Bekijk volle/desktop versie : Oud-leerlingen slaan onderwijzer ziekenhuis in



Pagina's : [1] 2

07-11-2007, 09:29
Oud-leerlingen slaan onderwijzer ziekenhuis in

TIELT - Een gepensioneerde onderwijzer is het ziekenhuis ingeslagen door twee oud-leerlingen. Die herinnerden zich ineens een voorval met de leraar, van 25 jaar geleden...

De voormalig onderwijzer Lucien Vanhecke gaf jarenlang les aan de inmiddels opgedoekte gemeentelijke basisschool in Aarsele. Op de kermis in het Belgische Tielt ontmoette hij de broers Bart en Peter T. uit Tielt, inmiddels 35 en 32 jaar oud, die vijfentwintig jaar geleden bij hem in het eerste leerjaar zaten.

De twee herinnerden zich nog dat Vanhecke hun derde broer ooit gestraft had. Samen met een vriend gaven ze de oud-onderwijzer een rake vuistslag in zijn gezicht. Toen de schoonzoon van de leraar de ruzie wilde stoppen, kreeg ook hij klappen, schrijft de Belgische krant Het Volk.

Vanhecke is lichtgewond, net als zijn schoonzoon. De twee broers en hun vriend zijn nog dezelfde avond door de politie opgepakt.

Wat een achterlijke idioten

07-11-2007, 09:43


Ja belachelijk gewoon.

Ze zijn niet hard genoeg aangepakt destijds op school.

07-11-2007, 10:09
Als de daders Ali en Mohammed M hadden geheten, werd dit een heet draadje

07-11-2007, 10:10

Citaat door Wodan:
Als de daders Ali en Mohammed M hadden geheten, werd dit een heet draadje


Maar het zijn slechts gewoon blanke heikneuters.

07-11-2007, 10:12


Belgen dan nog

07-11-2007, 10:16

Citaat door poepie62:
Belgen dan nog

Ach ja.
Belgen....

Bestaat Belgie eigenlijk nog wel?

Ze zitten in een identiteitscrisis. Dat heeft zo zijn nare gevolgen.

07-11-2007, 10:17
ik moet eerlijk zeggen .. das een droom van iedere scholier

07-11-2007, 10:20

Citaat door aplat:
Ach ja.
Belgen....

Bestaat Belgie eigenlijk nog wel?

Ze zitten in een identiteitscrisis. Dat heeft zo zijn nare gevolgen.


Vandaag is de dag van de waarheid ... binnen een paar uur wordt België wellicht in een regime-crisis gestort

07-11-2007, 10:20

Citaat door David:
Is dat zo?



tuurlijk!

heb je geen leraar gehad dan die discrimineerde of 1 die altijd een chagerijn is waar je een pis hekel aan hebt gehad

07-11-2007, 10:24

Citaat door David:
Nee. Er waren er wel een paar die ik niet mocht, maar ik hoef ze niet in elkaar te slaan.


Wie zou je in elkaar willen slaan?

07-11-2007, 10:26

Citaat door David:
Niemand.


Ik ook niet.
Knuffelen?

07-11-2007, 10:26
Ow nee. Verkeerde topic.

07-11-2007, 10:28



Citaat door 2Shay:
ik moet eerlijk zeggen .. das een droom van iedere scholier


Ik weet dat het leraar zijn ooit iets voorstelde, in Turkije is dat nog zo. Als je daar leraar bent geniet je het aanzien als van een burgemeester. Die jongens moesten ze een bord om de nek knopen met hun zonde beschreven en maandenlang door de winkelstraten heen laten lopen, misschien nog dagelijks papier laten rapen

07-11-2007, 10:33

Citaat door arabier66:
Is er iets mis met mensen die in en/of rondom de hei wonen ? Ze steken geen autos in brand. Pluspunt. De jeugd zuipt zich klem maar heeft daar alleen zichzelf mee.

En als een wetenschappelijk (hoofd) medewerker het over heikneuters heeft weet ik er ook nog wel een.


Het is een spreekwijze mijn beste.

Als iemand dat onderscheid niet kan maken, dan is dat jammer.



Overigens: een heikneuter heeft eigenlijk niks met hei te maken, maar met heien, waarschijnlijk. Je weet wel, palen in de grond slaan.

Overigens is heikneuter een bekende geuzentiitel.
Pas later kreeg het een negatieve klank.

07-11-2007, 10:34

Citaat door Horus:
Ik weet dat het leraar zijn ooit iets voorstelde, in Turkije is dat nog zo. Als je daar leraar bent geniet je het aanzien als van een burgemeester. Die jongens moesten ze een bord om de nek knopen met hun zonde beschreven en maandenlang door de winkelstraten heen laten lopen, misschien nog dagelijks papier laten rapen



zeker zeker .. iemand die je iets wil bij brengen verdient het nodige respect.

Pagina's : [1] 2