Bekijk volle/desktop versie : Wie trouwt 26 april 2008 insa allah....



Pagina's : [1] 2

05-11-2007, 20:23
damen wie trouwt er in april en om precies te zijn 26 april

05-11-2007, 20:25


helaas was bijna alles al bezet op 26ste, dus nu een week later 3 mei incha alh

05-11-2007, 20:26

Citaat door SWEET_NAJAT:
damen wie trouwt er in april en om precies te zijn 26 april



laat me is 3 x raaden


jij
jij

en hmmm ff denken jij?

05-11-2007, 20:27
Salaam Meissie,

Ik trouw dan Inscha Allah!! Ley ekmir Al barka inscha allah!!! Maar jij dus ook??Waar ga je trouwen?? Heb je alles al geregeld?? Ikke nog niet, ik heb nog geen eens een zaal..Me liefelings zaal zit helemaal volgeboekt tot Aug!! Ga jij het groot houden of lekker simpel?? Nou leuk om een trouwgenootje te hebben haha ...Nou veel succes met alles...(Hebben we wel nodig)haha

Beslama......XXXXXXXXXX

05-11-2007, 20:30



Citaat door marocmeid_:
Salaam Meissie,

Ik trouw dan Inscha Allah!! Ley ekmir Al barka inscha allah!!! Maar jij dus ook??Waar ga je trouwen?? Heb je alles al geregeld?? Ikke nog niet, ik heb nog geen eens een zaal..Me liefelings zaal zit helemaal volgeboekt tot Aug!! Ga jij het groot houden of lekker simpel?? Nou leuk om een trouwgenootje te hebben haha ...Nou veel succes met alles...(Hebben we wel nodig)haha

Beslama......XXXXXXXXXX



haha ik trouw dan in amsterdam insa allah en jijd an.. en nee heb nog niks geregeld joh... hahahaha jij dan wel..

05-11-2007, 20:31

Citaat door The_Unknown:
laat me is 3 x raaden


jij
jij

en hmmm ff denken jij?



wat jij jij jij vertel dan ....

05-11-2007, 20:32

Citaat door SWEET_NAJAT:
wat jij jij jij vertel dan ....



blonde dat jij dus op die datum trouwt duhhh

05-11-2007, 20:34

Citaat door The_Unknown:
blonde dat jij dus op die datum trouwt duhhh



ja duhhh daarom vraag ik toch ook wie dr allemaal op die dag trouwen toch.. maar wat bedoel je met blonde...

05-11-2007, 20:35

Citaat door SWEET_NAJAT:
ja duhhh daarom vraag ik toch ook wie dr allemaal op die dag trouwen toch.. maar wat bedoel je met blonde...



wat jij jij jij

daarom

05-11-2007, 20:36
hhahaha oh okee op die fiets...

05-11-2007, 20:41

Citaat door SWEET_NAJAT:
haha ik trouw dan in amsterdam insa allah en jijd an.. en nee heb nog niks geregeld joh... hahahaha jij dan wel..



Hhahaha ben ik niet de enige gelukkig!! Maar in welke zaal ga trouwen?? Heb jij mij zaal ingepkit he!!! ..hahaah ...Maar gefeliciteerd meid!! Hoe lang staat je datum al bekent??IK vond het zo moeilijk om een keuze te maken!! Maar ik dacht lekker voor de meivakantie, kan ik met me kanjer nog een weekje weg!! Ik studeer nog dus een weekje vrij is heeeerlijk!!!..Ik stress me wel onwijs over de zalen!! Hoe meer nee is ik hoor hoe gekker ik word hah.. Of het is te overdreven duur!! Of het voldoet niet aan mijn eisen(en geloof me ik heb echt geen hogen eisen) Maar zoek dus ook omg amsterdam!! In noord-Holland Ergens!! Nou meid suc 6666

XXXXXXXXXXxxxxxxxxxxxxxxxxxx

05-11-2007, 20:45
Mabrouk meid ben suppppppppper blij voor u

05-11-2007, 21:32


Dank je....IK ook voor jouw .................

06-11-2007, 19:42

Citaat door marocmeid_:
Hhahaha ben ik niet de enige gelukkig!! Maar in welke zaal ga trouwen?? Heb jij mij zaal ingepkit he!!! ..hahaah ...Maar gefeliciteerd meid!! Hoe lang staat je datum al bekent??IK vond het zo moeilijk om een keuze te maken!! Maar ik dacht lekker voor de meivakantie, kan ik met me kanjer nog een weekje weg!! Ik studeer nog dus een weekje vrij is heeeerlijk!!!..Ik stress me wel onwijs over de zalen!! Hoe meer nee is ik hoor hoe gekker ik word hah.. Of het is te overdreven duur!! Of het voldoet niet aan mijn eisen(en geloof me ik heb echt geen hogen eisen) Maar zoek dus ook omg amsterdam!! In noord-Holland Ergens!! Nou meid suc 6666

XXXXXXXXXXxxxxxxxxxxxxxxxxxx



ahahah nee schat k heb niks ingepikt.. heb namelijk zelf nog geen zaal maar mijn zaal was ook al ingepikt. hahahaha maar ik trouw puur op 26 mei omdat ik dan 2 jaar precies met hem ga vandaar...

06-11-2007, 19:51

Citaat door SWEET_NAJAT:
ahahah nee schat k heb niks ingepikt.. heb namelijk zelf nog geen zaal maar mijn zaal was ook al ingepikt. hahahaha maar ik trouw puur op 26 mei omdat ik dan 2 jaar precies met hem ga vandaar...



heey sweet najat alles goed meid ? Ik zie daar mei staan is het veranderd dan?

Pagina's : [1] 2