Bekijk volle/desktop versie : Mijn hemel...



Pagina's : [1] 2 3 4

08-11-2007, 14:27
Hoorde net van iemand dat er zaterdag een bruiloft was in Utrecht. En dat de bruidegom niet op kwam dagen omdat ie net ervoor opgepakt is.

Jeeeee, het zou je maar gebeuren. Vraag me echt af wat ik zou doen, opnieuw een feest, scheiden, weetikveel.

08-11-2007, 14:28


wajouw...echt erg..

maar goed..dan is het nog net op tijd..met zo iemand wil je neit eens trouwen

08-11-2007, 14:29
Zo lijkt me echt erg, vooral als bruidje zijnde leef je jezelf helemaal naar die dag toe. En dan natuurlijk nog de schaamte waarom het niet door is gegaan, omdat haar aanstaande toch niet zo braaf is als ie lijkt....

08-11-2007, 14:29
Dat gebeurt echt vaak hoor

08-11-2007, 14:30


Voor zover ik weet, was vorige week een bruiloft maar de bruidegom was gewoon aanwezig.

je bedoeld Kanaleneiland toch?

08-11-2007, 14:32

Citaat door lach_parel:
Voor zover ik weet, was vorige week een bruiloft maar de bruidegom was gewoon aanwezig.

je bedoeld Kanaleneiland toch?


Ik neem aan dat er wel meer bruiloften in Utrecht zijn.

08-11-2007, 14:33

Citaat door SafaJade:
Hoorde net van iemand dat er zaterdag een bruiloft was in Utrecht. En dat de bruidegom niet op kwam dagen omdat ie net ervoor opgepakt is.

Jeeeee, het zou je maar gebeuren. Vraag me echt af wat ik zou doen, opnieuw een feest, scheiden, weetikveel.



Bruiloft stoet die een ongeluk krijgt dat is pas erg.. Opgepakt worden Tsja.... hangt ervanaf voor wat

08-11-2007, 14:33

Citaat door mmu2:
Ik neem aan dat er wel meer bruiloften in Utrecht zijn.



zou kunnen idd. misschien een ander bruiloft!

08-11-2007, 14:35
En meteen gaan dramatiseren?
Waarom is hij opgepakt? is dat niet eerder de vraag? er worden zo vaak mensen "onterecht" opgepakt, dus kan nog allemaal ni zo erg zijn als het klinkt..

en om daarvoor te moeten scheiden

De meesten weten toch met wat voor types ze gaan trouwen?

08-11-2007, 14:35
Dit klopt deze persoon is de neef van mijn buurmeisje

Op de dag dat de bruiloft zou beginnen is hij opgepakt en bruiloft is gecanceld!

08-11-2007, 14:37
Mijn vriendin werkt voor een catering ze had een keer een bruiloft meegemaakt en de bruid wilde op die avond ineens niet meer met hem trouwen maar de bruiloft was al op gang en alles

08-11-2007, 14:38

Citaat door Miss_Magrebia:

Bruiloft stoet die een ongeluk krijgt dat is pas erg.. Opgepakt worden Tsja.... hangt ervanaf voor wat


Ja, inderdaad. Die paniek die er ontstaat dan. Maar vind wel dat de meeste gasten die uitgelaten achter de bruid aanrijden behoorlijk gevaarlijk rijden altijd.

Was wel een bruiloft in Utrecht, ja. Maar die jongen scheen wel vaker last te hebben met de politie.

08-11-2007, 14:39



Citaat door schatje26:
Mijn vriendin werkt voor een catering ze had een keer een bruiloft meegemaakt en de bruid wilde op die avond ineens niet meer met hem trouwen maar de bruiloft was al op gang en alles


Dat hoor je wel vaak voorkomen bij Turken. Lijkt me ook zwaar zeg.

08-11-2007, 14:41

Citaat door Bridezilla:
En meteen gaan dramatiseren?
Waarom is hij opgepakt? is dat niet eerder de vraag? er worden zo vaak mensen "onterecht" opgepakt, dus kan nog allemaal ni zo erg zijn als het klinkt..

en om daarvoor te moeten scheiden

De meesten weten toch met wat voor types ze gaan trouwen?


Ben jij wie ik denk dat je bent !??!

08-11-2007, 14:42

Citaat door f_mouslima2:
Ben jij wie ik denk dat je bent !??!


En hoe moek weten wie jij denkt dat ik ben

Pagina's : [1] 2 3 4