Bekijk volle/desktop versie : Joehoe Ik Ga Weer Werken!!!



Pagina's : [1] 2 3

06-11-2007, 10:38
EINDEEEEEEEEEEEELIJK mensen na 2 maanden niets te hebben gedaan heb ik weer een BIJBAANTJE kililililililililili

ik ga weer effe bij de gemeente werken voor een paar weken 2 daagjes in de week...hen achterstallige shit opruimen ik vroeg men zus...hebben ze geen afdelingshoofd nodig??

maar goed heeeeeeeeeeeerlijk om weer te werken....damn!!!!!!

ennuh....ik ben 25 wat zal ik ongeveer krijgen per uur...iets van 15 nog wat bruto?

06-11-2007, 10:40


15 bruto voor een bijbaan Grappenmaker!

06-11-2007, 10:44
Heel veel succes...en ik hoop voor je dat je geen allergie hebt voor stof


06-11-2007, 10:47
Het werd tijd Nysha...........

Nu ik nog..........

06-11-2007, 10:49



Citaat door Miss_Magrebia:
15 bruto voor een bijbaan Grappenmaker!





ik heb er al 2 keer eerder gewerkt en elk jaar kreeg ik een euro meer...en dat is nu 2 jaar geleden...toen verdiende ik 13,50 op men 23.....is dat nu veel of weinig?? en waarom lach je?

06-11-2007, 10:49

Citaat door cuisinetje:
Het werd tijd Nysha...........

Nu ik nog..........



zorg voor een netwerk....ze hebben mij gebeld

06-11-2007, 10:51

Citaat door missy1979:
Heel veel succes...en ik hoop voor je dat je geen allergie hebt voor stof




hahhahah die mensen zijn daar zo slooom! in principe ga ik er voor 2 maanden werken..men zus die werkt daar ook en zei zo: werk maar niet te snel anders ben je zo klaar en heb je geen werk meer

ennuh...ik vroeg of ze een pc hadden


06-11-2007, 10:51
Jipie, eindelijk. Lijkt me een heerlijk gevoel als je een tijdje niet hebt gewerkt. Ik wil ook weer werken. Zit nu nog maar 2 dagen werkloos thuis en verveel me nu al.

06-11-2007, 10:52

Citaat door Nysha:
zorg voor een netwerk....ze hebben mij gebeld


Hahahah neen ik moet bijna terug aan het werk en wil niet erg hé

06-11-2007, 10:54

Citaat door Nysha:


ik heb er al 2 keer eerder gewerkt en elk jaar kreeg ik een euro meer...en dat is nu 2 jaar geleden...toen verdiende ik 13,50 op men 23.....is dat nu veel of weinig?? en waarom lach je?



Als je dat krijgt voor het " opruimen van de boel" is dat best aardig
je hebt weer werk dat telt!

06-11-2007, 10:54
jaaah ! serieus.....werken is SUPER!!!! weg uit huis....na 2 maanden thuis heb ik ruzie met iedereen in dit huis

joehoe nysha krijgt weer een leven

06-11-2007, 10:55

Citaat door Nysha:
hahhahah die mensen zijn daar zo slooom! in principe ga ik er voor 2 maanden werken..men zus die werkt daar ook en zei zo: werk maar niet te snel anders ben je zo klaar en heb je geen werk meer

ennuh...ik vroeg of ze een pc hadden



Ik werk momenteel ook bij de gemeente. Ik was aangenomen voor hooguit 3 maanden. Dat is vandaag precies 1 jaar geleden en mn contract is tot 2009 verlengd

06-11-2007, 10:55



Citaat door Nysha:
jaaah ! serieus.....werken is SUPER!!!! weg uit huis....na 2 maanden thuis heb ik ruzie met iedereen in dit huis

joehoe nysha krijgt weer een leven



En geld!

06-11-2007, 10:56

Citaat door Miss_Magrebia:
Als je dat krijgt voor het " opruimen van de boel" is dat best aardig
je hebt weer werk dat telt!


hahha neeh eerst deed ik zomerwerk daar en maakte ik de rijbewijzen en paspoorten en nu ga ik adressen controleren en zit gewoon op de afdeling maar echt heeel simpel werk...

maar ik neem aan dat ze me niet minder geld gaan geven toch?

06-11-2007, 10:56

Citaat door Nysha:
hahhahah die mensen zijn daar zo slooom! in principe ga ik er voor 2 maanden werken..men zus die werkt daar ook en zei zo: werk maar niet te snel anders ben je zo klaar en heb je geen werk meer

ennuh...ik vroeg of ze een pc hadden



Als ze al een pc hebben staan...is het vast zo'n oud krakkemikkig geval...en traag...maar dat geeft niet...marok nl is meestal traag...dus veel zal het voor jou niet uitmaken


Pagina's : [1] 2 3