Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : klik hier en huil mee?? wie heeft die donderdagnacht gemaakt?

Pagina's : [1] 2

maghrebgirl20
31-10-2003, 23:36

ik kan hem niet meer terugvinden, maar ik wil hem me ouders laten luisteren. ik weet dat het een jongen is die hem heeft geopend en dat hij het irritant vond dat mensen over andere dingen waren aan het vertellen ipv over zijn forum die imaam kwam uit saoedi arabie en was gearresteerd of zoiets please help me als jij hem hebt geplaatst, zou je me die dan naar mn mail willen sturen, thanks

maghrebgirl20
01-11-2003, 15:38
bedankt :)

Petit_Taxi
01-11-2003, 19:21
Origineel gepost door Salahadin Denk dat je deze bedoelt dua van Shaikh Mohamed Al Mohaisni. Alleen effe vertellen dat de beelden en de tekst niet klopt. Deze dua is namelijk ouder dan 2 jaar. Dus 1422 klopt niet. http://www.islamin.co.uk/nasheeds/duafull.swf Is het wel compleet? Het stopt zomaar..

flexiegirl
01-11-2003, 19:43
:huil: Inaliallah wa ina ilahi razihoem aLLaho akbar aLLaho akbar aLLaho akbar flexiegirl

Aichake
03-11-2003, 16:01

salaam erg gewoon eenkafier mag alles zeggen over de islam. oweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee als een moslim dat doet. dan is hij gepakt. allah oe akbar.

Little_moi
03-11-2003, 17:35
Allahoe akbar!!!!!!!!!!!!!! :goedzo: erg gewoon die du3aa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!! :tranen:

Gizmo4life
03-11-2003, 19:32
Beste mensen , Ik vond duha inderdaad heel mooi,ik kreeg kippevel . Je hoort ook dat de duha echt gemeend is rechtstreeks uit zij hart. Ik vond alleen de plaatjes van de twin towers en osama bin laden niet echt gepast wisten jullie dat bij die aanslag ook moslims zijn omgekomen, en mensen die niks tegen de islam hadden. mensen let op wij moeten geen aanslagen goedkeuren die het leven van onschuldige kosten!!!!!! want dan hoefen we ons zelf geen moslim te noemen, op deze manier word de islam heel geweldadig gezien ,terwijl het de meest vreedzame geloof is !!!!

maghrebgirl20
04-11-2003, 00:01
Origineel gepost door Gizmo4life Beste mensen , Ik vond duha inderdaad heel mooi,ik kreeg kippevel . Je hoort ook dat de duha echt gemeend is rechtstreeks uit zij hart. Ik vond alleen de plaatjes van de twin towers en osama bin laden niet echt gepast wisten jullie dat bij die aanslag ook moslims zijn omgekomen, en mensen die niks tegen de islam hadden. mensen let op wij moeten geen aanslagen goedkeuren die het leven van onschuldige kosten!!!!!! want dan hoefen we ons zelf geen moslim te noemen, op deze manier word de islam heel geweldadig gezien ,terwijl het de meest vreedzame geloof is !!!! ik vond dat van de twin towers en bin laden ook niet echt gepast. en dat babytje wat dood is, dat zag er echt erg uit. toen moest ik nog erg janken......................... maar ja het is wel de harde realiteit voor veel moslim.............. helaas duha was echt mooi

Equinox
04-11-2003, 01:46
Ja en vaak zijn we niet blij met ons leven :kwaad:

Equinox
04-11-2003, 16:44
Origineel gepost door Gizmo4life Beste mensen , Ik vond duha inderdaad heel mooi,ik kreeg kippevel . Je hoort ook dat de duha echt gemeend is rechtstreeks uit zij hart. Ik vond alleen de plaatjes van de twin towers en osama bin laden niet echt gepast wisten jullie dat bij die aanslag ook moslims zijn omgekomen, en mensen die niks tegen de islam hadden. mensen let op wij moeten geen aanslagen goedkeuren die het leven van onschuldige kosten!!!!!! want dan hoefen we ons zelf geen moslim te noemen, op deze manier word de islam heel geweldadig gezien ,terwijl het de meest vreedzame geloof is !!!! Bij Deze is Allah niet de alwetende et is hij niet de machtigste...... Allah O Akbar Kon hij deze aanslag niet stoppen????? Met een simpel tikje en laten deze gebouwen hoe zij waren. Wordt het niet vaak gezegt dat Allah stuurt een engel met je ziel met O.A de gegevens van je DooD erin? Als je dag komt onschuldig of schuldig je tijd is om maar niemand weet Hoe, Waar en Wanneer. En wat de aanslagen betreeft het gaat niet om goed of slecht keuren maar ik zou meer medelijden hebben voor sommigen mensen die omgekomen en die dachten later ga ik beginnen met Bidden of morgen ga ik Insha Allah naar de mosquee en die nu de straf van het graaf aan het lijden zijn. Het zet ons aan het denken dat het leven kort is, en dat wij moeten zoveel mogelijk ons best moeten doen....... Verricht je salat, vast, betaal je zaket...........en verricht zoveel mogelijk goeie daden....... Die je later terug zal vinden Insha Allah.

slimiatje
04-11-2003, 20:50
Origineel gepost door Salahadin Denk dat je deze bedoelt dua van Shaikh Mohamed Al Mohaisni. Alleen effe vertellen dat de beelden en de tekst niet klopt. Deze dua is namelijk ouder dan 2 jaar. Dus 1422 klopt niet. http://www.islamin.co.uk/nasheeds/duafull.swf Thanks!

mohammed_b74709
10-11-2003, 00:44
Kijk die aanslagen op de Twin Towers is voor mij zeer gerechtvaardigd. Maar jammeer dat jullie alleen maar erg vinden wat die kaafiers erg vinden, dat jullie misleidt zijn door het nieuws en de kranten. Wie zijn nou de agressors Amerika of bin laden??? In mij ogen is Bin laden een held. En die heeft ons de aanwijzing gegeven om jihad te voeren want kijk toch naar ons broeders en zusters kijk naar PALESTINA ik vond dat bij die du3a ook het plaatje moest zijn van die palestijnse kind met zijn vader toen ze een voor een werden doodgeschoten schuilend bij de muur. Maar wat hoorde je daarover niks dus!!! Vandaar dat bin laden zich opmaakte voor deze gruwelheden tegen ons geloof.>>>>zal het je later niet in het graf worden nagevraagd o mens waar was gij toen je broedes afgemaakt werden??? Daar zullen we allemaal en zeker in het graf bestraft voor worden alleen diegene die zich erbij betrokken voelde en zich verzette tegen de agressors. Kijk toch hoeveel onrecht ons is gedaan op de wereld: WAAROM HOREN WE ALLEEN 11SEPTEMBER WAARBIJ NOG NIET EENS 4000 MENSEN DE DOOD PLAATS VONDEN...MAAR TERWIJL DE 7000 MOSLIMS IN SRBRENICA OP GRUWELIJKE WIJZE VERMOORD WERDEN EN DE VROUWEN VERKRACHT WERDEN>>>>>WAAROM TOCH WERD HIER NIKS TEGEN GEDAAN>>>>KIJK NAAR TJESJENIE KIJK NAAR IRAK KIJK NAAR AFGANISTAN DE TALIBAN DIE HUN EIGEN LAND BESCHERMDE EN GEEN VLIEG KWAAD HEBBEN GEDAAN ALLEEN OMDAT ZE HUN EIGEN LAND BESCHERMDE. WAT DEED AMERIKA ALS ZE ZO WERDEN AANGEVALLEN????????? En spreken ze ook nog over mensen rechten als er een amerikaan in het buitenland word vastgezeten terwijl onze broeders die alleen maar om verdenking aan activiteiten waar ze het niet mee eens zijn daar zou je dan voor opgepakt worden en op gruwelijke wijze de doostraf vinden......maar niemand vraagt naar je en geen enkel kans dat amerika ze ook uitlevert. En dan heb ik nog niet eens 1% gezegd met hoeveel leed onze moslim broeders en zusters worden aangedaan.>>>>>>>>DUS AUB ZEG NIET DAT BIN LADEN FOUT ZAT!!!!!!!!!!!!! DAT IS DUS EEN GROTE VERGISSING WANT HIJ IS DE MAN DIE VOOR DE ISLAM OPKOMT, DE MAN DIE NIET NAAR RIJKDOM BEGEERTE EN KIJK WAT HIJ MET ZIJN ENORME RIJKDOM HEEFT GEDAAN EN DAT ALLEMAAL VOOR ONZE MOSLIMBROEDERS. WANT NA 1 EN 2 KOMT TOCH OOK....3 DUS BEREIDT JE ER MAAR ALVAST VOOR WANT DE WERELD KAN ZICH ZO EVUALEREN.

MaRouaN
10-11-2003, 16:15

Het is niet toegestaan voor een moslim om vrouwen kinderen bejaarden te doden. Zelfs als er oorlog uitbreekt en er staat een boom in je weg dan mag je die niet omver zagen. En op 11 Sept zijn er zeker vrouwen, bejaarden en moslims gestorven. Dit is geen manier van oorlog voeren en word ook afgekeurd in de islam. Natuurlijk word ons ook veel onrecht aangedaan maar Allah weet en ziet alles. De ene kant veroordeel ik zo de aanslag. De andere kant kan ik het ook wel begrijpen. Amerika kan alles maken en niemand die er iets van zegt. Bin Laden heeft ze wel in iedergeval laten weten dat dit soort dingen niet gepikt worden en dat ze in hun eigen land ook kwetsbaar zijn. Moge Allah mij vergeven als ik iets verkeerds heb gezegd. Amin. Wa salammmmmmm

MaRouaN
10-11-2003, 16:18
Dit stukje heeft Redouan geschreven www.redouan.nl Ik sluit me bij hem aan. die profeet Mohammed(vzmh) heeft gezegd en gedaan) , dan kun je jezelf moslim noemen. Niet wanneer je voor eigen gewin of uit woede op een bepaalde groep in deze wereld bommen gaat gooien: dit heeft niets, maar dan ook niets met de islam te maken. Een stuk uit de Heilige Koran: "en bestrijdt op Gods weg hen die jullie bestrijden, maar begaat geen overtredingen; God bemint de overtreders niet". (Al-Bakara 2:190) Het is toegestaan om te vechten met degene die jou aanvalt, maar begaat geen overtredingen anders zal God je daarvoor straffen. Er zijn verschillende overleveringen (hadith) van Profeet Mohammed (vzmh) waarin hij onder andere gezegd heeft dat je de volgende mensen in de strijd niet mag doden: mensen die niet meevechten in de strijd, vrouwen, minderjarigen, blinden, mensen die lichamelijk niet capabel zijn om deel te nemen aan de strijd....... Alles wat er gebeurt is in Amerika, staat recht tegenover de zaken die de Heilige Koran en Profeet Mohammed aan ons voorschrijven. Ook al zou de dader die hier achter zit zich moslim noemen: de feiten uit de Heilige Koran en de Profeet bewijzen dat hij dat niet is! Volgens de islam is de enige die het recht heeft om over leven en dood te beslissen God. Een ieder die dat recht in eigen handen neemt is niet volgens de regels van de islam bezig. Wanneer iemand zelfmoord pleegt dan plaats hij zichzelf bij het nemen van die beslissing boven God: hiervoor zal hem in het hiernamaals een vreselijke bestraffing wachten en enige plaats waar hij zal eindigen is de Hel ! Mijn persoonlijke mening: Een laffe daad waarvoor de dader hard aangepakt moet worden. De mening van de verschillende moslimorganisaties heb je kunnen zien in het nieuws: Medeleven wordt betuigd, afschuw uitgesproken over deze terreurdaad en het wordt door iedereen bestempeld als een 'niet islamitische daad'. Terrorisme Terroristen moeten aangepakt worden! Door alle landen ter wereld gezamenlijk! Ik moet er niet aan denken dat jij of ik straks het slachtoffer zijn van iemand die om wat voor reden dan ook iets laat ontploffen! Het enige waarvoor je moet oppassen is dat je de 'mogelijke' terroristen eerlijk berecht en niet zaken gaat doen zoals we nu in Israël en Palestina zien waarbij de Israëliërs voor de zekerheid maar iedereen doodschieten waarvan ze denken dat die persoon 'misschien wel eens iets zou kunnen doen'... Reacties van moslims Moslims in Nederland reageren over het algemeen net zo als de rest van de mensen (of dit nou Christenen, katholieken, boedhisten, hindoes of mensen zonder geloof in God zijn). Geschokt en ontdaan. Er zijn veel mensen vermoord! mannen, vrouwen, kinderen die even naar het mooie gebouw gingen kijken, allemaal mensen zonder uniform, zonder oorlog.....Gewoon onschuldigen zoals jij en ik, die op hun werk hun brood probeerden te verdienen.......Er wordt gesproken over duizenden doden: ook hierbij zaten mensen die niet in God geloven, maar ook Christenen, Joden, Moslims, etc. Geen moslim die ik ken gelooft dat de daders hiervoor een beloning zullen krijgen van God: zij hebben een enkeltje hel gekregen. Ik lees berichten van moslims in Amerika die bang zijn: Er worden moslims op straat aangevallen en mishandeld.....Zijn zij Osama bin laden ??? Ook zij hebben familie en vrienden verloren in hun stad die werkten in het WTC, ook zij hebben verdriet, ook zij zijn bang dat er meer aanslagen komen... En daarnaast moeten ze nu ook nog eens bang zijn voor medebewoners in hun eigen stad die hun willen lynchen omdat ze toevallig dezelfde religie hebben als dat wat de mogelijke dader claimt te zijn.....(maar niet is volgens de Heilige Koran en de hadith > lees hierboven) Palestina Ik heb de mensen zien dansen op de straat in Palestina..... Ik keur het niet goed, maar ik kan het me goed voorstellen: ze zijn uit hun eigen land en huis verdreven door de joden, worden onderdrukt, afgesloten van werk en voedsel en watervoorzieningen en moeten soms met duizenden in een vluchtelingenkamp leven. Héél moeilijk om je dat voor te stellen hoe dat moet voelen in onze prachtige maatschappij waar alles voor handen is en alles mag en kan..... Maar probeer je eens in te leven in zo'n situatie: wanneer jouw vijand (vergeet niet dan Amerika meer financiële steun geeft aan Israël dan dat ze geven aan financiële hulp voor het gehele continent Afrika!) dan zo'n pak slaag krijgt in het hart van het land, zou jij dan ook niet even juichen ??? Wie het dan ook gedaan heeft ??? Het doet natuurlijk geen goed aan de vredesonderhandelingen en de politieke leiders zijn ook niet blij met deze reactie van het volk. Je kunt je waarschijnlijk wel voorstellen dat Arafat er niet blij mee is met wat er gebeurt is in Amerika: Zelfs het kleine beetje goodwill dat er nog was om tot een vreedzame oplossing te komen met de Israëliërs is nu door een of andere mafketel samen met het WTC van de kaart geveegd. Ik hoop dat de daders snel gevonden worden en dat deze dan bestraft worden voor de afschuwelijke daad die zij op hun geweten hebben. Ik hoop dat de mensen die door deze wandaad tegen de mensheid getroffen zijn deze moeilijke periode doorkomen, ik bid dat God ze hierbij steunt. Ik hoop dat de mensen hun woede kunnen beheersen en wachten tot de autoriteiten de daders te pakken hebben, en hun woede niet op onschuldige mensen afreageren. Salaam (vrede)

mohammed_b74709
11-11-2003, 00:49
OF BIN LADEN FOUT ZAT OF DE KAPERS>>>>DAT WEET ALLEEN ALLAH SUBHANA WA TA3ALLAA. Wa salaam

Pagina's : [1] 2