Bekijk volle/desktop versie : Nawijn wil criminele Marokkanen uitwijzen....

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9

27-08-2002, 15:34
Jij bent echt super dom. Jij moet echt terug naar de KLEUTERSCHOOL.
Dat is mijn punt toch ook man, dat ALLE CRIMINELEN, of ze nou turk, chinees, of marokaan zijn, gewoon hier moeten oprotten. Het irriteert mij alleen dat iedereen voor deze criminelen opkomen.

En hoe durf je mij als een reden te noemen voor jullie slechte reputatie.?????
Je kent me niet eens v.i.e.z.e t.r.u.t, je denkt zeker dat je heel wat bent.
Ik ben geen crimineel en ook geen h.o.e.r. Want h.o.e.r.e.n zoals jij en de criminelen hebben het zover gekregen dat ze jullie nou het land uit willen schoppen.
Dus ik zou zeggen, ga eerst maar eens goed na denken hoe het zo ver is gekomen voor je dat mij de schuld geeft.

27-08-2002, 15:59

Beauty23
Je niveau is te laag dat hier iemand op ingaat!

27-08-2002, 20:03
hoi hoi beauty23

ok jij zegt iedereen eruit die criminelen zijn maar wie zegt dat ze
hun eigen land ze gaat accepteren ze zijn niet dom om ze aan te nemen naar hun eigen land " jullie arresteren ze jullie houden ze"
wat schiet een land er mee op door allemaal criminelen toe te laten
de gevangenissen raken vol op een moment denk je niet?

groetjes mystery

27-08-2002, 21:02
Ik ben het helemaal eens met diegenen die hier verkondigen dat we hier in Nederland zelf de problemen moeten oplossen.

Tweede en derde generatie Maroc's zij gewoon Nederlander, of ze nu een dubbele nationaliteit hebben of niet.
Wel moeten we minder 'voorzichtig' zijn om maar niet te discrimineren. Elke misdadiger moet adequaat gestraft worden, en dan flinke straffen, maar nog wat belangrijker is, de pakkans veel meer vergroten!!!! En agenten moeten minder bang zijn die criminele etnische Marokkanen, direct vast te zetten, en moet alle schade op hen of hun ouders verhalen als ze minderjarig zijn!!!
En dit geldt ook voor de autochtone ku.tNederlanders die net zo goed etters kunnen zijn.

27-08-2002, 21:07

Ongelofelijk……

Ik weet niet wat de toekomst brengt en hou eerlijk gezegd mijn hart vast. Wat je precies aan sommige (Marokkaanse) Nederlanders hebt, is onduidelijk. Sommigen drukken zich genuanceerd uit anderen profileren zich zo xenofoob dat ik mij afvraag waarom zulke lange tenen hebben als je gewoon wat probeert uit te leggen?????????

28-08-2002, 00:09
ja en claus ,bernard,alexander en de rest vande familie naar duitsland o ja maxima vergeten waar moest zij ook weer heen?
en nawijn wat is zijn roots weer zeker niet geschekt bang om te schrikken zeker
herpvoeding begin bij LPF

28-08-2002, 12:14
Mensen met alle respect voor jullie meningen, maar ik kan het helaas niet laten om niet te reageren. Ik ben het beu, om continu in de kranten en hier op het forum te lezen, dat Marokkaanse Nederlanders “geen zin” lijken te hebben om te werken, zijn vaak betrokken geweest bij criminele activiteiten en functioneren slecht binnen de geldende gezagsverhoudingen.

Terwijl men vergeet, dat een kleine groep Marokkaanse jongeren kampt met de negatieve gevolgen van migratie. De Marokkanen die vanaf het begin van jaren ‘ 60 naar NL kwamen, hadden niet de intentie om voorgoed in NL te blijven. Door allerlei omstandigheden zijn de meeste Marokkanen uiteindelijk wel in NL gebleven en zijn ze in de jaren ’70 begonnen met gezinshereniging. De meeste Marokkaanse jongeren die zich nu een plekje op de arbeidsmarkt moeten gaan verwerven, zijn van de zogenaamde derde generatie. Jongeren die in NL geboren zijn en van Marokkaanse komaf zijn. Deze jongeren dreigen tussen wal en schip te vallen. Thuis horen ze zich als Marokkanen te gedragen, terwijl ze buitenshuis vaak vernederlandst zijn.

Deze probleemstelling speelt zich al jaren af en de overheid doet er niets aan en daarom ontstaan er Fortuynen, Nawijnen, Janmaten etc.. Ik ben het erover eens, dat er binnen de Marokkaanse gemeenschap problemen afspelen en dat er best gezegd mag worden, dat een aantal Nederlandse jongeren met een Marokkaanse komaf zich flink misdragen, maar om nou alle Marokkaanse Nederlanders over 1 kam heen te scheren of ze het land uitzetten vind ik te ver gaan en dat keur ik absoluut af!!!!!

Het is belangrijk om te analyseren, waarom de bovengenoemde groep zich zo gedraagt, anders komen wij er nooit uit!!!! Ik ben ervan overtuigd, dat de jongeren waar over word gesproken over goede capaciteiten beschikken alleen zij weten vaak niet hoe zij die het best kunnen benutten en daardoor worden hun kansen in de Nederlandse samenleving niet vergroot. En de Nederlandse samenleving moet ook gaan inzien, dat wij de Nederlandse Marokkanen uitgaan van behoud van eigen cultuur en onze identiteit niet willen verloochen.

28-08-2002, 13:37
Maroccolady20 en Meso

echt goed gereageerd!

Maar ik denk toch dat de discriminatie blijft
Ik heb gesproken met portiers die vertelde dat het een kwestie van 'economisch belang ' is.
Als er veel allochtonen in een disco komen komen er gewoon minder mensen............

Zover gaat het al
Er zijn talrijke uitgaansgelegenheden waar onderzoeken zijn gedaan en waar allochtonen ( vooral Turken en Marokkanen ) geweigerd worden.

En dan praat men over integratie

Integratie begint op het werk, bij de buren , en dus ook bij recreatie ( omgaan met andere mensen.

Hoe kan je dat doen als je overal uitgesloten wordt???

Ik moet me aanpassen, waaraan ?????

Ik ga in mijn eentje , of met een paar marokkanen , samen integreren!!!

Dat gaat toch niet

28-08-2002, 14:02

Citaat:
Origineel gepost door bouzabula
Het ernstige zijn de meningen van de Nederlanders ( zie http://www.fok.nl )

inksboven het artikeltje over Maroccs
Ja verschrikkelijk he? in wat voor wereld leven we. De meeste hollanders durven hun mening alleen op het net te plaatsen (lekker onpersoonlijk) of durven pas zich achter iemand te schuilen die een sterke mening heeft over allochtonen (Pim). Voor de rest zijn het hypocriete, huigelachtige klo.jossssssssss.

Ik zit nog te denken om ze daaar eens ook mijn mening te laten horen.

28-08-2002, 15:52
salamou 3alikoum,

Tja het lijkt wel of jullie nu pas met de nederlanders te maken hebben... Kijk dat er een maatschappelijk "probleem" aanwezig is kunnen wij als marokkanen ook niet ontkennen maar om de nederlanders zo bloed serieus te nemen is eigelijk ook zo iets. Als je van je zelf weet dat je je handen niet in onbekende holen stopt(vertaalde versie) dan is er toch niets mis, of zie ik dat verkeerd?. Moeten wij ons nu echt altijd "solidair" voelen met ons eigen volk?. Je hebt een marokkaans gezegde en die luid als volgt "li maksi m3and a nes rah 3arjen" vertaling "wie andermans kleding draagt is in principe bloot"(letterlijke vertaling). Wat ik hiermee wil zeggen is dat wij in andermans land wonen en we er ook vanuit moeten gaan wanneer wij maar 1 ding verkeerd doen we ook de klos zijn, heel oneerlijk maar dat is gewoon zo, laten we de rollen even omdraaien, nederlanders wonen in ons land en we krijgen telkens in de media te zien dat zij een groot deel vormen van de binnenlandse criminaliteit, gaan wij dan anders te werk als zij?, ben bang van niet en al helemaal als we zelf moeten toegeven dat we heethoofden zijn. We kunnen het soms zelfs niet met elkaar hebben(berbers,3rab etc ) laat staan dat we 1 vuist kunnen vormen tegen hen, ik zou eerst wat doen binnen ons zelf en dan even de strijd aangaan tegen een volk dat alleen maar ego is en denkt aan de toekomst van haar land. Als de mensen in marokko ook eens zo deden dan waren we denk ik geen minuut in nederland gebleven en konde we samen genieten van ons mooie land MAROKKO.

wa salamou 3alikoum wr wb

28-08-2002, 16:19
ik denk el Fessie dat je er naast zit en de plank echt mislaat.
Jouw argmenten zijn dezelfde als diegene die zeggen :'ja hun agentes hoeven toch ook geen hoofddoek om'
Of zij proppen ze in de gevangenis toch ook met 10 man'

Wat ze in Marokko doen is hun ( de marokkanen ) zaak.
Marokko is een Vakantieland geworden. Meer niet.

Wij leven hier, groeien hier op. We zijn niet in andermans land. Ik ben in MIJN land. Zijn een met de Nederlanders. We betalen belasting en bouwen samen het land op.
Wij zijn ( worden ) nederlanders ( met een tintje, of een andere religie )

Als er criminaliteit is dient dat hier opgelost te worden.Klaar.
Hoe en wanneer is de taak van de overheid.

Wat ze in Turkije en Marokko, en weet ik veel waar interesseert me niet,
Ik leef hier en kennelijk mijn nageslacht ook.

En wat jij zegt van een en samen Marokko bla bla
is een ingewikkeld verhaal en gaat terug tot de kolonisatie-tijd

28-08-2002, 16:54
FESSIE, GOEDE REAKTIE

28-08-2002, 17:38

salamou 3alikoum again,

Beste broeder Bouzabula, jezegt het zelf al, woon hier en marokko is een vakantieoord voor me, vergeet niet dat er tig anderen aanwezig zijn die graag terug willen keren omdat ze pro-maroc zijn. Kijk dat jij je echt voor de volle 100% als nederlandse burger voelt das best, maar vergeet 1 ding niet, geklaag van nederlanders zal nooit stoppen omdat we een mentaliteitsverschil hebben. Mij hoor je niet klagen als de nederlanders boos zijn en een paar keer "uitbarsten", moet ik me daar zorgen om maken?, absoluut niet. Ik ben hier voor een beter bestaan en zolang ik dat niet krijg in marokko blijf ik hier en behoor ik me te gedragen naar hun gedragscode(religie behoudend). Neem je het niet van hen aan dan zou ik net als zij zeggen, terug naar je eigen land als je het daar beter hebt, letwel op, wat je nu hebt zal je morgen misschien niet hebben en ben er bang voor dat marokko dadelijk zegd van "terug waar je vandaan komt""en nederland om haar beurt , heb je dan een dilemma?. Probeer gewoon zelf een goeie voorbeeld te geven dan telkens je eigen solidair te voelen met iedere marokkaanse individu, ik ben niet de marokkaanse maatschappij wel een hoeksteentje zoals jij en de rest dat ook is, of je het nu eens bent ja of te nee, we zijn immers allemaal een idividu en uniek, daarom is het een discussiebord en geen aanvalbord

wa salamou 3alikoum wr wb

28-08-2002, 18:25
Salaam aleikoem,

Laatst las ik in de krant dat marokkanen met een nederlands nationaliteit die zich dan misdragen in de nederlandse samenleving het risico lopen om het land te worden uitgegooid. Nou vind ik dat op z'n minst racistisch , omdat volgens de grondwet zouden iedereen gelijk moeten worden behandeld dus waar zouden de 'echte'nederlanders heeb moeten wanneer zij een delicht plegen ? Vind het allemaal wel een beetje vreemd. Maar goed zo zie je maar weer dat het niet uitmaakt of je een nederlands paspoort hebt of niet je zult altijd een marokkaan blijven. Ben je dan nog wel een marokkaan of ben je dan half marokaans en half nederlands wanneer je een nederlands nationnaliteit aanneemt?? Ik vind het in ieder geval heel erg ingewikkeld en heb dus daarom ook gewoon mijn marokkaans nationaliteit gehouden. Gaat jullie goed

28-08-2002, 21:42
Salaam,
Ik snap niet waarom wij ons om deze man druk maken, hij krijgt het toch niet voor mekaar, ja er bestaan K.U.T. Marokkanen maar ook K.U.T Nederlanders, zijn die K.U.T. Nederlanders nou zo dom dat ze niet snappen dat die K.U.T. Marokkanen en de rest van de allochtonen de toekomst zijn van Nederland.

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9