Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : stomste vraag die je hoort in ramadan!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

maritta
31-10-2003, 16:33

Dit maak ik weer elke Ramadan mee, Elke keer hoor je weer die STOMMME vraag van MOGEN JULLIE OOK NIET DRINKEN IN DE RAMANDAN?????????????????????????????????????????? ??????? Hoe dom kunnen sommige mensen zijn, duuuuuuuuuuuuuuh, willie , ze vragen het elk jaar weer en elk jaar horen ze weer NEEEEEEEEEE , JE MAG NIET DRINKEN ze3ma interesse tonen, nou vraag dan maar iets anders, want nu begint het me echt de strot uit te komen hahahhah groet maritta

AdamX
31-10-2003, 17:08
mag jullie ook geen alcohol drinken in de ramadan?

RealCasawia
31-10-2003, 17:11
Hahaha ja erg he !!! Ik erger me echt mateloos aan die vraag dat ik er niet eens meer opin ga Wisten jullie dat als Christenen vasten dat zij wel water mogen drinken maar voor de rest nix... Misschien vragen mensen het daarom zoveel ?

jawhara1
31-10-2003, 19:04
Je mag toch een kauwgom , want dat slik je niet in :confused: :confused:

maritta
31-10-2003, 20:22

hahahhahahah, die van alchohol is echt goed johhh of kauwgommm die is ook echt hahhahahah, weet je we moeten er gewoon om blijven lachen om die domme opmerkingen. he maar vasten christenene dan......???????????????? oo wist ik niet..... en nog lekker gegeten , ftartou meziaaan, bessa7777aaaa beslaaama, groet maritta

Esau
31-10-2003, 21:23
Origineel gepost door RealCasawia Hahaha ja erg he !!! Ik erger me echt mateloos aan die vraag dat ik er niet eens meer opin ga Wisten jullie dat als Christenen vasten dat zij wel water mogen drinken maar voor de rest nix... Misschien vragen mensen het daarom zoveel ? wees liever geduldig en volhard... zij kunnen hun onwetendheid niet helpen nee dat laatste wist ik niet ik wist niet eens dat christenen ook een vastdag kennen tot voor kort. :p

BniChikergirl
31-10-2003, 23:05
ja volgens mij hebben christenen dat bij pasen ergens in de buurt. weet het niet honder procent zeker. en tot nu toe hebben ze geen stomme vragen gesteld. maar ja ben net een week begonnen. wat nog niet is geweest kan altijd nog komen :)

Esau
31-10-2003, 23:57
40 dagen voor pasen weet ik sinds 1 dag

casaiea
01-11-2003, 00:28
wallah de hollanders zijn echt stupped niet normaal voor woorden laatst vroeg mij ene mogen jullie in de ramadan voor zonsopgang tot zonsondergang ook niet naar de wc???????????? ewa koeloe is dat dom of is het dom niet naar de wc ahhahahhaha

Esau
01-11-2003, 00:29
dat zal me een eind pijn gaan doen

GeenLeven
01-11-2003, 02:02
:haha: Hey jullie mogen dus niks eten en drinken ? Nee inderdaad dat mag niet. Maaruh ook geen water :confused: :haha: of deze: Zo verdorie zeg hé ook geen sex. ik :haha: Heb jij wel eens sex hier op kantoor ? euh Nee :o Ik: heb je sex zodra je thuis bent zo vlak voor het eten ? euh nee. Ik zo wat is er dan zo moeilijk :haha:

Saida85
01-11-2003, 14:22
Origineel gepost door AdamX mag jullie ook geen alcohol drinken in de ramadan? hahahahahahahahahahah :giechel: Goeie vraaaag :melig:

doc25
01-11-2003, 15:15

marokkaanse dokters-assistente die aan mij vraagt: vast jij ook ? :jammer:

Esau
01-11-2003, 15:21
ik zie niet in wat er vreemd is aan die laatste vraag. niet iedereen (kan) vast(en)

doc25
01-11-2003, 15:31
Origineel gepost door Esau ik zie niet in wat er vreemd is aan die laatste vraag. niet iedereen (kan) vast(en) ze vroeg het op een manier alsof het heel vreemd zou zijn als ik wel vast :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4