Bekijk volle/desktop versie : Forget Me Not



07-11-2007, 19:36
Ik Ga Een Nieuw Verhaal Schrijven Het Heet Forget Me Not.
Wie Heeft Er Interesse ?

07-11-2007, 19:42


Begin maar

07-11-2007, 19:43
UUuup ik heb interesse meid !! Over wat gaat jouw verhaal en is het waargebeurd ?? Xx.. Begin maar zou ik zeggen !!

07-11-2007, 20:04
Titel: the unbreakable love, forget me not
Genre: waargebeurd

IK hoop dat jullie het leuk gaan vinden.

Het dialoog

Shenur een moslim meisje van 18 jaar zeer intelligent gelooft niet in de liefde totdat ze op haar 27ste Ken tegen komt. Ken 28 een blonde en zeer knappe jongeman met sprankelende blauwe ogen. Shenur is een knappe brunette met hazel kleurige ogen.


Flashback

Ik zat zoals gewoonlijk in de klas en hoorde mijn vriendinnen Kelly en Sally altijd over jongens kletsen. Kelly is 18 jaar ze is half Nederlands en half Hindustaans, Sally ook toevallig. Iedere dag was saai ik voelde me echt een dode in een levend lichaam ik leefde in mijn eigen fantasie wereld. Ik dacht te veel verder in de tijd en zocht overal een antwoord op, met die gedachte besefte ik niet wat er om mij heen gebeurde. Mijn vriendinnen vonden mij erg vreemd zij hadden hun vaste vriendjes op hun 18 leren kennen, en ze probeerden mij ook naar die kant toe te trekken. Ik luisterde nooit naar ze het ging het ene oor in en het andere oor uit. Andersom vertelde ik mijn vriendinnen dat ze uit moesten kijken en niet zomaar een jongen moesten vertrouwen. Maar ja niemand luistert naar mij Kelly en Sally gingen allebei tot laat in de avond uit ik daarin tegen werkte tot de avonden of ik maakte mijn huiswerk. Ik moest en ik zou een naam creëren in de toekomst een moslims meisje ik zie het al voor me. Bij die gedacht laat ik nu een traan vallen uit de diepte van mijn hart dacht ik maar niet zo dan was dit niet gebeurd. Maar als ik dat niet gedaan had dan was ik nu geen journalist.

Vrijdag 19 juni 2004

Wij hadden les en het weekend zou eraan komen Sally en Kelly zouden uitgaan en vroegen of ik zou kunnen komen ik antwoordde ik kan niet. Ze vroegen waarom niet ik had geen zin om te zeggen dat het niet hoort in ons traditie en cultuur. Niet dat ik mee wou ik wilde echt niet mee ik had heel veel verhalen gehoord over moslim meiden die uit gingen en wat er daarna met ze gebeurde. Sommige werden verkracht, gemarteld, gestenigd enz. Een moslim meisje zijn is een zware taak je wordt op de wereld gezet en er wordt al meteen veel van je verwacht. Alsof je aangeboren slim moet zijn, vrouwen zijn ook mensen ze kunnen niet honderd dingen tegelijk. Wat ik ook zo dom vind is dat het in het leven alleen maar draait om trouwen, en kinderen krijgen dat was het leven van een meisje. Als ik daaraan denk dan zou ik liever een jongen willen zijn. Maar ja als ik een jongen was dan was ik Shenur niet en dan had ik ken niet ontmoet. Maar goed terug naar ons in de klas Sally en Kelly maakten zaterdag iets vreselijks mee. Kelly en Sally werden ontvoerd, dat werd er gezegd 3 jaar lang had ik ze niet gezien. Na 3 jaar was ik inmiddels onderweg naar mijn college op de universiteit, ik was ook een van de weinige buitenlanders op dat onderwijs. Ik schat dat er zo een 15 buitenlanders intotaal van de 150.000 leerlingen zijn. Ik kwam de klas binnen en kreeg de schrik van mijn leven.


Het was Kelly ze zat gewoon hier op de stoel alsof er niks aan de hand was, alleen ze zag er lijkbleek uit. Ik wist niet wat ik moest doen, ik wist ook niet waar ze geweest was ik besloot toch naar haar toe te gaan. Ik nam plaats naast haar ze keek me erg verdrietig aan haar ogen spartelde bijna uit elkaar zo een pijn had ze. Ze barste in huilen toen omhelsde ze mij ik legde een arm om haar heen. Ze vertelde dat ze samen met haar vriend weg liep uit huis, ze mocht niet trouwen met die jongen. Na 2 jaar dumpte de jongen haar nu is ze in verwachting, ze mocht wel terug naar huis komen maar iedereen negeert haar. Alleen waar Sally was gebleven was een raadsel


zal ik verder gaan

07-11-2007, 20:20


Verder had ik 4 jaar niks meer van haar gehoord. Ik vroeg Kelly waarom ze terug naar school kwam haar antwoord was dat ze studie financiering zou krijgen want haar ouders betalen niks. Ze heeft geluk dat ze geen moslim is. Moslims schieten je dood of stenigen je, je mag nooit bij ze komen wonen als je zoiets gedaan hebt. Zo gingen de dagen voorbij eindelijk dit was het moment overgang naar de volgende klas. We hadden een drukke toetsweek wat was ik nerveus voor Kelly was het erger ze zou ergens in de week kunnen bevallen. Eindelijk na 1 week kregen we uitslag ik was over Kelly op het nippertje ook. De volgende dag kreeg ze een dochter ze was zo trots. Ik was op mijn werk ik werk gebeld door mijn moeder. Ik was blij voor haar alleen kinderen maken leek me zo walgelijk. De zomenvakantie kwam eraan dat word werken bah had ik totaal geen zin in, ik vind het veel leuker om naar school te gaan. De zomervakantie duurde lang 1 uur leuk een maand te duren 1 maand leek een jaar te duren een jaar leek een eeuw te duren zo rot voelde ik me. Ik had ook nog eens pech in de winkel waar ik werkte waren ze ook nog eens op de zondag open. Het was precies in de stad wat een pech ik moet dringend opzoek naar ander werk.

Na 5 jaar op mijn 27ste daar begon het

Dit was mijn laatste jaar op de universiteit we hadden een week vrij voordat ik naar een nieuwe klas moest ik besloot om op maandag van 9 tot 7 te gaan werken dat was mijn geluksdag. Eindelijk was ik vrij toen ik op straat liep botste een knappe blonde jongeman tegen mij op sorry zei hij ik antwoordde met geeft niks. Hij keek me even aan en liep door.

De nieuwe schooldag

Shenur: doei mam ik ga naar school
Mam: pas goed op jezelf
Shenur: ja mam zal ik doen

Ik ging met een slecht gevoel uit huis ik werd vroeger veel gepest zelfs toen ik naar de universiteit ging roddelden mensen veel over me. Dat kwam alleen maar doordat ik hoge cijfers haalde zelfs mijn vrienden Kelly en Sally deden dat af en toe. Bij hun zou je het nog plagen kunnen noemen maar bij de rest niet. Ik stapte uit de trein en ik zag een auto geparkeerd vlak tegenover me iets zei tegen me kijk ik besloot toch te kijken ik zag een bekende gezicht het leek Sally wel. Ik keek wat scherper het was inderdaad Sally met nog een paar jongens achterin ineens reed de auto zo snel mogelijk wel ik onthield de kentekennummer yh-09-xp. Na tien minuten lopen kwam ik aan op school ik was zelfs precies op tijd dat kwam nooit voor bij mij ik was altijd een half uur van te voren . Zo Shenur waarom kwam jij laat vroeg Kelly aan me toen de leraar zich omdraaide om iets op het bord te schrijven. Ik zag Sally in de auto met een paar jongens “een paar jongens schreeuwde Kelly iets te hard op” de hele klas keek direct in richting van ons.

Leraar: Kelly heb je iets met ons te delen meneer
Kelly: niks
Leraar: goed we krijgen een nieuwe jongen in de klas
Kelly: misschien is hij leuk fluisterde Kelly in haar oren
Shenur: heb je dan ooit iemand gezien die niet leuk is
Kelly: dat is waar maar iedereen vind wel eens ooit iemand leuk
Shenur: denk je
Kelly: ik heb jou nooit verliefd zien worden
Shenur: bespaar me die moeite
Kelly: hoezo het is toch leuk voor een keer
Shenur: niet voor mij
Leraar: Shenur stil jij
Iedereen keek richting Shenur uit ze sprak nooit tussen de les door behalve vandaag en geen van de leraren had haar ooit aangesproken op haar gedrag.

Leraar: ik wilde Ken Masters voorstellen een knappe blonde jongeman kwam naar voren gelopen. Nou vertel eens iets over jezelf.

Ken: Ik ben 27, ik kom oorspronkelijk uit America ik maak de laatste jaar van mijn college hier af want de vorige school beviel me niet. Ik wil later een dokter worden zodat ik iedereen kan fiksen aan zijn hersens hier


zal ik verder gaan

08-11-2007, 06:14
Ja ga door

08-11-2007, 12:53
zal ik verder gaan

17-11-2007, 13:36
^___Oewp