Bekijk volle/desktop versie : TIps Voor Een GeslaaGd GeboorteFeest



05-11-2007, 16:34
Yalla dames zet hier Aub je tips neer

05-11-2007, 16:49


ik ben druk met het regelen van een geboortefeestje over twee weken van een goede kennis van mij dit is hoever ik al ben voor haar

kleine beschuitjes met muisjes en melk met kleurstof in deze geven we bij het ontvangen van de gasten

ze gaat het thuis doen gewoon, dus hebben we stoelen en tafels gehuurd en bekleding van de stoelen en tafels gaan we bij een lid hier huren in het babyblauw

een tafel kleden we aan met stof en leggen alle cadeaus erop en weer een tafel ook idem en daar komen de bedankjes, de koekdoosjes etc. op aan weerszijden gaan we twee grote vazen neerzetten met van die grote dikke kaarsen erin in het babyblauw

selou gaan we als het goed is ben ik nog naar op zoek voor haar in kleine mandjes doen die ik voor haar ga maken

snoepjes zijn we van plan een spekspies te maken voor de kids

ik ga petit fours voor haar maken met de naam van haar kindje erop

tot zover ben ik gekomen, maar we zijn nog niet klaar misschien heb je er wat aan

05-11-2007, 17:06

Citaat door Klaproosje:
Yalla dames zet hier Aub je tips neer


Bij ontvangst van de gasten noga met muisjes in zilverpapier

petit fours bij de koffie

Gerechten laten bezorgen of huur een kokkin in

Speciale Zaaldecoratie voor geboortefeesten met wieg en Grote beer uiteraard bij el karam;

En goede muziek

05-11-2007, 17:11

Citaat door Noer26:
Bij ontvangst van de gasten noga met muisjes in zilverpapier

petit fours bij de koffie

Gerechten laten bezorgen of huur een kokkin in

Speciale Zaaldecoratie voor geboortefeesten met wieg en Grote beer uiteraard bij el karam;

En goede muziek


ja nogatine met muisjes is ook leuk en heel makkelijk te maken heb ik destijds voor mijn schoonzus gemaakt

05-11-2007, 17:12



Citaat door Loepi:
ja nogatine met muisjes is ook leuk en heel makkelijk te maken heb ik destijds voor mijn schoonzus gemaakt

Het staat ook heel erg leuk...

05-11-2007, 17:48
Leuke tips. Mijn mama gaat insch’allah binnenkort bevallen, en uiteraad volgt één geboortefeest. Ik ga wat doen met die tips.


05-11-2007, 22:01
Voor mooie decoratie en vriendelijke serveersters kun je contact met ons nemen. Voor geboortefeesten hebben we de kleuren turqouise en fuschiarose.
Tel: 0614987375
Veel succes!

06-11-2007, 09:59

Citaat door Klaproosje:
Loepe als meisje word doen we fristi in plaats van melk en jongen melk met blauwe kleurstof!

Hoe kom je an de mini beschuitjes?

Wij willen dadels vullen met muisjes is dat iets?


oke nou dit geboortefeestej over twee weken is voor een jochie vandaar die kleurstof. Die mini beschuitjes zijn gewoon van die brosse ronde crackers en bij elke supermarkt verkrijgbaar.

Dadels met muisjes is ook een leuk idee waarom niet alleen weet ik niet of die combinatie lekker is eerst voorproeven

31-08-2011, 14:58
hoi hoe kom je aan die kleurstof voor in melk te doen? shokran

31-08-2011, 15:07
even tussendoor: spek mag je niet geven aan kinderen daar zitten varkensbotten in verwerkt....

31-08-2011, 15:14
hallo dames,

dadels gevuld met roze of blauwe parsepein
een geboortetaart
mooie decoratie (kan ook een andere kleur ipv standaard roze en blauw... bv paars voor een meisje en groen of zilver voor een jongetje)
balonnen gevuld met helium aan het plafond
een snoeptafel

er is een topic bij papa's en mama's heet ideeen voor babyfeest
daar staan veel foto's en tips..

groeten,


SaRaHa Creations

31-08-2011, 15:15
roze zou ik gaan voor fristi aardbei die rode kleurstof heeft een raar smaakje aan de melk
en de kleurstoffen kan je bij een toko halen

31-08-2011, 20:37


DJ SOumSoum
Ben je op zoek naar een DJ die je dag top en sfeer vol maakt, voor klein leuke prijsje in overleg
kun je mij pm'en

je mag me ook belle als je dat liever hebt ..

Nr: 0648917062

E-mail: O_LVS_M@live.nl

Ping: 26A1F0B6

31-08-2011, 21:06
Geboortetaart of geboortecupcakes : http://www.cupcakejesfactory.nl