Bekijk volle/desktop versie : **** Kamalia of Monde reve???????



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

05-11-2007, 00:22

05-11-2007, 00:22


ook qua prijsverhouding

05-11-2007, 00:50
HHeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllluuuuuuuuuuuuuuupppp

05-11-2007, 01:04
kamilia of nadia uit maastricht zijn best

05-11-2007, 13:23


ikram van monde de rive is mijn negafa inschallah

05-11-2007, 13:26
kamalia monde reve heb ik nooit mee gemaakt

05-11-2007, 13:29
Kamalia ..maar ze is wel echt duur

05-11-2007, 14:28

Citaat door sohaila2203:

Kamalia lijkt me SUPER, zij heeft me pas geleden een offerte gemaild over wzt de prijzen zouden kunnen zijn etc, best pittige prijzen..

Maar Monde Reuve lijkt me ook wel mooi en is niet echt super duur, ben er ook geweest heeft mooie jurken ...


Moeilijke keuze idd.

05-11-2007, 14:30
Mond-dreve, Heeft egt mooie Jurken ..!!!!!
Kamalia trouwens ook , Maar wel Heeeeeeel erg Prijzig.! :P

05-11-2007, 14:37
Als je het geld ervoor hebt of je bent bereid een hoog bedrag ervoor uit te geven, dan Kamalia. Is je budget echter wat kleiner, dan zou ik Ikram nemen, vind haar jurken ook geweldig alleen in November krijgt ze nieuwe jurken binnen, dus ik zou nog een keer langsgaan als ik jou was

05-11-2007, 21:11
hallo
als ik jou was zou ik geen kamalia doen ik heb haar meegemaakt en ze is verschikkelijk langzaam, ze luistert niet naar je... en doet heeel veeeel make up... echt niet om aan te zien en ze is nog zo fucking duur het is het echt niet waard meid... je hebt veel betere en goeie negaffa's nem een kijkje bij bab marrakesch.. als ik het kon terug draaien dan had ik haar echt niet genomen..

05-11-2007, 21:58
Neem het van mij aan ik heb Ikram gehad in Mei. Ze doet haar werk goed en ze is een top wijf. Ik vind haar de beste.

05-11-2007, 22:05


Zowel Kamalia Creations als Monde de Reven geven op 25 November een modeshow en zijn vertegenwoordigd op de fashionbeurs in Amsterdam Rai.

Ik zou zeggen; ga daar naartoe, bekijk de nieuwe collecties en maak vervolgens je keuze

05-11-2007, 22:07
Het is echt moeilijk....

Wat vinden jullie van nadia maastricht dan??????

05-11-2007, 23:11

Citaat door Hanny:
hallo
als ik jou was zou ik geen kamalia doen ik heb haar meegemaakt en ze is verschikkelijk langzaam, ze luistert niet naar je... en doet heeel veeeel make up... echt niet om aan te zien en ze is nog zo fucking duur het is het echt niet waard meid... je hebt veel betere en goeie negaffa's nem een kijkje bij bab marrakesch.. als ik het kon terug draaien dan had ik haar echt niet genomen..





hoe kun jij kamalia hebben genomen voor je bruiloft als ik lees in jou berichten dat je bruiloft nog moet gaan plaatsvinden :-0

tja het is dat ik interesse heb om journaliste te gaan studeren....ik vind dit soort verhaaltjes namelijk altijd best interessant, vooral als het gaat om zwartmakerij in plaats van gewoon eerlijk je mening te geven net als alle andere hier dat ze haar duur vinden...

hieronder heb ik je bericht van ''ergens gekopiierd dat je nog MOET gaan trouwen... allah ie kemel bel geer nog, en veel plezier met de neggafa die je gaat nemen... zowel kamalia en monde de reve vind ik leuke dames, heb ze allebei meegemaakt, kamalia is meer klasse maar daar betaal je ook meer voor, en monde de reve is perfect genoeg voor de dames die een minder budget hebben ook heel mooi..
Hanny
MVC Lid


Hanny is Offline
Geslacht: Vrouw
Lid sinds: 20-09-2005
Reacties: 13

Credits: 0 zozo allemaal positief ik ben nu echt heel benieuwd naar die negaffa heeft iemand haar nr want ga inschalah in november trouwen en ik las net dat ze al afspraken heeft in oktober staan.. ik wil heel graag haar nummer

groetjes

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7