Bekijk volle/desktop versie : deze fantasie verhaal moet je gewoon lezen: Prinses van het Heelal



07-11-2007, 12:30
Het verhaal heet Prinses van het Heelal

Djinna

Djinna = zij komt van de planeet star. Ze bezit magische krachten. Ze woont in een pleeggezin. Op de bruiloft van haar pleegboer wordt haar pleegmoeder doodgeschoten. Haar pleegvader, pleegzus en pleegbroer worden ontvoerd. Shenur is op zoek naar hen haar pleegvader die moet ze tenslotte zien te vinden. Want hij is de enige die weet wie Djinna’s echte ouders zijn.


De ontdekking

Djinna ( 17) kom je eten “ja mam ik kom er zo aan” ze mag natuurlijk niet weten dat ik bezig ben met karate op mijn kamer. Als ze dat zou weten dan zou ze me vermoorden. Mijn vader mag ik pas want hij leert mij de vecht technieken, ik heb ook een broer Andy (23) en een zusje Sally (6). Andy gaat bijna trouwen met zijn vriendin Aries ik vind haar maar vreemd ze is niet geschikt voor mijn broer, dat hij haar niet dumpt ik snap het echt niet. Normaal dumpt hij meisjes die hij als vriendin heeft genomen waarom deze keer niet? Ik zoek dit zaak uit tot de bodem. Morgen wordt ik 18 en mijn ouders zou mij een geheim vertellen nou ik kan niet wachten.

De volgende ochtend:

Mijn moeder klopt op de deur “binnen” djinna je weet waarom ik hier ben “nou feliciteren met mijn verjaardag” ook maar ik vertel je ook een geheim. Niet boos worden maar je hebt recht op de waarheid. Welke waarheid mam “ik ben je moeder niet” wat grappig zeg “ ik meen het. Wat ben je dan van me “niks ik kon na Andy geen kinderen meer krijgen dus besloten mijn man en ik kinderen te adopteren. De vriend van mijn man was een magiër Riegma hij ving kinderen op die van een andere planeet kwamen. Ik zag jou daar en nam je mee, “kom jij ook van een andere planeet”, nee ik niet mijn man wel. Komt hij van hetzelfde planeet als ik en van welke planeet kom ik. “Ik weet het niet”is Sally uw echte dochter niet. Jawel vreemd genoeg kon ik later wel weer kinderen krijgen. Nou ik heb nog een verassing voor je Andy gaat morgen trouwen met Aries. Ik weet niet wat jij met dit waarheid aan moet als je weg wilt mag je gaan maar blijf dan wel tot morgen. “Het kwam niet als een schok over het lijkt wel alsof ik dit eerder gedroomd heb”. Weet je het zeker misschien kan je je vader vragen ik bedoel ik weet niet of je hem zo gaat noemen. Ja zo erg is het niet ik kijk wel na morgen wat ik ga doen, kom je mee “waar naar toe” we moeten toch iets kopen voor morgen voor de bruiloft weet je nog. Oh ja helemaal vergeten “ik denk dat ik dat colbert aan ga doen”, overdrijf niet Djinna jij mag heus wel eens een keer een jurk aan. Nee ik vind het niet mooi moeder, “please een keer voor mij. Echt niet ik meen het “moet jij weten ga mee naar de stad “dat doe ik wel maar ik ga geen jurk kopen. Eindelijk misschien zie ik je daarna niet meer “ik zei nog niets over het uit huis gaan hoor? Oh ja en ze lopen de deur uit, wat vind je van deze jurk “heel mooi” ik weet niet waarom ik dat zei ik had mijn concentratie niet ik vind Aries maar echt niks ik voel een vreemd energie als zij langs loopt. Oh daar heb je haar “hai dames” hai Aries zegt mijn pleegmoeder hoe is het met je ben je klaar voor je grote dag”ja zeker schoonmoeder. Dacht ik al knappe meid (bla bla talk verder niks te doen 3 uurtjes verspild om een jurk uit te zoeken voor Aries de weirdo eindelijk kwam er aan deze dag een einde. Nu ga ik echt slapen morgen staat een lange dag te wachten).

De volgende ochtend:


Daar stonden mijn vader en ik onder aan de trap mijn pleeg moeder en Sally maakten zich dik op. Eindelijk om 4 uur waren ze klaar Andy en Aries waren al naar de feestzaal gegaan. Alleen de overgebleven gezin moest nog komen.

Na 1 uur rijden waren we er al “eindelijk zijn we er” Djinna niet zo zeuren:”Maar mam je weet toch zelf dat het heel lang duurde.


In de bruidzaal


De bruid “Aries” had een rode jurk aan, ze had een knot in haar haren, haar gezicht leek wel erg smooth vandaag. Ik heb een vreemd gevoel over vandaag het lijkt alsof er wat gaat gebeuren. Dan zie ik twee vreemde vrouwen het lijken wel buitenaardse wezens ze stralen geen menselijke trekken uit. Ik zal even hun gedachten lezen, de ene heet Prina en zijn komt van de planeet Venus en de andere heet Nareem en zij komt van de planeet Mars. Zouden ze iets van plan zijn? Oh nee ik zag niet dat ze een wapen in hun handen hadden ben ik de enige die dat ziet, dan richt ze de wapen naar het plafond ineens richt ze naar een kind ik verdwijn heel snel naar het kind toe en pak hem op. Vervolgens schieten de vrouwen de zaal vol iedereen die in hun weg komt. Ik draai me om en zie dat mijn pleegmoeder dood op de grond ligt


zal ik verder gaan