Bekijk volle/desktop versie : Wij zijn echt laf!!



05-11-2007, 09:37
Wij zijn erg laf en we geven alleen om onszelf en onze familie aan de rest van de moslims hebben we lomp gezegd schijt. Ik dacht eerst van waarom word er niks door de moslims gedaan terwijl bijna heel europa Israël steunt die Palestijnse gebieden bezit. Waarom word er niks gedaan als ons klein minilandje Amerika steunt met zijn illegale oorlog tegen Irak om zelf beter van te worden. Balkenende heeft achter ons rug om doekoes verdient met zijn broer http://worldthechanges.punt.nl/?id=418116&r=1 ten koste van miljoen moslims en waar zijn de moslims in Nederland waar zijn de moslims in Europa. Echt maakt het jullie uberhaupt wel uit ik zie jullie wel allemaal van die woordjes zeggen, maar woorden zijn niet genoeg daden zijn genoeg. Simpel wij laten ieder klootzak zomaar gaan. Ik heb een vraagje weten jullie niet hoe je er tegen moet verzetten? Het liefst zou ik nou duizende moslims demonstrerende tegen deze massamoordenaar Balkenende op straat willen zien!!! Het enige wat ik zie is ons jeugd die domme dingen doen omdat ze nauwelijks iets in de laffe moslims zien want wij doen namelijk helemaal niets en het maakt ons bijna niets uit wat er met onze andere broeders en zusters gebeurd.

05-11-2007, 09:48


wat doe jij er aan?

05-11-2007, 09:50

Citaat door vreemdje:
wat doe jij er aan?

Niks daarom gebruikte ik het woordje wij, maar met een paar man kun je weinig tot niks doen. Ik bedoel kijk check die mensen van rehts extreem die regelen dat allemaal perfect en ze doen het voor doelloze dingen. Bovendien was ik wel bij demonstraties tegen cartoons totdat die relschoppers kwamen.

05-11-2007, 16:10
demostaties halen totaal niets uit... het leidt telkens weer tot ruzie en onzin...