Bekijk volle/desktop versie : Een Man trouwt 2 zussen tegelijk



31-10-2003, 12:14

Citaat door AlleenWaarheid:
Opmerkelijk bericht uit India, waar een man volgende maand met twee zussen tegelijk in het huwelijk gaat treden. Nu is het India niet ongewoon dat moslims met meerdere vrouwen huwen, dat is wettelijk ook toegestaan, maar de bruidegom betreft hier een hindoe, en die mogen dat niet.

Toch verwachten advocaten dat het huwelijk door zal gaan, omdat niemand bezwaar lijkt te hebben. De bruidegom, Amar Verma, vroeg namelijk de 18-jarige bruid Ragini ten huwelijk, maar haar vader verbond aan zijn toestemming voor het huwelijk de voorwaarde dat Amar zijn 21-jarige dochter, die in een rolstoel zit, erbij zou nemen.

Amar vindt dat geen probleem, en ook de zusjes vinden het prima: ''We zijn zusjes en dat zullen we altijd blijven'', aldus Ragini.

Bron: Telegraaf
.

31-10-2003, 12:47


nou lekker is dat....

Als je de boeken leest van Hindoes...schrik je je rot als je ziet wat voor straffen ze krijgen voor de kleinste dingen... Allah ie hfed oe safi....

Moslimmannen mogen inderdaad 4 vrouwen hebben, maar het mogen niet zussen van elkaar zijn. Of de een moet gestorven zijn....

31-10-2003, 13:29
Toch vind ik het wel een goede oplossing voor die vrouw in de rolstoel. De kans is groot dat zij anders geen man zou vinden die haar zou willen, want haar mogelijkheden zijn beperkt. Misschien zou een bejaarde man haar willen maar daar zal ze ook niet blij mee zijn.
Als de andere zus er geen bezwaar tegen heeft denk ik dat het nog niet eens zo slecht is.

31-10-2003, 15:27
Moet Ik Langs De OogArts, Of Lees Ik Dit Nu Echt?!

31-10-2003, 20:19



Citaat:
Origineel gepost door Abracadaver
Ben blij dat mijn schoonvader dat niet doet, ik zou me toch nog eens achter m'n oren krabben over een huwelijk als ik m'n schoonzus erbij zou krijgen. Veels te veel herrie in huis.
Ik vind het niet eens zo'n gek idee. Kan je jezelf tenminste ook op iets anders focussen ipv hier de hele dag berichtjes te plaatsen zonder inhoud.