Bekijk volle/desktop versie : zoete lieve gerritje



Pagina's : [1] 2

04-11-2007, 10:20
Arrestaties voor homogeweld in Rosmalen


(Novum) - Twee Bosschenaren van 28 en 38 jaar zijn vrijdagavond opgepakt voor homogeweld bij de Rosmalense Plas. Het tweetal verklaarde bezoekers van een homo-ontmoetingsplek 'flink de stuipen op het lijf te willen jagen', laat de politie zaterdag weten.

Zo wilden ze een man in een auto aanvallen, maar die wist te ontkomen door vol gas te geven. Bij een andere auto schopte een van de verdachten tegen de auto, waardoor schade ontstond. De oudste verdachte sprong op een derde auto. Hij werd meegesleurd toen de bestuurder wegreed. Toen hij moest loslaten, liep de Bosschenaar verwondingen op aan gezicht, handen en benen.

Het tweetal is aangehouden op de Empelseweg in Rosmalen. De 28-jarige verdachte bleek zwaar onder invloed van alcohol te zijn. Hij moest zijn rijbewijs inleveren. De twee zitten zaterdag nog vast.


bron

04-11-2007, 10:21


kennelijk vervelen onze zuiderlingen zich nogal eens...

04-11-2007, 10:49
Er zijn meerder atropos???????

04-11-2007, 10:55

Citaat door atropos:
kennelijk vervelen onze zuiderlingen zich nogal eens...


die brabanders toch



38 en dan nog kwaaijongenspad

04-11-2007, 11:01



Citaat door atropos:
Arrestaties voor homogeweld in Rosmalen


(Novum) - Twee Bosschenaren van 28 en 38 jaar zijn vrijdagavond opgepakt voor homogeweld bij de Rosmalense Plas. Het tweetal verklaarde bezoekers van een homo-ontmoetingsplek 'flink de stuipen op het lijf te willen jagen', laat de politie zaterdag weten.

Zo wilden ze een man in een auto aanvallen, maar die wist te ontkomen door vol gas te geven. Bij een andere auto schopte een van de verdachten tegen de auto, waardoor schade ontstond. De oudste verdachte sprong op een derde auto. Hij werd meegesleurd toen de bestuurder wegreed. Toen hij moest loslaten, liep de Bosschenaar verwondingen op aan gezicht, handen en benen.

Het tweetal is aangehouden op de Empelseweg in Rosmalen. De 28-jarige verdachte bleek zwaar onder invloed van alcohol te zijn. Hij moest zijn rijbewijs inleveren. De twee zitten zaterdag nog vast.


bron



er zou is een keer wat aan zulke ontmoetingsplekken gedaan moeten worden

04-11-2007, 11:03

Citaat door _Time_Lord_:
Er zijn meerder atropos???????



er is maar 1 atropos. ik heb gewoon mijn oude nick teruggekregen. a_tropos mag nu even uitrusten.

04-11-2007, 11:05

Citaat door misbaksel:
er zou is een keer wat aan zulke ontmoetingsplekken gedaan moeten worden



eerlijk gezegd hoeft het voor mij ook niet zo, allemaal. aan de andere kant vind ik zelf - en met mij heel veel anderen, wed ik, vrijen in de open lucht ook heel leuke en spannend. zolang je daar anderen niet mee lastigvalt, mag het van mij gewoon blijven bestaan.

je naar dat soort plekken begeven om mensen te terroriseren, wordt door niets gerechtvaardigd.

04-11-2007, 11:11

Citaat door atropos:
eerlijk gezegd hoeft het voor mij ook niet zo, allemaal. aan de andere kant vind ik zelf - en met mij heel veel anderen, wed ik, vrijen in de open lucht ook heel leuke en spannend. zolang je daar anderen niet mee lastigvalt, mag het van mij gewoon blijven bestaan.

je naar dat soort plekken begeven om mensen te terroriseren, wordt door niets gerechtvaardigd.



nee, maar wel mijn gezin met een paar kleine kinderen confronteren met vrijende stelletjes of homo's. dat accepteerd toch geen fatsoenlijke vader zeker?

04-11-2007, 11:11

Citaat door atropos:
er is maar 1 atropos. ik heb gewoon mijn oude nick teruggekregen. a_tropos mag nu even uitrusten.

Oh oké (ik schrok al even)

04-11-2007, 11:14

Citaat door misbaksel:
nee, maar wel mijn gezin met een paar kleine kinderen confronteren met vrijende stelletjes of homo's. dat accepteerd toch geen fatsoenlijke vader zeker?


nee, dat is helemaal waar. ik zei ook: niemand moet er last van hebben. de meeste cruise-trajecten bevinden zich op plekken die volkomen aan het oog onttrokken zijn. bovendien komt er pas leven in de brouwerij als fatsoenlijke vaders en hun kroost al heel lang op 1 oor liggen.

04-11-2007, 11:18

Citaat door atropos:
er is maar 1 atropos. ik heb gewoon mijn oude nick teruggekregen. a_tropos mag nu even uitrusten.


Schizofreen, huh?

Overdag de gerespecteerde vrouw in de familie uithangen

maar 's nachts auto's in brand steken...
volkomen onbereikbaar voor de maatschappelijk werker
(grapje)

04-11-2007, 11:21

Citaat door atropos:
nee, dat is helemaal waar. ik zei ook: niemand moet er last van hebben. de meeste cruise-trajecten bevinden zich op plekken die volkomen aan het oog onttrokken zijn. bovendien komt er pas leven in de brouwerij als fatsoenlijke vaders en hun kroost al heel lang op 1 oor liggen.


Het zijn juist die "fatsoenlijke" vaders die op die cruiseplaatsten aan "hun trekken" moeten komen. Die kunnen niet thuis ontvangen.

04-11-2007, 11:22



Citaat door atropos:
er is maar 1 atropos. ik heb gewoon mijn oude nick teruggekregen. a_tropos mag nu even uitrusten.




Blij je weer te lezen.

04-11-2007, 11:22
he mao ga eens een bakkie troost nemen

je kletst uit je nek schat!


04-11-2007, 11:31

Citaat door rooiemao:
Het zijn juist die "fatsoenlijke" vaders die op die cruiseplaatsten aan "hun trekken" moeten komen. Die kunnen niet thuis ontvangen.


hmmmm, gelul.....dit idiote verschijnsel lijkt nog het meest op een uit de handgelopen afwerkplaats......vooral 's zomers...een relikwie van de Linkse Kerk....die homoos adoreerde...en dingen toestond "uit begrip voor hun kwetsbare (discriminatie!)positie"......edoch..vind ik ...gelijke monniken, gelijke kappen.

Je vrindin in de bosjes een beurt geven gebeurt bij kleine jongetjes en meisjes ook nog wel eens, bij gebrek aan een "thuis"......maar dat is wat anders dan een "cruise" plaats.....da's gewoon een ordinair verzamelpunt voor vulgaire sex tussen volwassenen..en daar hoort net zoals bij heroine-prossen een vet hek omheen. Zo al niet de brandweerspuit erop...ze huren maar een kamertje.

Pagina's : [1] 2