Bekijk volle/desktop versie : Je buik strak binden na bevalling?



Pagina's : [1] 2

09-11-2007, 13:28
Wie heeft hier ervaring mee? Aan de ene kant hoor ik dat t goed is en aan de andere kant weer niet.

Hoe bind je het uberhaupt strak?

09-11-2007, 13:29


Ik heb gehoord dat ze dat in de hammam doen...als je dat bedoeld?

Doet wel pijn heb ik gehoord maar is wel goed...je baarmoeder ofzoiets gaat dan terug naar boven...bedoel je dat?

09-11-2007, 13:30
smeer u gwn goed in.. met amandelolie

09-11-2007, 13:31
schijnt inderdaad goed te zijn maar dat moet je gelijk na de bevalling doen.. de baarmoeder gaat snel terug op de plaats waardoor het wel pijnlijk kan zijn.. en je hebt binnen no time een platte buik

09-11-2007, 13:32


moet je dan niet van die strakke onderbroeken dragen om te voorkomen dat je buik niet zo uitgerekt blijft?

09-11-2007, 13:34

Citaat door insaan_3aadi:
Wie heeft hier ervaring mee? Aan de ene kant hoor ik dat t goed is en aan de andere kant weer niet.

Hoe bind je het uberhaupt strak?



ik zou het niet doen.. me tante had het ook gedaan, later bleek dat haar baarmoeder te hoog zat toen ze zwanger wilde raken... (

Ik zou het gewoon laten.. en laat de natuur het werk doen,


09-11-2007, 13:37
ik zou t aan je verloskundige vragen.

09-11-2007, 13:37
Door de modder rollen...

Nee nu even zonder dollen...wat mij het beste lijkt is om na de bevalling van die stakke broekjes te halen (bij de hema) die schjijnen goed te helpen...en daarnaast op je voeding letten...veel water drinken en daarnaast voldoende beweging...en buik oefeningen.

Zoals iemand eerder al zei...laat moeder natuur het werk doen...en help haar een handje...

Nog een kleine toevoeging; Striemen en blubberbuik c.q. hangbuik na een bevalling kan ook erfelijk zijn!

09-11-2007, 13:48
me moeder deed het bij al haar zwangerschappen, en ze heeft echt een plat buikkie...

09-11-2007, 13:50

Citaat door missy1979:
Door de modder rollen...

Nee nu even zonder dollen...wat mij het beste lijkt is om na de bevalling van die stakke broekjes te halen (bij de hema) die schjijnen goed te helpen...en daarnaast op je voeding letten...veel water drinken en daarnaast voldoende beweging...en buik oefeningen.

Zoals iemand eerder al zei...laat moeder natuur het werk doen...en help haar een handje...

Nog een kleine toevoeging; Striemen en blubberbuik c.q. hangbuik na een bevalling kan ook erfelijk zijn!



Tebarkelah ala antwoord

dat laatste wat je zei .. kan waar.

mijn moeder heeft na zoveel bevallingen helemaal geen striemen over gehouden.als ze naar het zkh gaat, kijken de nederlandse echt versteld van. mama hoort altijd van wat heb je een mooi buik.. helemaal strak.
mijn zus heeft ook helemaal geen striemen.daar zijn ze allebei heel trots op.. .
een nicht van me is pas bevallen en je wil niet weten, ik schrok me dood toen ik haar buik zag, omdat ik dat nooit eerder gezien had. en al helemaal niet van me nicht verwacht had, want ze was altijd al slank geweest, maar daar heeft het helemaal niets mee te maken...


Vraagje? kunnen striemen nog weg gaan of blijf dat voor altijd?

09-11-2007, 13:53

Citaat door maysa84:
Tebarkelah ala antwoord

dat laatste wat je zei .. kan waar.

mijn moeder heeft na zoveel bevallingen helemaal geen striemen over gehouden.als ze naar het zkh gaat, kijken de nederlandse echt versteld van. mama hoort altijd van wat heb je een mooi buik.. helemaal strak.
mijn zus heeft ook helemaal geen striemen.daar zijn ze allebei heel trots op.. .
een nicht van me is pas bevallen en je wil niet weten, ik schrok me dood toen ik haar buik zag, omdat ik dat nooit eerder gezien had. en al helemaal niet van me nicht verwacht had, want ze was altijd al slank geweest, maar daar heeft het helemaal niets mee te maken...


Vraagje? kunnen striemen nog weg gaan of blijf dat voor altijd?



Striemen kunnen vervagen...maar gaan nooit helemaal weg!

lijk ik op mijn moeder...ik schrok ook toen ik een kennis zag meskiena...striemen ...en dit was haar eerste kind

09-11-2007, 14:10
missy1979 ThQ voor je antwoord

09-11-2007, 15:19


Ik heb gehoord dat het niet goed zou zijn voor je baarmoeder.

09-11-2007, 15:21

Citaat door Ouissam:
Ik heb gehoord dat het niet goed zou zijn voor je baarmoeder.



Je avatar.

Geef hem een heeeeeeleeeeee grote knuffel en zoen van me .

09-11-2007, 15:25

Citaat door ladie_perfect:
Je avatar.

Geef hem een heeeeeeleeeeee grote knuffel en zoen van me .



Ja lief he, zal ik zeker doen

Pagina's : [1] 2