Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Definitief Ontharen??spotgoedkoop!!!!klik Hier..



Pagina's : [1] 2

08-11-2007, 16:56
Hallo dames,

Zijn jullie het zat om te scheren ,epileren of harsen?

hebben jullie last van irritaties na het ontharen( rode bultjes),bij de oksels of bikinilijn?

Maak daar nu DEFINITIEF een eind aan met IPL( lichtflitsontharen)


SPECIALE ACTIE PRIJS!! nergens goedkoper..........

Biknilijn + oksels voor slechts 99 euro

(normaal 173 euro) p/ beh.

WEES ER SNEL BIJ, DEZE ACTIE IS BEPERKT GELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VOL=VOL



Telnr: 071-8884073/ 06-47025338


la maison esthetique
breestraat 26
2311 CS Leiden

08-11-2007, 17:42


En waarom is het ineens zo goedkoop.

En na hoeveel behandelingen is het defintief weg

08-11-2007, 17:49

Citaat door Maysam:
En waarom is het ineens zo goedkoop.

En na hoeveel behandelingen is het defintief weg








hallo meid,

het is een aanbieding, die beperkt geldig is!!!!Tot maximaal eind november!!!!!!!!

men heeft ongeveer 5 tot 8 behandelingen nodig, het is afhankelijk van haarkleur en huidtype.

groeten,

08-11-2007, 17:50
Per behandeling is het 99euro?

Of al je behandelingen.

08-11-2007, 17:52



Citaat door Maysam:
Per behandeling is het 99euro?

Of al je behandelingen.




Het is 99 per behandeling..leuker kunnen we het niet maken!

08-11-2007, 17:53
Jammer.

Dan is het dus duurder,bij andere is het max 300euro voor 6-9behandelingen.

08-11-2007, 17:54
Nou, ken iemand die het voor veeeeel goedkoper doet, d8 iets van 85 euro, bikinlijn, inc schaamstreek(50 euro) en oksels(35 euro). Dus 99 euro is echt geen "koopje"

08-11-2007, 18:00
Natuurramp,mag ik een telnummer.

08-11-2007, 18:01
Lieve meiden,

Het is verschil zit niet alleen in prijs maar ook in kwaliteit!
Normaal is de behandeling 173 euro, dit is slechts een actie!
Wij werken met de beste Ipl apparatuur de MEDCOS en elders betaal je misschien wel minder, maar je zal zeker veel meer behandelingen nodig hebben.

groetjes

08-11-2007, 18:29

Citaat door esthetique:
Lieve meiden,

Het is verschil zit niet alleen in prijs maar ook in kwaliteit!
Normaal is de behandeling 173 euro, dit is slechts een actie!
Wij werken met de beste Ipl apparatuur de MEDCOS en elders betaal je misschien wel minder, maar je zal zeker veel meer behandelingen nodig hebben.

groetjes



IPL van medcos is heel erg goed en je voelt geen pijn. Jullie kunnen wel zeggen ja maar daar is het veel goedkoper blabla, maar je weet niet eens wat voor apparaat zij hebben misschien is het wel een oude (wat heeeeeeel slecht voor je is) misschien is het wel een goedkopere waardoor je meer behandelingen nodig hebt.

Hey esthetique, ik ga binnenkort ook beginnen via medcos. Het gaat mij veeeeel geld kosten Maar hoelang ben jij al bezig?

08-11-2007, 20:15

Citaat door sarah_24:
IPL van medcos is heel erg goed en je voelt geen pijn. Jullie kunnen wel zeggen ja maar daar is het veel goedkoper blabla, maar je weet niet eens wat voor apparaat zij hebben misschien is het wel een oude (wat heeeeeeel slecht voor je is) misschien is het wel een goedkopere waardoor je meer behandelingen nodig hebt.

Hey esthetique, ik ga binnenkort ook beginnen via medcos. Het gaat mij veeeeel geld kosten Maar hoelang ben jij al bezig?



Hallo meid,

Heel verstandig van je dat je niet alleen naar de prijs kijkt maar ook naar het apparaat

Ik werk inmiddels meer dan een jaar met de Medcos IPL, ik heb hele mooie resultaten en tevreden klanten. De meeste zijn al tevreden met 5 behandelingen!
Er zijn over het hele land medcos partners, dat zijn 250 partners in totaal. Dus Meiden als je IPL gaat doen kies een medcos partners in jouw buurt, want die hebben allemaal een hoogwaardige IPL-opleiding gehad.

P.S de actie is alleen bij la maison esthetique geldig niet bij de andere partners( mocht je bij een andere Medcos partner terecht komen)

Groeten,

08-11-2007, 20:29
Dames,


Ik raad jullie esthetique echt aan!ze zijn echt erg goed en vriendelijkik heb mijn benen, oksels en hele schaamstreek laten doen, het werkt echt goed, ik heb twee behandelingen gehad, moet volgende week weer, het is echt stukken minder en ik heb maar twee behandelingen gehad. een vriendin van me gaat ook naar esthetique voor ipl gezicht, bij haar ook veel minder al na een behandeling.

08-11-2007, 21:33



Citaat door Maysam:
Natuurramp,mag ik een telnummer.


Azie Beautysalon en Mojgan heet ze, tel 06-408 659 16

asjee meid

08-11-2007, 21:43

Citaat door esthetique:
Hallo meid,

Heel verstandig van je dat je niet alleen naar de prijs kijkt maar ook naar het apparaat

Ik werk inmiddels meer dan een jaar met de Medcos IPL, ik heb hele mooie resultaten en tevreden klanten. De meeste zijn al tevreden met 5 behandelingen!
Er zijn over het hele land medcos partners, dat zijn 250 partners in totaal. Dus Meiden als je IPL gaat doen kies een medcos partners in jouw buurt, want die hebben allemaal een hoogwaardige IPL-opleiding gehad.

P.S de actie is alleen bij la maison esthetique geldig niet bij de andere partners( mocht je bij een andere Medcos partner terecht komen)

Groeten,


Meid, wie zegt dat we het nu alleen over de prijs hebben, meid, weet waar je over praat. Prijs is idd niet alles, kwaliteit dat is waar het om gaat en bij haar ontbreekt het ZEKER niet!

kortom, meid prijs hoeft niks te zeggen, je hebt mensen die genoegen nemen met wat minder te vragen

08-11-2007, 21:56
Als nou maar één behandeling was...dan zou ik het doen. Voor 5 tot 8 behandelingen ben ik te lui.

Pagina's : [1] 2