Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk verpeste krullen



08-11-2007, 22:20
wahjoo help mij

ik heb een bos krullend haar
de onderkant is altijd perfect gekruld
maar er boven
lijkt het net een hoop strooo
wie weet wat ik daar tegen kan doen?
welke shampoo of dergelijke is een aanrader?

alvast bedanktt

08-11-2007, 22:28


hoi meid,

Bij de drogist kun je een serum kopen....Deze maakt je haar weer mooi gezond...het is voor krullen of stijl haar.
het heet Frizz-ease van John Frieda.
Succes

08-11-2007, 22:52
NOu met die frizza ease ben ik het er niet altijd mee eens Hoor.., Maar het pakt inderdaad anders uit bij een ander.

ik denk dat je beter je haar kunt invette met olijfolie en een half dagg in laten trekken en dan uitwassen zodat je haar van boven wat on-pluizig word.

08-11-2007, 23:30
Olijfolie doet het altijd goed en ook honingmasker. MOet je eetlepel honing, eetlepel olijfolie, eetlepel mayo mengen dan in je haar folie erop en laten intrekken voor 20 min. (hoeveelheid aanpassen op je haar, ik gebruik alles dubbel omdat ik lang dik haar heb) Argane olie is ook heel goed! zit in onderstaande shampoo

Probeer altijd 1 shampoo te gebruiken ik gebruik zelf glisskur oilrepear en mijn krullen zijn hamdoeleh prima! ook de conditioner en masker ervan gebruiken.

Gebruik niet te veel troep om je krullen mooi te houden zoals wax,vet of gel.
gebruik een stayin creme (eigenmerk kruidvat) en een beetje mouse.

Verf je haar niet te veel en styl het zo min mogelijk.

En mijn laatste tip, doe een keer henna in je haar.

Dit is allemaal voor mijn krullen maar jah krullen verschillen maar je kan het altijd proberen!!!!

Succes

Liefs,

10-11-2007, 21:58


heel erg bedankt meiden
ik ga Frizz-ease van John Frieda uit proberen
en Loesje84 ik ga maar ff eens een honingmasker maken.

(K)kus

10-11-2007, 21:59
loesje84
dat maskertje moet ik het aanbrengen op nat of droog haar?

11-11-2007, 19:53
Op droog haar mop, succes!!!

12-11-2007, 23:08
Ik heb echt dikk en krullend haar en egt pluizigg!! ik moet egt mouse gebruiken om het een beetje in model te brengen! en dat is niet egt fijn als je dat de hele dag in je haar heb zitten..

Denk je dat ik die maskertje die jij hebt beschreven loesje84 ook kan gebruiken?


groetj0es.!

13-11-2007, 11:00
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen op handdoek droog haar.
Alleen wassen met shampoo en na het masker weer wassen met shampoo en conditioner.

13-11-2007, 14:00

Citaat door Loesje84:
Olijfolie doet het altijd goed en ook honingmasker. MOet je eetlepel honing, eetlepel olijfolie, eetlepel mayo mengen dan in je haar folie erop en laten intrekken voor 20 min. (hoeveelheid aanpassen op je haar, ik gebruik alles dubbel omdat ik lang dik haar heb) Argane olie is ook heel goed! zit in onderstaande shampoo

Probeer altijd 1 shampoo te gebruiken ik gebruik zelf glisskur oilrepear en mijn krullen zijn hamdoeleh prima! ook de conditioner en masker ervan gebruiken.

Gebruik niet te veel troep om je krullen mooi te houden zoals wax,vet of gel.
gebruik een stayin creme (eigenmerk kruidvat) en een beetje mouse.

Verf je haar niet te veel en styl het zo min mogelijk.

En mijn laatste tip, doe een keer henna in je haar.

Dit is allemaal voor mijn krullen maar jah krullen verschillen maar je kan het altijd proberen!!!!

Succes

Liefs,





Meen je dat mayo ?

14-11-2007, 19:52
honingmaskertje heeft inderdaad wat geholpen.
Mn haar ziet er niet meer verschrikkelijk uit
bedanktt loesje.