Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : heb je je weleens afgevraagd waarom we leven?

missmile
31-10-2003, 20:39

Leven Het leven is een zwaar gevecht De keuze tussen goed en slecht O ALLAH help ons bij deze reis, die ons inshaallah zal leiden naar het paradijs Allah Allah u heeft mij geschapen. In de hoop dat ik in deze dounya insAllah zal slagen. Als kind wist ik me niet te gedragen O Allah Vergeef al mij slechte daden. Op een dag ga ik deze dounya ook verlaten. En zal ik alles achter laten. Nee mij slechte dagen nee mij goede daden. Jullie zal ik altijd met mij mee dragen. Op de dag der oordeels dan zijn jullie antwoorden op alle vragen. O mij goede daden sla toen en laat mij ziel vliegen naar Allah toe. o mij slechte daden sla niet toe laat mij in rust en vrede viegen naar Allah toe. Ouders Allah, als mens ben ik geboren InsAllah zullen mij ouders trots op mij worden Het is aan mij om daarvoor te zorgen En de Islam moet ik blijven volgen En naar de Qoran zal ik luisteren Ook al komt iblies, de vervloekte shataan, fluisteren ik zal er tegen strijden Want op de dag der oordeels wil ik niet lijden Ik wil het paradijs InsAllah kunnen bereiken Daarvoor moet ik in deze dounya een goeie moslim blijven En moet ik iblies de vervloekte shataan het tegendeel bewijzen En als goeie moslim laat ik me niet verleiden En verricht ik 5 maal per dag de salaat Zeg ik elke keer onze shahada "La Ilah Ila Allah-mohammed Rasoel Allah Dit is ons Islamitische gebaar O Allah ik ken geen gevaar Want deze dounya zal toch vergaan En het paradijs zal altijd bestaan De antwoord op de vraag weet ik al...en jullie

noer_doenja
31-10-2003, 20:54
maschallah.....................

Liloesh
31-10-2003, 20:58
Mashallah ....:goedzo: Moge Allah(swt) je belonen

Glimlachje
31-10-2003, 21:08
Echt heeel mooi!!! Tbarkellah 3alik!!!

missmile
31-10-2003, 21:18

Ellah i barek fiek a benti

Esau
31-10-2003, 21:21
zovaak afgevraagd... mashallah

missmile
31-10-2003, 21:24
Eerlijk gezegd ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat dacht en bedankt voor jullie aardige reacties :) Bslama :zwaai:

missmile
01-11-2003, 17:15
dank jullie wel................:zwaai: xxx-missmile