Bekijk volle/desktop versie : Waarom?



Pagina's : [1] 2

10-11-2007, 13:09
Waarom broeders en zusters, waarom krijgt iemand pas spijt van een haramrelatie als degene je bespeelt heeft. Waarom denken jullie niet aan de dag des oordeels als jullie een haramrelatie beginnen?
Waarom is jullie imaan zo zwak en waarom luisteren jullie naar saytaan?
Moge allah swt ons leiden, de mensen lijken de dood te zijn vergeten ya allah.

10-11-2007, 13:15



Citaat door metalsia_4ever:
Waarom broeders en zusters, waarom krijgt iemand pas spijt van een haramrelatie als degene je bespeelt heeft. Waarom denken jullie niet aan de dag des oordeels als jullie een haramrelatie beginnen?
Waarom is jullie imaan zo zwak en waarom luisteren jullie naar saytaan?
Moge allah swt ons leiden, de mensen lijken de dood te zijn vergeten ya allah.




ontzettend jammer lieve zuster dat sommige niet hun gezonden vertsand gebruiken. Maar Alhamdoelillah zijn er ook veel meiden die dat wel doen!

Moge Allah ons allemaal op het rechte pad houden en ons behoeden van het kwaden!

Amien!

10-11-2007, 13:28

Citaat door Miss_Tahmiina:
ontzettend jammer lieve zuster dat sommige niet hun gezonden vertsand gebruiken. Maar Alhamdoelillah zijn er ook veel meiden die dat wel doen!

Moge Allah ons allemaal op het rechte pad houden en ons behoeden van het kwaden!

Amien!


Ja lieve zuster dat is inderdaad ontzettend jammer, er zijn idd meiden die dat wel doen elhamdoellilah maar het worden er steeds minder.

Mijn hart doet gewoon pijn dat mensen de dood vergeten, het lijkt net alsof hun harten versteend zijn.

Amien ya rabie elralamien, moge allah swt ons behoeden voor de influisteringen van de vervloekte saytaan amien.

10-11-2007, 13:31

Citaat door metalsia_4ever:
Ja lieve zuster dat is inderdaad ontzettend jammer, er zijn idd meiden die dat wel doen elhamdoellilah maar het worden er steeds minder.

Mijn hart doet gewoon pijn dat mensen de dood vergeten, het lijkt net alsof hun harten versteend zijn.

Amien ya rabie elralamien, moge allah swt ons behoeden voor de influisteringen van de vervloekte saytaan amien.




Amien!

mijn lieve moeder vertelde gisteren verhalen over de profeten en vroeger. moest er echt om huilen. zulke mooie verhalen en het doet zo een pijn om nu in je omgeving te kijken, wat een verschil je allemaal wel niet ziet.

10-11-2007, 13:37



Citaat door Miss_Tahmiina:
Amien!

mijn lieve moeder vertelde gisteren verhalen over de profeten en vroeger. moest er echt om huilen. zulke mooie verhalen en het doet zo een pijn om nu in je omgeving te kijken, wat een verschil je allemaal wel niet ziet.


Amien!

Ja dan merk je het verschil en zie je het ook, tegenwoordig is er maar een kleine groep die zich bewust is van het feit dat de dood dichtbij is en dat de dag des oordeels zo voor de deur staat.
Wallah mijn hart doet pijn, wannneer ik zie dat mensen dit leven als een spel zien, zonde na zonde begaan ze.
Allah yehdie man yascha!

10-11-2007, 13:41

Citaat door R_achida:
Waarom? Ik denk dat je het antwoord daarop wel kent. Denkt niet iedereen: maar deze is anders! Jeah right: anders dan gaat ie maar naar papa PUNT. Wij opdonders denken het altijd beter te weten, terwijl de Islamvoorschriften op alle vlakken kloppen en een waarschuwing is van onze schepper. Je vragen zijn verkeerd meid: in de plaats van waarom te vragen, geef je daliel aan van waarom het verkeerd is. Wat er kan gebeuren als het wel zo is en duidelijk maken dat dit ook zo staat geschreven in de Islam. Mss dta je hiermee bepaalde oogjes mee kunt openen en al een aantal zieltjes (als is het maar een) mee kunt helpen insha'Allah.

Amien!



Het gaat er om dat je snapt waar ik het over heb, ik formuleer het anders maar je snapt het. Daar gaat het om!

10-11-2007, 13:59

Citaat door R_achida:
Ik geef enkel een doel aan je topic, mogelijke discussie? Tsja je uit je mening, who cares? Iedereen weet het en als zij/wij niet luisteren naar Allah swt, waarom naar jou dan wel? Mss dat je met een discussie meer kunt bereiken, is maar een gedachte hoor




waarom meteen zo fel reageren meid.
hoe kan jij nou weten of de topic iemand wel of niet aanspreekt.
topic starter spreekt enkel de waarheid, dat zien wij ook met ons eigen ogen in ons omgeving. en bovendien het sprak mij erg aan toen ik het las, misschien dat het bij andere meiden ook het geval zal zijn.

10-11-2007, 14:07

Citaat door R_achida:
Fel? Jij zegt hoe het op jou afkomt net als IK.

En was goed bedoeld hoor, maar goed.



sorry, ik heb het dan verkeerd begrepen.

10-11-2007, 14:29
Doof, stom en blind

10-11-2007, 14:31
waarom zijn de bananen krom

10-11-2007, 14:41

Citaat door JaKweenie:
waarom zijn de bananen krom

wat is het verschil tussen een appel en een peer?

10-11-2007, 14:45

Citaat door Mo_blue_eyez:
wat is het verschil tussen een appel en een peer?


a-p-p-e-l en p-e-e-r is het wezenlijke verschil er tussen!!


vind je ook niet dat tomaten eigenlijk tot fruit moeten worden gerekend?
wie heeft de indeling gemaakt anyway

10-11-2007, 14:46



Citaat door JaKweenie:
a-p-p-e-l en p-e-e-r is het wezenlijke verschil er tussen!!


vind je ook niet dat tomaten eigenlijk tot fruit moeten worden gerekend?
wie heeft de indeling gemaakt anyway

Moeten turken ook tot mensen gerekend worden?

10-11-2007, 15:13

Citaat door Mo_blue_eyez:
Moeten turken ook tot mensen gerekend worden?




zelfs Iek ben niet wijs genoeg om daar antwoord op te geven...


... net wanneer je denkt 'ach t zijn ook mensen' dan halen ze weer een actie uit - en ben je terug bij af!!

10-11-2007, 15:18

Citaat door JaKweenie:
zelfs Iek ben niet wijs genoeg om daar antwoord op te geven...


... net wanneer je denkt 'ach t zijn ook mensen' dan halen ze weer een actie uit - en ben je terug bij af!!
conclusie?

Pagina's : [1] 2