Bekijk volle/desktop versie : menseeeeeee kom snelllll!!!!!



Pagina's : [1] 2

07-11-2007, 19:59
heey mensen ik vroeg me af wie er allemaal was uitgenodigd voor de bruidloft op 17 november 2007 in de rhone
wie o wie laat het me weten?
xx loubnita

07-11-2007, 20:08


ikuhhh kom ook.. van l & M toch..

07-11-2007, 21:18
yep door wie ben je uitgenodigd mousa of lamyea

08-11-2007, 00:49
hoe kan deze jongen in godsnaam met deze bezemina trouwen, weet hij dan niet dat zij de grootste bezemina van osdorp is kan iemand hem niet even inlichten!!! misschien dat ie weer bij zijn positieve komt.

08-11-2007, 09:19


ik ben ook uitgenodigd, en wat bedoel je met bezemina??????

08-11-2007, 09:54

Citaat door chahira122:
hoe kan deze jongen in godsnaam met deze bezemina trouwen, weet hij dan niet dat zij de grootste bezemina van osdorp is kan iemand hem niet even inlichten!!! misschien dat ie weer bij zijn positieve komt.



Ben je dan niet beschaamd, deze twee mensen zijn voor elkaar bestemd wat je ook voor haar denk of wat je ook vna haar weet, gun deze twee mensen het beste en wens hen veel geluk in plaats vna te stoken. Je bent de duivel die tussen hen beide wil komen. Shame on You. Ik begrijp niet waarom mensen dit soort dingen doen. Je bent zelf niet perfect. En iedereen heeft een verleden ook jij. Lahi Kamel Begeer moet je zeggen. God weet waar jij zal terecht komen.

08-11-2007, 09:57

Citaat door DecoMoubarek:
Ben je dan niet beschaamd, deze twee mensen zijn voor elkaar bestemd wat je ook voor haar denk of wat je ook vna haar weet, gun deze twee mensen het beste en wens hen veel geluk in plaats vna te stoken. Je bent de duivel die tussen hen beide wil komen. Shame on You. Ik begrijp niet waarom mensen dit soort dingen doen. Je bent zelf niet perfect. En iedereen heeft een verleden ook jij. Lahi Kamel Begeer moet je zeggen. God weet waar jij zal terecht komen.


a-meeeeeeeeeeeeeeeeeen!!

08-11-2007, 20:33
ik ben door L uitgenodigd....

08-11-2007, 21:40
Ben er standaard.....

08-11-2007, 21:41
weet een van jullie welke band ze gaan doen??

09-11-2007, 17:56
ik ben door m uitgenodigd echt een schat van een jonge hij kwam de kaart persiinlijk brengen
nee ik weet niet welke band er komt
hoop wel een leuke ik gaa losssss verheug me er echt op
komen jullie dames ook uit oost
of uit osdorp waar l vandaan komt?

09-11-2007, 18:01

Citaat door chahira122:
hoe kan deze jongen in godsnaam met deze bezemina trouwen, weet hij dan niet dat zij de grootste bezemina van osdorp is kan iemand hem niet even inlichten!!! misschien dat ie weer bij zijn positieve komt.

wat ebn jij een domme wicht zeg wat eenstomme heks

wat een niksgunner en zo kan ik zelfs doorgaan maar gun je de restvan me hassanats niet heksssssssssss

dit is bepaald door allah swt en al heeft ze een verleden nou en is niet jouw probleem als iemand een verleden heeft betekend dat

dat zo een meid nooit meer mag trouwen of wat dan ook je bent gewoon jarloes en ik wens de bruidspaar een heel gelukkig leven insha allah moge allahs wt hun huwelijk zegenen

allah hoema ameennnnnnnnn

10-11-2007, 01:13


ik weet dat allah prostiuees nooit zal vergeven, vraag me niet hoe ik het weet ik leef het leven wat allah heeft voorgeschreven, ik probeer mijn broeders te waarschuwen voor dit soort duivelse vrouwen. Want haar verleden blijft niet bij vriendjes en norm.relaties maar gaat ook veel verder
dus val mij niet aan ik probeer alleen mijn broeders te behoeden van dit soort zeer slechte vrouwen. moge allah met jullie zijn, en jullie vergeven voor jullie zondes maar ik weet zoals elke trouwe moslim weet dat dit soort vrouwen niet vergeven kunnen worden. Ik wens niemand zo een zusje of zus toe laat staan als je haar ouders moest zijn

10-11-2007, 01:15
by the way ik ben zelf door m uitgenodigt en hij weet wat ik ervan vind.
dus hou je mond

10-11-2007, 01:32

Citaat door DecoMoubarek:
Ben je dan niet beschaamd, deze twee mensen zijn voor elkaar bestemd wat je ook voor haar denk of wat je ook vna haar weet, gun deze twee mensen het beste en wens hen veel geluk in plaats vna te stoken. Je bent de duivel die tussen hen beide wil komen. Shame on You. Ik begrijp niet waarom mensen dit soort dingen doen. Je bent zelf niet perfect. En iedereen heeft een verleden ook jij. Lahi Kamel Begeer moet je zeggen. God weet waar jij zal terecht komen.


helemaal met jou eens


Citaat door chahira122:
ik weet dat allah prostiuees nooit zal vergeven, vraag me niet hoe ik het weet ik leef het leven wat allah heeft voorgeschreven, ik probeer mijn broeders te waarschuwen voor dit soort duivelse vrouwen. Want haar verleden blijft niet bij vriendjes en norm.relaties maar gaat ook veel verder
dus val mij niet aan ik probeer alleen mijn broeders te behoeden van dit soort zeer slechte vrouwen. moge allah met jullie zijn, en jullie vergeven voor jullie zondes maar ik weet zoals elke trouwe moslim weet dat dit soort vrouwen niet vergeven kunnen worden. Ik wens niemand zo een zusje of zus toe laat staan als je haar ouders moest zijn


ik weet niet vanwaar jij deze informatie hebt maar Allah swt is de meest vergevingsgezinde dus vanwaar haal jij het in jou hoofd dat zij nooit zal vergeven worden???
Iedereen wijkt wel eens van het pad, iedereen neemt wel eens een afslag maar de kunst is de weg terug vinden naar het pad.

Pagina's : [1] 2