Bekijk volle/desktop versie : Studie Stagemogelijkheden voor opl. SPH



06-11-2007, 21:24
Asalaamoe aleikoem warahmatoeallahie wabaraktoehoe,

Ik wil insha allah in februari beginnen met de deeltijdopleiding SPH of PABO.

Wie volgt hier de opleiding SPH???

Bij welke organisaties of functies kan ik solliciteren? En wat houden de taken een beetje in??

Ik hoor graag van jullie.

Zusters mogen ook pm sturen.

Djzakallahoe ghairan

07-11-2007, 20:08


Misschien is deze vrouwenorganisatie iets voor jou. Ik loop daar ook stage. Hebben een paar geweldige projecten lopen. http://www.al-amal.nl

Groet Soum.

07-11-2007, 20:43
Misschien is het makkelijker om gewoon op internet te zoeken naar informatie daarover. Genoeg site's waar iets erover staat.

07-11-2007, 20:44
Ik doe CMV. Heb een medestagaire die ook SPH doet.

Wat voor studie doe jij als ik dat mag vragen?

Groet Soum.

07-11-2007, 21:16



Citaat door Asilah:
Oh oke, leuk.
Momenteel geen studie... jammer genoeg. Ik heb geen keuze kunnen maken voor een studie, waardoor ik gedwongen was om te wachten met aanmelden. Ik wil nu alsnog zo snel mogelijk beginnen, ook al weet ik nog steeds niet wat ik moet doen. Het enige wat ik weet is, dat een hbo studie wil afronden. Het wordt dus waarschijnlijk iets waar ik niet helemaal achtersta en blij mee ben, maar daar moet ik me dan maar 4 jaar doorheen slaan...


Je moet geen studie volgen waar je niet voor minstens 90% achter staat. Het zal zonde zijn als je dan over een jaar achterkomt dat het toch niet bij je past. Ga in iedere geval naar zoveel mogelijk opendagen en bekijk de websites. Ik hoop dat je een studie zal kiezen die jij ook daadwerkelijk leuk vind.

Veel succes.
Groet Soum.

11-11-2007, 10:24
Asalamoe aleikoem warahmatoeallahie wabarakatoehoe,

Djazakallahoe ghairan voor jullie reactie. Ik wil in februari de deeltijd doen in Zwolle.

Asilah, ik adviseer jou om je in te schrijven bij het CWI en een CTC test af te nemen, competentietest heet het ook . CWI neemt deze tests op landelijk niveau af. Ik heb het zelf ook gedaan en de resultaten waren voor mij treffend. Ik hoop dat je een opleiding vind die bij jou past.

Liefs,
Fouzia

11-11-2007, 10:30
Asalaamoe aleikoem warahmatoeallahie,

Soumia bedankt voor je link. Al Amal lijkt mij een geweldige organisatie, ik zou ook wel zoiets hier willen hebben. Welke opleiding doen jij???

Ik hoor graag van je.

Liefs Fouzia

12-11-2007, 15:52
Salaam meid,

Ik herken veel van mezelf in jou! Waar wil je bovenstaande opleidingen volgen? Ik wil zelf inshaAllah ook in februari 2008 starten.

12-11-2007, 19:23
Ik zou de opleiding SPH in deeltijd willen volgen in februari in Zwolle insha allah

maar ik moet nog een passende baan vinden die aansluit op de afdeling.