Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : zijn er nog islamitische scholen...in omgeving amersfoort...

Pagina's : [1] 2

LZN
30-10-2003, 17:16

wie weet er of er in omgeving amersfoort islamitische bassischolen staan.... ken je ze... dan graag met adres en telefoonnummer............. alvast bedankt.... :zwaai:.

touzine
30-10-2003, 17:20
Neey denk het niet........ Maar Rotterdam wel..... :zwaai: ps. veel geluk verdre met zoeken!!!!!

naisha
30-10-2003, 17:54
Dus niemand kent een islamitische basisschool ergens dichtbij amersfoort... please ik heb het nodig.. p.s thanks sis

karima001
30-10-2003, 21:00
Jaaaaaaaaaa ik heb t ook nodig ...:D Maarjah ik denk dat je dan naar Utrecht ofzo zult moeten gaan naisha...anywayzz veel succes he...is zeker voor die *** stage he...ik moet ook zoeken man...

touzine
31-10-2003, 16:07

Origineel gepost door azineunarif thanks.... hier in amersfoort ook alleen al vol.... Laat het me please ook weten als je het gevonden hebt....... 'k ben ook errug geinterreseerd!!!!! :) Thallah :zwaai:

naisha
01-11-2003, 17:22
Origineel gepost door karima001 Jaaaaaaaaaa ik heb t ook nodig ...:D Maarjah ik denk dat je dan naar Utrecht ofzo zult moeten gaan naisha...anywayzz veel succes he...is zeker voor die *** stage he...ik moet ook zoeken man... Ja ik weet het.... Vrijdag was ik naar een school gegaan he...de wiekslag.. Toen zei die directeur..als ik zo naar je kijk kan je beter naar een islamitische school gaan.. :p Dus ik ga insha-allah naar utrecht... er is daar een school...insha-allah hebben ze plaats.. het is een islamitische school.. :D

touzine
03-11-2003, 16:26
Origineel gepost door azineunarif tuurlijk altijd........ Is goed en thallah...... :)

naisha
10-11-2003, 18:20
Origineel gepost door naima!!!!! Er is een islamitische basisschool in ede... El-inkade heet ie volgens mij... Naima Ja ik weet het thanks anyway...maar daar heb ik een stageplek gevonden.. :p

RIFFIXXGIRLXX
11-11-2003, 22:11
Ja in utrecht zit er een ik denk dat je zeker aangenomen wordt, enne zover is het niet van amersfoort naar utrecht. :)

naisha
12-11-2003, 13:44
Origineel gepost door RIFFIXXGIRLXX Ja in utrecht zit er een ik denk dat je zeker aangenomen wordt, enne zover is het niet van amersfoort naar utrecht. :) Neej naar utrecht is het niet ver, maar die in utrecht zit al vol.. :(

naisha
03-12-2003, 13:02
Okeej...Amersfoort Vol Utrecht Vol Ede Vol Amsterdam vijf scholen gebeld...Vol :huil: Laat die omgeving amersfoort zitten dan....op naar den haag nu...

naisha
03-12-2003, 13:59
Origineel gepost door Mixed_Angel hhahaa ja duhhh utrecht mensen nemen zo snel als ze kunnen utrecht scholen a,msterdam mensen die van amsterdam etc etc maar voor wat heb je die scholen nodig? hahaha ja snap ik..maar wist niet dat alle scholen waar IK naar bel vol zitten...:hihi: voor stage by the way :p

hayat406
03-12-2003, 14:22

Sallaam volgens mij zit er ook in almere liefs van mij

naisha
03-12-2003, 16:28
Origineel gepost door hayat406 Sallaam volgens mij zit er ook in almere liefs van mij jah dat weet ik...ook effe bellen toch bedankt.. ;)

naisha
03-12-2003, 17:26
Origineel gepost door Mixed_Angel er is een tekort aan stageplaatsen op scholen dit jaar :) wat studeer je? pabo? of onderwijsassistente Jah ik heb het gemerkt...en dan nog zeiken ze dat ze niet genoeg leraren hebben enzo.. :kwaad: pabo was het maar waar..

Pagina's : [1] 2