Bekijk volle/desktop versie : hoe voel je je vandaag?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

09-11-2007, 12:14
Hoe zit jij vandaag in je vel?
Ik zelf voel me vandaag zo belabberd. Heb weinig geslapen en slecht geslapen. Ben chagerijnig, heb knallende koppijn en zelfs mijn ogen voelen pijnlijk aan.
Zie er vandaag schrikwekkend uit

09-11-2007, 12:20


Ik voel me nog steeds belabberd..alhoewel de koorts is afgenomen, maar het snotteren en de loopneus blijft maar doorgaan. Kan niet genoeg zakdoekjes in mijn buurt hebben.

09-11-2007, 12:20

Citaat door Maroc_Meissie:
Ik voel me nog steeds belabberd..alhoewel de koorts is afgenomen, maar het snotteren en de loopneus blijft maar doorgaan. Kan niet genoeg zakdoekjes in mijn buurt hebben.



Meskina ben je ziek? Beterschap inshALlah.

09-11-2007, 12:22

Citaat door bigmomma25:
Hoe zit jij vandaag in je vel?
Ik zelf voel me vandaag zo belabberd. Heb weinig geslapen en slecht geslapen. Ben chagerijnig, heb knallende koppijn en zelfs mijn ogen voelen pijnlijk aan.
Zie er vandaag schrikwekkend uit



ik voel me ook belabberd, ik voel me niet goed, heb al sings gisteren pijnlijk borsten, word laatste tijd in de avond ziek, en was bijna te laat voor de doktersafspraak bij djoedjoe en gebroken n8en

09-11-2007, 12:23



Citaat door b_karima:
ik voel me ook belabberd, ik voel me niet goed, heb al sings gisteren pijnlijk borsten, word laatste tijd in de avond ziek, en was bijna te laat voor de doktersafspraak bij djoedjoe en gebroken n8en


Erg he. Ik voel me echt net een zombie. Ik dacht t zal wel alleen in de ochtend zijn maar ik heb t nog steeds.

09-11-2007, 12:27

Citaat door bigmomma25:
Erg he. Ik voel me echt net een zombie. Ik dacht t zal wel alleen in de ochtend zijn maar ik heb t nog steeds.



moge Allah j genezen ins Allah, hoe lang ben je nou zwanger want jij voelt je best wel vaak ziek in je zwangerschap he?

09-11-2007, 12:29
Heerlijk, ben pas 3 uur gaan slapen gisteren. Voel me top, heb leuke kleding aan, heb een pak snoep hier liggen..Mjammie..ga straks met een leuke collega Turkse pizza's halen..Mjammie deux..en dan snel naar huis om me op te tutten want een van mijn liefste vriendinnetjes heeft haar hennaavond straks..dat kind is behoorlijk zenuwachtig, meskiena. Nee, voel me gewoon happy, hamdoulilah.

Allah is safie jullie, volgens mij zijn jullie verkouden aan het worden.

09-11-2007, 12:30

Citaat door b_karima:
moge Allah j genezen ins Allah, hoe lang ben je nou zwanger want jij voelt je best wel vaak ziek in je zwangerschap he?



Ik ben bijna 15 weken zwanger. Ja ik heb helaas niet van die sprookjes zwangerschappen Voel me absoluut niet lekker en al helemaal niet fit. Bij mijn vorige zwangerschap was t net zo. MIsselijkheid, rugpijn, energieloos en ga zo maar door. Ik hoop dat ik me gauw weer beter voel inshAllah

09-11-2007, 12:30
Oh ja, sensatiezoeksters..die collega is een vrouw!

Niet een van die mannen die ik zoen metz ijn verjaardag.

09-11-2007, 12:30

Citaat door SafaJade:
Heerlijk, ben pas 3 uur gaan slapen gisteren. Voel me top, heb leuke kleding aan, heb een pak snoep hier liggen..Mjammie..ga straks met een leuke collega Turkse pizza's halen..Mjammie deux..en dan snel naar huis om me op te tutten want een van mijn liefste vriendinnetjes heeft haar hennaavond straks..dat kind is behoorlijk zenuwachtig, meskiena. Nee, voel me gewoon happy, hamdoulilah.

Allah is safie jullie, volgens mij zijn jullie verkouden aan het worden.



mash Allah veel plezier vanavond, turkse pizza vind je dat nou echt lekker? iieeeuuwwww!!! stuur eens een beetje positieve energie van jouw hierheen!

09-11-2007, 12:31

Citaat door SafaJade:
Heerlijk, ben pas 3 uur gaan slapen gisteren. Voel me top, heb leuke kleding aan, heb een pak snoep hier liggen..Mjammie..ga straks met een leuke collega Turkse pizza's halen..Mjammie deux..en dan snel naar huis om me op te tutten want een van mijn liefste vriendinnetjes heeft haar hennaavond straks..dat kind is behoorlijk zenuwachtig, meskiena. Nee, voel me gewoon happy, hamdoulilah.

Allah is safie jullie, volgens mij zijn jullie verkouden aan het worden.



Leuk om te horen dat er ook iemand is die zich goed voelt. Begon al te denken dat we getroffen zijn door een virus. Ben blij dat je je zo goed voelt. Geniet van je dag!

09-11-2007, 12:31

Citaat door bigmomma25:
Ik ben bijna 15 weken zwanger. Ja ik heb helaas niet van die sprookjes zwangerschappen Voel me absoluut niet lekker en al helemaal niet fit. Bij mijn vorige zwangerschap was t net zo. MIsselijkheid, rugpijn, energieloos en ga zo maar door. Ik hoop dat ik me gauw weer beter voel inshAllah



ins Allah hoe doe je dat dan met het huishouden enzo h jeiemand die je helpt?b

09-11-2007, 12:31



Citaat door b_karima:
mash Allah veel plezier vanavond, turkse pizza vind je dat nou echt lekker? iieeeuuwwww!!! stuur eens een beetje positieve energie van jouw hierheen!



Ik vindt turkse pizza normaal gesproken heerlijk maar nu ik zwanger ben ff niet.

09-11-2007, 12:32
Ik voel me ook heel erg zwak ziek en beroerd.. maar zolang ik lig gaat het goed.. straks komt lieve monjaca op bezoek en dan zal ik me zeker ook een stuk beter voelen

09-11-2007, 12:32

Citaat door bigmomma25:
Ik ben bijna 15 weken zwanger. Ja ik heb helaas niet van die sprookjes zwangerschappen Voel me absoluut niet lekker en al helemaal niet fit. Bij mijn vorige zwangerschap was t net zo. MIsselijkheid, rugpijn, energieloos en ga zo maar door. Ik hoop dat ik me gauw weer beter voel inshAllah


Inchallah.

En wat als je nou gewoon een wandeling gaat maken in dit weer, is lekker hoor. Ken iemand die had er altijd baat bij als ze een stukje ging wandelen in de buitenlucht. Maar ja, die woonde vlakbij de Dappermarkt. Ging ze wandelen op de Dappermarkt. Wat leuker dan een bos of buurt

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12