Bekijk volle/desktop versie : Spelen op straat levert boete op



Pagina's : [1] 2 3 4

08-11-2007, 08:59
Boetes voor straatvoetbal

AMSTERDAM - Een van de vier Rotterdamse studenten toont een bekeuring van 75 euro. De 19-jarige David van As en een andere student kregen de boete omdat ze op straat aan het voetballen waren.

Het 'vergrijp' vond woensdagmiddag plaats op de Oostzeedijk Beneden. "We bezorgden niemand overlast. Het enige wat we deden was een beetje balletje hooghouden en naar elkaar overschieten. Het is ongelofelijk dat je daarvoor zo'n enorme boete kunt krijgen", aldus van As.

De Rotterdamse politie zegt dat het niet standaard is dat straatvoetballers een bon krijgen. "Buurtbewoners hebben geklaagd en de studenten zijn al meerdere malen gewaarschuwd."





Te achterlijk voor woorden..... De klagende buurtbewoners zijn vast vergeten dat ze zelf ook ooit jong waren.
Wat raar dat onze jeugd rare dingen gaat doen en rondhangt in winkelcentra.... in rap tempo verdwijnen voorzieningen als voetbal / basketbalveldjes en spelen op straat levert een bekeuring op.

Wazig land

08-11-2007, 09:05


in rap tempo ja, sneller dan je politiestaat kan zeggen; Politiestaat!

08-11-2007, 09:09
Nog veels te weinig, 240 uur dienstverlening in die badkuip te Rotterdom dan leren ze het wel af! Voetballen doen ze maar voor hun eigen ramen

08-11-2007, 09:11

Citaat door NakNok:
Nog veels te weinig, 240 dientsverlening in die badkuip te Rotterdom dan leren ze het wel af! Voetballen doen ze maar voor hun eigen ramen



Vreemde sarcasme, hoop ik.

08-11-2007, 09:13



Citaat door Kadir:
in rap tempo ja, sneller dan je politiestaat kan zeggen; Politiestaat!

Politiestaat kan je het hier nauwelijks noemen, de helden van de Nederlandse hermandad beperken zich tot het bekeuren van kinderen en het flitsen van auto's

08-11-2007, 09:13

Citaat door NakNok:
Nog veels te weinig, 240 uur dienstverlening in die badkuip te Rotterdom dan leren ze het wel af! Voetballen doen ze maar voor hun eigen ramen

Ben ik weer lief?

08-11-2007, 09:14

Citaat door Wodan:
Politiestaat kan je het hier nauwelijks noemen, de helden van de Nederlandse hermandad beperken zich tot het bekeuren van kinderen en het flitsen van auto's



Denk ff aan 10 jaar eerder, denk nu aan 10 jaar later

08-11-2007, 09:17

Citaat door Kadir:
Denk ff aan 10 jaar eerder, denk nu aan 10 jaar later

10 jaar geleden had je MBO niveau nodig om agent te worden, nu is het voldoende als je je zelfstandig aan kunt kleden......

Ik begrijp wat je bedoelt geloof ik

08-11-2007, 09:18

Citaat door Wodan:
Politiestaat kan je het hier nauwelijks noemen, de helden van de Nederlandse hermandad beperken zich tot het bekeuren van kinderen en het flitsen van auto's



vergeet de knipperende fietslichten niet, ja, mensen een nieuwe vorm van terreur is ondekt en de politie neemt geen halve maatregelen

08-11-2007, 09:19

Citaat door Wodan:
Ben ik weer lief?




Als je niet meer klaagt bij die kwal van moddereter over m´n titels

08-11-2007, 09:21

Citaat door NakNok:
Als je niet meer klaagt bij die kwal van moddereter over m´n titels

IK zal het nooit meer doen

08-11-2007, 09:21

Citaat door Kadir:
Vreemde sarcasme, hoop ik.





wat is hier vreemd aan ? Verplicht werken in die badkuip is de zwaarste straf die je maar kan bedenken. ok......1 minuut is dan al voldoende.

08-11-2007, 09:22



Citaat door Resurrection:
vergeet de knipperende fietslichten niet, ja, mensen een nieuwe vorm van terreur is ondekt en de politie neemt geen halve maatregelen

Nee....... zolang de overtreder op een driewieler rijdt tenminste. Anders wordt het te gevaarlijk, en zo'n busje peper is zo leeg

08-11-2007, 09:23

Citaat door NakNok:
wat is hier vreemd aan ? Verplicht werken in die badkuip is de zwaarste straf die je maar kan bedenken. ok......1 minuut is dan al voldoende.


08-11-2007, 09:23

Citaat door NakNok:
wat is hier vreemd aan ? Verplicht werken in die badkuip is de zwaarste straf die je maar kan bedenken. ok......1 minuut is dan al voldoende.



Wat mogen kinderen eigenlijk nog wel tegenwoordig ?

Pagina's : [1] 2 3 4