waar hij mee bezig is...

moge Allah swt de ogen openen van je broer en leiden op het rechte pad van de Islaam! Amien


zjazak allah wah gairan
amien yarabi amien...

11-11-2007, 00:09

Citaat door hafidaaaa:
uit jouw text kon ik opmaken dat het het huis van je ouders is, en niet van jou

aan je ouders om te beslissen ook

hoe zou jij je voelen als je broer achter jouw rug plannen beraamt om zijn eigen zus het huis uit te willen gooien?

laag van je


hoe zou jij je voelen als je alle rekeningen voor je ouder betaald alle administratie voor ze doet en je laat hun geen boodschappen doen om dat ze al genoeg voor je hebben gedaan moge allah ze hier voor belonen inschallah en dat er dan iemand is die niet eens een vinger wilt uitsteken om te helpen het is niet dat hij het niet kan hij is gewoobn te lui.
en dat vind ik zo erg en je hebt mijn niet horen zeggen dat ik hem het huis wil uitgooien, en hij heeft geen enkel reden om mij het huis uit te gooien want hij neemt geen verantwoordelijkheden in dit huis. en nog iets ga jij maar is 1 dag in met hem 1 huis wonen en de hele dag ben je aan het schoonmaken ben je net klaar komt meneer eten maken je kunt weer helemaal opnieuw beginnen wil je zeggen dat dat eerlijk is

11-11-2007, 00:11
Allahoema hdiena wa gfir lana wa r7am na

heb saber oegti doe veeel du3a!

11-11-2007, 00:41

Citaat door hafidaaaa:
nog zo eentje

hoe ga jij je voelen als je ouders je het huis uitgooien

tfoe hlik


?? geef haar beter een nasie7a, i p v uitschelden..

11-11-2007, 00:45

Citaat door hafidaaaa:
nog zo eentje

hoe ga jij je voelen als je ouders je het huis uitgooien

tfoe hlik




beste zuster,zo gaf de Profeet sala Allahoe 3alajhi wa salaam geen nasie7a aan mensen .

gafara Allahoe lana

amien

11-11-2007, 01:31

Citaat door hafidaaaa:
uit jouw text kon ik opmaken dat het het huis van je ouders is, en niet van jou

aan je ouders om te beslissen ook

hoe zou jij je voelen als je broer achter jouw rug plannen beraamt om zijn eigen zus het huis uit te willen gooien?

laag van je



Je weet niet waar je het over hebt meid, ze vraagt slechts om advies en niet om een sneaky plan om haar broer neer te halen

11-11-2007, 01:38

Citaat door Mr_Amir:
Je weet niet waar je het over hebt meid, ze vraagt slechts om advies en niet om een sneaky plan om haar broer neer te halen


Echt een typerend klein naief marokkaans meisje

11-11-2007, 01:40

Citaat door Lieveling:
Echt een typerend klein naief marokkaans meisje


what a waste of time

11-11-2007, 11:59



Citaat door elzezaria19:
--------------------------------------------------------------------------------

Salamalikoem,

ik heb een vraagje aan jullie......
ik zit echt ergens mee ik heb een broer van 30 jaar die nog thuis woont.
nou is dat helemaal niet erg maar wel als die niet werkt 24 uur thuis zit, nooit geld heeft om wat voor zich zelf te kopen en me ouders lastig valt als die geld nodig heeft.
het enige wat die doet is naar beneden komen om te eten, ze vieze kleren in de wasmand gooien en chagarijning zitten doen.
en wie mag ze rotzooi opruimen de meiden natuurlijk.
als je een discussie met hem aangaat dan belandt je altijd in een ruzie met hem.
soms lijkt het wel alsof ik met sadam houssain in een huis leef en ik ben iemand die altijd het laatste woord wil dus dat botst heel erg.
ik vind het niet meer leuk om zo te wonen ik heb echt heel veel sbar gehad maar op een gegeven moment houd het op als hij niet thuis is is de sfeer 10000x leuker maar hij krijgt het maar niet door dat we hem ZAT zijn.
wie kan me helpen om moed te verzamelen, hoe ik hier mee kan omgaan, heeft iemand een keer hetzelfde meegemaakt en is dat goedgekomen.
ik word echt gek ik trek het gewoon niet meer

nou je bent niet de enige meid ik ken er ook zo een

11-11-2007, 12:00

Citaat door Lieveling:
Gooi hem het huis uit want soms leert iemand pas zn verantwoordelijkheden kennen als hij moet. En als je geen huis hebt moet je wel gaan werken he

dat vind ik ook weer nergens opslaan het is haar broer dus

11-11-2007, 12:37

Citaat door elzezaria19:
--------------------------------------------------------------------------------

Salamalikoem,

ik heb een vraagje aan jullie......
ik zit echt ergens mee ik heb een broer van 30 jaar die nog thuis woont.
nou is dat helemaal niet erg maar wel als die niet werkt 24 uur thuis zit, nooit geld heeft om wat voor zich zelf te kopen en me ouders lastig valt als die geld nodig heeft.
het enige wat die doet is naar beneden komen om te eten, ze vieze kleren in de wasmand gooien en chagarijning zitten doen.
en wie mag ze rotzooi opruimen de meiden natuurlijk.
als je een discussie met hem aangaat dan belandt je altijd in een ruzie met hem.
soms lijkt het wel alsof ik met sadam houssain in een huis leef en ik ben iemand die altijd het laatste woord wil dus dat botst heel erg.
ik vind het niet meer leuk om zo te wonen ik heb echt heel veel sbar gehad maar op een gegeven moment houd het op als hij niet thuis is is de sfeer 10000x leuker maar hij krijgt het maar niet door dat we hem ZAT zijn.
wie kan me helpen om moed te verzamelen, hoe ik hier mee kan omgaan, heeft iemand een keer hetzelfde meegemaakt en is dat goedgekomen.
ik word echt gek ik trek het gewoon niet meer



Wa alaikoem salam,

Hij moet zich als een man gedragen, want dit is gewoon not done voor een volwassen man. Je ouders moeten met hem praten zuster. Hij is oud genoeg om een baan te zoeken en een eigen huis of trouwen.

Pagina's : [1] 2