Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : domste opmerkinsgen ooit

Pagina's : [1] 2

salouaatje
30-10-2003, 12:45

wat is de domste opmerking die je ooit hebt gehoord van kaasies. BIj mij was er een meisje die zei "'hier neem een broodje niemand die je ziet." Echt dom alsof ik vast voor de mensen. maar ach ja sommige mensen beslama en nog ramadan moubarek allemaal

Cina
30-10-2003, 13:04
Tja.. ik heb het ook wel eens gehoord, maar dan meer voor de grap :) Gewoon laten gaan.

Thazemith
30-10-2003, 14:23
"mag je niet drinken" -"nee" "mag je ook geen water" -"neeeh" "ook geen klein slokje" -"neeeeeeeeeeeeeeeeeh" "ooooooooh je zal nu vast wel dorst hebben! :confused: :confused: :confused:

shehinez
30-10-2003, 14:48
FF EEN VRAAGJE, WAAROMMOETEN WE VASTEN IK BEDOEL WE KUNNEN TOCH MAAR 1 MAAND IN DE JAAR VASTEN ZO VOELEN WE TOCHOOK HOE DE ARMEN ZICH VOELEN???

salouaatje
30-10-2003, 15:08

iholandien he. Het lijken wel belgen sjonge jonge

NadoriAmin
30-10-2003, 15:29
neem je niet stiekem een beetje eten als je alleen bent? kan je je wel consentreren? heb je geen honger? je mag niet drinken eh, maar ook geen water? helemaal nix, ook niet een slokje? en ga zo mr door.................

Little_moi
30-10-2003, 15:54
:lol: haha wollah zieke hollanders :maf:

AlHoceima_Leila
30-10-2003, 16:17
hahahhaa wollah jullie hebben gelijk sommige zijn echt ziek

misssmaghreb
30-10-2003, 16:20
bij mij moet je vasten? wat gebeurt er als je dat niet doet?

flexiegirl
30-10-2003, 16:50
Origineel gepost door salouaatje wat is de domste opmerking die je ooit hebt gehoord van kaasies. BIj mij was er een meisje die zei "'hier neem een broodje niemand die je ziet." Echt dom alsof ik vast voor de mensen. maar ach ja sommige mensen beslama en nog ramadan moubarek allemaal hahaha zoiets hoorde ik ook van de buurvrouw Je kunt toch gewoon thuis eten hoor. niemand die je ziet toch. Je moet alleen gewoon de gordijnen dicht doen :confused: Flexiegirl ;)

Shbekkia
31-10-2003, 10:00
" Mogen jullie DERTIG dagen niet eten of drinken"??? --> Nee nee, van zonsopschering tot zonsondergang... " Niet eten???" --> Nee... " Niet eten??" --> Nee... (zucht...) " Zo echt goed van je zou ik niet vol kunnen houden!" --> Vast wel... probeer een keer mee te doen dan (da3wa!! :-)) " Misschien doe ik dat wel een keer, lijkt me leuk.. maar ik houd het vast niet vol... --> Vast wel... " Nee ik denk het niet..." etc etc etc... Zoeeeeeeeecht! Het is wel geinig soms die opmerkingen, maar te vaak is een beetje vermoeiend...

dulce_lamia
31-10-2003, 13:22
Salaam iedereen, jullie doen wel negatief over de hollanders met hun opmerkingen, maar in de meeste gevallen willen ze er alleen maar het een en ander over weten, hoe moeten zij nou weten hoe dat gaat, daarom vragen ze het aan jullie! Aan de kort af antwoorden houden jullie ze zelf "dom" is toch zo? Leg liever uit hoe het zit en waarom je vast dan snappen ze het tenminste en hoeven ze in de toekomst geen "domme opmerkingen" meer te geven toch? Ik bedoel het niet lullig ofzo hoor en ook niet tegen mensen persoonlijk :)

newkid
31-10-2003, 13:35

Origineel gepost door dulce_lamia Salaam iedereen, jullie doen wel negatief over de hollanders met hun opmerkingen, maar in de meeste gevallen willen ze er alleen maar het een en ander over weten, hoe moeten zij nou weten hoe dat gaat, daarom vragen ze het aan jullie! Aan de kort af antwoorden houden jullie ze zelf "dom" is toch zo? Leg liever uit hoe het zit en waarom je vast dan snappen ze het tenminste en hoeven ze in de toekomst geen "domme opmerkingen" meer te geven toch? Ik bedoel het niet lullig ofzo hoor en ook niet tegen mensen persoonlijk :) Zo denk ik er ook over. Dat ze zulke in "in onze ogen domme" vragen stellen geven zij wel aan geïnteresseerd te zijn. Dit is een uitgelezen kans om ze idd wat meer te vertellen en zo misschien wel enkele vooroordelen weg te halen. En zeg nou zelf, heb je zelf nooit onnozele vragen gesteld aan die kaaskoppen? Verder zijn er in mijn visie geen domme vragen, als alles duidelijk is zou er nooit iets gevraagd worden.

dulce_lamia
31-10-2003, 13:41
Klopt! Als je ergens nooit geinteresseerd in was dan weet je er vaak ook niks over. Voor hun dus ons geloof. Wat ik wel een hele vage opmerking vond van iemand was "maar jij lijkt helemaal niet op een moslim!" Ze bedoelde daar mee aan te geven dat ik niet op een turk of marokkaan leek (alle moslims zijn turk of marokkaan heheh) tjah sommigen (ook wel eens marokkanen) denken dat als je halfbloed bent dat je dan geen moslim bent of iniedergeval geen goede) maar dan probeer ik ze gewoon uit te leggen dat het niets met je afkomst te maken heeft dat een nederlander ook moslim kan worden... Sommige mensen weten dat echt niet

flexiegirl
31-10-2003, 15:03
Origineel gepost door dulce_lamia Salaam iedereen, jullie doen wel negatief over de hollanders met hun opmerkingen, maar in de meeste gevallen willen ze er alleen maar het een en ander over weten, hoe moeten zij nou weten hoe dat gaat, daarom vragen ze het aan jullie! Aan de kort af antwoorden houden jullie ze zelf "dom" is toch zo? Leg liever uit hoe het zit en waarom je vast dan snappen ze het tenminste en hoeven ze in de toekomst geen "domme opmerkingen" meer te geven toch? Ik bedoel het niet lullig ofzo hoor en ook niet tegen mensen persoonlijk :) Het is niet negatief bedoelt hoor. Maar sommige Hollanders die blijven maar pushen alsof ze je willen overhalen niet te vasten. De meeste Hollanders hebben geen geloof en proberen al helemaal niet andermans geloof te begrijpen. ma goed ik moet weer gaan :zwaai: FLexiegirl :)

Pagina's : [1] 2