Bekijk volle/desktop versie : hoe vertke je man dat je bang voor de huwlijksnacht?



Pagina's : [1] 2

05-11-2007, 19:17
ik ga over een maand trouwen INCHALLAH en ik ben al voor de wet al getrouwt ...en ik heb een grote angst voor die nacht en ik schaam me ook heel erg en ik ben heel erg onzeker over mezelf ..mijn man is echt een schat en lief en hij belt me regelematig en zegt dat hij graag met mij wilt trouwen en dat hij heel erg zin in heeft en helemaal blij en een keer vroeg hij aan mij of ik er ook zin in heb ...ik zei ik ben alleen aan het stressen en ik vind het eng en hij zei zo van het is niet nodig om druk te maken maar ik durf hem dat niet te vertellen dat ik bang ben voor die nacht..ik schaam me gewoon om dat te vertellen
mischien kunnen de zusters mij helpen wat ik moet doen vertellen of gewoon laten
gir inchallah
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik zit er erg mee ...ik eet zelfs niet goed en ik slaap heel weinig omdat ik zo gestrest ben en hele tijd hoofddpijn..en ook vedriettig dat ik iederee moet verlaten en ik heb helemaal geen energie meer . .het is moeilijk maar gir inchallah
ik wacht op jullie reacties
baraka alhoe fiekom

05-11-2007, 19:33


eej selamoulikom

eb je en oudere zus ??
of iemand die je heel erg vetroud tante of so vraag haar om steun en wat je moet doen. Anders moet je langs de dokter gaan en daar hulp vragen.
die weet sekr wel wat.

groetjes fatimpower
insahlah komt alles goed met jou!!!

05-11-2007, 20:40

Citaat door selamoulikom:
ik ga over een maand trouwen INCHALLAH en ik ben al voor de wet al getrouwt ...en ik heb een grote angst voor die nacht en ik schaam me ook heel erg en ik ben heel erg onzeker over mezelf ..mijn man is echt een schat en lief en hij belt me regelematig en zegt dat hij graag met mij wilt trouwen en dat hij heel erg zin in heeft en helemaal blij en een keer vroeg hij aan mij of ik er ook zin in heb ...ik zei ik ben alleen aan het stressen en ik vind het eng en hij zei zo van het is niet nodig om druk te maken maar ik durf hem dat niet te vertellen dat ik bang ben voor die nacht..ik schaam me gewoon om dat te vertellen
mischien kunnen de zusters mij helpen wat ik moet doen vertellen of gewoon laten
gir inchallah
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik zit er erg mee ...ik eet zelfs niet goed en ik slaap heel weinig omdat ik zo gestrest ben en hele tijd hoofddpijn..en ook vedriettig dat ik iederee moet verlaten en ik heb helemaal geen energie meer . .het is moeilijk maar gir inchallah
ik wacht op jullie reacties
baraka alhoe fiekom



Salaam alaikoem,

Lieve zuster,

Zuster, het is vaak een mengeling van gevoelens. Huwelijk, huwelijksnacht, ouderlijk huis verlaten, je bent vrouw van je man en met hem ga je ook een mooie toekomst tegemoet Waar is die zuster salaamoulikoem gebleven met haar steun aan zusters , kom zuster zo ken ik jou hier op M.nl.

Weet je zuster, hij wordt/ is jouw man en blijf jezelf. Als jij het gevoel hebt dat hij jou het vertrouwen/ bevestiging kan geven of een bepaalde angst bij jou kan wegnemen door met jou te praten hierover, dat je het eng vindt dan is dit helemaal niet erg, je hoeft je nergens voor te schamen en mannen zijn ook gevoelig zuster, laten alleen niet veel zien.

Lieve zuster, je verliest niemand, je blijft dochter van...., je blijft iedereen behouden en andersom. Je gaat alleen een ander leven leiden met je man .

Pieker niet teveel terwijl dit niet nodig is en maak jezelf niet moe terwijl dit nergens voor nodig is. Dat je de zenuwen/ nerveus bent voor die 'dag' zijn gezonde zenuwen en dit geldt ook voor hem. Dat is niet vreemd zuster dat je zenuwachtig bent, echt niet. Je bent alleen overgevoelig en beetje paniekerig.

Waarschijnlijk voel jij je op je gemak als je het aan hem kwijt bent, ik zou zeggen zuster praat hierover met hem, wees bescheiden open hierin, is niet erg. Misschien wil hij jou ook wat kwijt.

En neem vóór je huwelijksnacht iemand met je mee naar binnen, een goede vriendin, een zus die rustig met jou kan praten.

Samen bidden, samen doua doen en vertrouwen op Allah Soubhnahoe wa Ta'ala.

Een gezegend touwfeest toegewenst .

wa alaikoem salaam

05-11-2007, 22:03

Citaat door selamoulikom:
ik ga over een maand trouwen INCHALLAH en ik ben al voor de wet al getrouwt ...en ik heb een grote angst voor die nacht en ik schaam me ook heel erg en ik ben heel erg onzeker over mezelf ..mijn man is echt een schat en lief en hij belt me regelematig en zegt dat hij graag met mij wilt trouwen en dat hij heel erg zin in heeft en helemaal blij en een keer vroeg hij aan mij of ik er ook zin in heb ...ik zei ik ben alleen aan het stressen en ik vind het eng en hij zei zo van het is niet nodig om druk te maken maar ik durf hem dat niet te vertellen dat ik bang ben voor die nacht..ik schaam me gewoon om dat te vertellen
mischien kunnen de zusters mij helpen wat ik moet doen vertellen of gewoon laten
gir inchallah
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik zit er erg mee ...ik eet zelfs niet goed en ik slaap heel weinig omdat ik zo gestrest ben en hele tijd hoofddpijn..en ook vedriettig dat ik iederee moet verlaten en ik heb helemaal geen energie meer . .het is moeilijk maar gir inchallah
ik wacht op jullie reacties
baraka alhoe fiekom


Hoi mei,
ik begrijp je heel goed,die spanning maakt denk ik elke meisje mee,is heel normaal.
Ik was ook heel gespannen op mijn huwelijksnacht,gelukkig kende ik mn man al een hele tijd,en was zo lief en zorgzaam,van hem hoefde "het"niet meteen,pas als ik gewend was aan alles.
Ik was zelfs zo gespannen,dat ik 5kilo afviel in 2weken tijd.
Meid ik zou zeggen,al die spanning is voor niks,je moet er juist naar verlangen en maak er iets moois van,je hoeft niet meteen eerste n8 sex te hebben,je moet eerst wennen aan je man en knuffelen strelen ,kortom alles behalve de echte "daad".
Als je je wat meer op je gemak voelt,gaat het ook veel makkelijker.
Ik zou zeggen,geniet ervan,want die wittebroodsweken en je eerste nacht,maak je nooit meer mee,is echt
wens je veel geluk.

05-11-2007, 22:10


Spannend.. ( ik maakt het alleen maar erger.. : P)

nee gair inshAllah oegti, je moet je geen zorgen mk, komt goed bi idni Allah.. Vertrouw op Allah en wees Allah dankbaar dat jij met zo'n goede broeder gaat trouwen inshAllah.. : )


Moge Allah je huwelijk zegenen AMEEN!

06-11-2007, 00:22
Ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta sorry komt héél hard over. Maar thank Gód dat ik 't niet ben.


Ik wens je veel succes en veel sabr, want dat zul je zeker nodig hebben.

06-11-2007, 12:46
Moet de huwelijksnacht op de dag van de bruiloft? Ik denk het niet. Als je bang bent dat zou je toch de huwelijksnacht kunnen uitstellen totdat je gewend bent aan elkaar dan is het minder eng. Je kunt toch andere leuke dingen doen tijdens de huwelijksnacht. Stapje voor stapje

06-11-2007, 13:02

Citaat door MiXeD:
Moet de huwelijksnacht op de dag van de bruiloft? Ik denk het niet. Als je bang bent dat zou je toch de huwelijksnacht kunnen uitstellen totdat je gewend bent aan elkaar dan is het minder eng. Je kunt toch andere leuke dingen doen tijdens de huwelijksnacht. Stapje voor stapje


Gelijk heb je

06-11-2007, 13:42

Citaat door selamoulikom:
ik ga over een maand trouwen INCHALLAH en ik ben al voor de wet al getrouwt ...en ik heb een grote angst voor die nacht en ik schaam me ook heel erg en ik ben heel erg onzeker over mezelf ..mijn man is echt een schat en lief en hij belt me regelematig en zegt dat hij graag met mij wilt trouwen en dat hij heel erg zin in heeft en helemaal blij en een keer vroeg hij aan mij of ik er ook zin in heb ...ik zei ik ben alleen aan het stressen en ik vind het eng en hij zei zo van het is niet nodig om druk te maken maar ik durf hem dat niet te vertellen dat ik bang ben voor die nacht..ik schaam me gewoon om dat te vertellen
mischien kunnen de zusters mij helpen wat ik moet doen vertellen of gewoon laten
gir inchallah
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik zit er erg mee ...ik eet zelfs niet goed en ik slaap heel weinig omdat ik zo gestrest ben en hele tijd hoofddpijn..en ook vedriettig dat ik iederee moet verlaten en ik heb helemaal geen energie meer . .het is moeilijk maar gir inchallah
ik wacht op jullie reacties
baraka alhoe fiekom




Je bent bang voor t onbekende. Dat is heel normaal omdat je t nooit meegemaakt hebt. Je weet niet wat je te wachten staat. Maar ik zou als ik jou was je er niet zo druk over maken. Probeer niet bang te zyn, maar gewoon over je heen laten lopen op dat moment!
Doe doe3a, bid die 2 raka3aat, en dan zal t echt mee vallen inshaAllah!

Ps; Geniet nog van je laatste maandje by pappie & mammie ipv zo te stressen over wat er komen gaat. Voor je t weet is dit maandje zoo voorby!

Khair InshaAllah!

06-11-2007, 14:04
BARAKA ALHOE FIEKOM allemaal voor jullie hulp en steun..ik bedank jullie heel erg !! MOGE ALLAH JULLIE ALJENAT ALFIRDAUWS SCHENKEN AMIEN JAREB
GIR INCHALLAH

06-11-2007, 14:12
Marokkaanse meisjes zien hun man och zo graag maar zijn altijd bang voor de ontmaagding. Vind ik persoonlijk lachwekkend. Voor mij zegt dit genoeg.

06-11-2007, 14:21
Hij is je man,dan moet je dit toch met hem kunnen bespreken of niet???

06-11-2007, 17:37



Citaat door jantjehoed:
Marokkaanse meisjes zien hun man och zo graag maar zijn altijd bang voor de ontmaagding. Vind ik persoonlijk lachwekkend. Voor mij zegt dit genoeg.


FxCK ik dacht al die tijd dat je een man was

06-11-2007, 17:44

Citaat door jantjehoed:
Marokkaanse meisjes zien hun man och zo graag maar zijn altijd bang voor de ontmaagding. Vind ik persoonlijk lachwekkend. Voor mij zegt dit genoeg.



Het zegt jou genoeg. Wat zegt het dan o.a.?

06-11-2007, 18:47

Citaat door jantjehoed:
Marokkaanse meisjes zien hun man och zo graag maar zijn altijd bang voor de ontmaagding. Vind ik persoonlijk lachwekkend. Voor mij zegt dit genoeg.

wat een vooroordelen pff...
En wat wil dat dan zeggen volgens jou?
Elke meisje van welke afkomst dan ook,is bang of zenuwachtig voor de eerste keer,zelfs de hollandse meiden vinden de eerste keer sx eng,dus lul niet uit je nek racist dat je bent.

Pagina's : [1] 2