Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Definitief Ontharen!!!!!!!!



09-11-2007, 19:16
Hey meiden, ikzelf ben bezig met Ipl behandelingen en heb deze topic geopend voor alleen de meiden die ermee bezig zijn,..

Wil graag weten;
- Hoelang je het doet, hoeveel behandelingen je al gehad hebt?
- Wanneer merkte je verschil?
- Doen de behandelingen pijn?
- Wat denk je? Ga je door tot het eindresultaat of doe je om het meeste weg te halen en de rest bij te houden,..



Als er nog meer vragen zijn waar men een antwoord op wil laat het weten en we zetten die er tussen,..

10-11-2007, 19:21


welke plekken laat je doen.

14-11-2007, 18:39
ik doe mijn onderbenen,schaamstreek en oksels.Heb nu twee behandelingen gehad.Ik ben er superblij mee.

14-11-2007, 18:49

Citaat door destinygirl:
ik doe mijn onderbenen,schaamstreek en oksels.Heb nu twee behandelingen gehad.Ik ben er superblij mee.


Blijft het haar ook echt weg? En heb je de garantie dat het niet meer terug komt?

19-11-2007, 23:21


Helemaal weg weg krijg je het niet, naargelang de sterkte van je haargroei. Met hormonen (denk aan zwangerschap, menopauze, ...) kan een stukje terug komen.
Tot 70 procent heb je garantie

zeer de moeite

20-11-2007, 11:56

Citaat door Sissi7:
Helemaal weg weg krijg je het niet, naargelang de sterkte van je haargroei. Met hormonen (denk aan zwangerschap, menopauze, ...) kan een stukje terug komen.
Tot 70 procent heb je garantie

zeer de moeite



waar doe je het?

wat zijn de prijzen en wordt het vergoed?

20-11-2007, 16:21
de prijzen en waar wil ik ook wel weten

20-11-2007, 17:37
ik doe het in leiden bij la maison esthe, ik betaal 300 euro.het werkt supergoed en ze zijn erg proffesioneel

20-11-2007, 17:38
ik bedoel 200 euro

22-11-2007, 14:52
Beautycarerania heeft een aanbieding op dit moment voor alleen studenten.
Onderbenen, bikinilijn en oksels 150 euro.

Verder kan je haar factuur declareren bij je verzekering zodat het vergoed wordt en dat ligt dan aan je verzekering hoeveel procent je vergoed krijgt meestal is het 75%.

Ik ben tot nu toe erg tevreden, zijn er meerdere meiden die door haar behandeld worden?

Voor meer informatie over definitief ontharen kan je ook op haar site kijken daar wordt uitgelegd hoe het in zijn werking en gaat en of je geschikt bent.
http://www.beautycarerania.nl

22-11-2007, 16:28

Citaat door moegenboesh:
Beautycarerania heeft een aanbieding op dit moment voor alleen studenten.
Onderbenen, bikinilijn en oksels 150 euro.

Verder kan je haar factuur declareren bij je verzekering zodat het vergoed wordt en dat ligt dan aan je verzekering hoeveel procent je vergoed krijgt meestal is het 75%.

Ik ben tot nu toe erg tevreden, zijn er meerdere meiden die door haar behandeld worden?

Voor meer informatie over definitief ontharen kan je ook op haar site kijken daar wordt uitgelegd hoe het in zijn werking en gaat en of je geschikt bent.
http://www.beautycarerania.nl



thnx

23-11-2007, 20:19

Citaat door grap:
thnx



Geen dank meid!