Bekijk volle/desktop versie : Waarschuwing : Stop met het versturen van deze e-mail



03-11-2007, 18:13








[SIZE="5"]
Dit mailtje !
[/SIZE]

[COLOR="Red"]


Salaam a3laikoem, Aan alle gelovige MOSLIMS onder ons![COLOR="Green"] Ik heb dit email via een vriend gekregen! Wie gelovig is gaat dit zeker doorsturen ik zeg jullie dit ik heb dit niet verzonnen, de email heb ik zelf gekregen. Het is een bericht uit Medina, dit is de waarheid uit Medina. Sheikh Ahmed heeft deze bericht bekend gemaakt.Op een vrijdag viel Sheikh Ahmed in slaap tijdens het lezen van de koran en droomde dat de Profeet Mohamed vrede zijn met hem voor hem stond en zei: In een week zullen er 7000 mensen sterven en niemand van die 7000 is een echte moslim!!! Niemand deed wat Allah swt zei!! De Profeet Mohamed vrede zijn met hem zei ook dat dit de slechte tijden zullen zijn! Vrouwen van tegenwoordig zorgen niet voor hen man, en de meisjes gaan overal heen en bedekken zich niet, ze respecteren hun ouders niet en de andere mensen. De rijke zorgen niet voor de arme ze geven hun geen geld, of Zakat, ze bidden en vasten niet. De dag des oordeels lieve broeder en zuster is dichterbij gekomen. Als er maar 1 ster aan de hemel hangt word de hek van het verleden gesloten; De tekens van de Koran zullen gewist worden. De zon gaat zakken tot op de hoogte van de Aarde. De Profet Mohamed vrede zijn met hem zei diegene die dit leest zal dit ook moeten lezen voor de andere.Hij zal zich plaats moete maken voor de Paradijs. Als een arme deze email verstuurde werd zijn wensen waar. Sheikh Ahmed zei wat als dit niet de waarheid is! zal hij als niet moslim sterven. De Profeet Mohamed vrede zijn met hem zei ook jullie moeten vasten, 5 x per dag bidden, geef Zakat, lieg niet, steel niet, heb respect voor de mensen en help de armen. Iedereen die deze email 35 x kopieert en verstuurd wordt in 3 dagen beloond. iemand heeft dit gedaan en werd beloond. Een ander daar en tegen geloofde dit niet en daarom stierf zijn zoon. Een ander zei: ik ga dit straks of morgen doorsturen, hij duurde te lang en stierf.Aub lieve broeder en zusters geloof niet dat dit niet de waarheid is. Want dat is het wel! Stuur, kopieer of vertel dit aan al je andere broeder en zusters! En Moge Allah ons Moslims beschermen insha'allah Ma3a Salama

[/COLOR]

Beste mensen
Helaas weten velen dat dit soort mailtjes haram zijn, dit is een vorm van shirk, en shirk is een van de grootste zondes binnen de Islam.
Ik zal het kort samenvatten en ik zal eerst dit mailtje onderuit halen.
Lees goed :

Zo werk een leugen :
[SIZE="5"]
"Ik heb dit email via een vriend gekregen!"
[/SIZE]
Wanneer jij iets leest vertel je het een ander,en die weer naar een ander en die weer naar een ander,en dan wordt de waarheid verdraait.
Als agmet tegen fatima zegt dat ali zei dat zoebida zei dat abdel zei dat hij iets heeft gehoord zal de laatste een heel ander verhaal hebben!
+ het is deze e-mail en geen dit e-mail,zelfs een mailtje tikken kon degene niet!

[SIZE="5"]
Iedereen die deze email 35 x kopieert en verstuurd wordt in 3 dagen beloond. iemand heeft dit gedaan en werd beloond
[/SIZE]
Pardon? waarom geen 36x? waarom geen 40x? waarom precies [SIZE="4"] 35x?[/SIZE]En waarom 3 dagen?Waarom geen 2, waarom geen 1?


Kijk wat Allah zegt:

Allah verruimt de voorzieningen voor wie Hij wil
van Zijn dienaren en Hij beperkt voor hen.
Voorwaar,Allah is Alwetend over alle dingen.
soerah al'ankaboet 29:62



[SIZE="5"]
Een ander daar en tegen geloofde dit niet en daarom stierf zijn zoon. Een ander zei: ik ga dit straks of morgen doorsturen, hij duurde te lang en stierf
[/SIZE]

kijk wat Allah zegt:

Hij doet leven en Hij doet sterven en tot Hem
worden jullie teruggekeerd
soerah yoenoes 10:56

Zeg:"Voorwaar,degenen die leugens over Allah verzinnen zullen niet
welslagen."
soerah yoenoes 10:69

[SIZE="5"]
Stop met dit en verstuur deze topic maar door in e-mails
en toon berouw als je deze mailtjes stuurde
[/SIZE]
Iedereen kan deze topic versturen in e-mails of wanneer je zo
mailtje krijgt verstuur deze topic of vertel door dat dit echt haram
is, want dit is een vorm van bijgeloof,alleen Allah bepaalt
hoe en wat.Toon berouw aan Allah als je dus dit deed.Dit geld ook voor de smsjes met de namen van Allah,meer over dit op :http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1632598

Moge Allah iedereen vergeven wie het door hebben gestuurd
amin

Prince






[/COLOR]



03-11-2007, 19:27


moge allah je belonen voor het plaatsen !!

ik zal het door sturen

03-11-2007, 23:12
UP

04-11-2007, 09:19
Wie gelooft daar nu in. Moest het kloppen dan zou niemand dat zo massaal rond sturen. Het zou dan ieder voor zich zijn.

Maar ja, er lopen nog steeds goed gelovige mensen rond op deze aarde.

Beslama

04-11-2007, 17:01


Uppie bi idnie lah

04-11-2007, 19:27
Die e-mail die hadden wij thuis gekregen jaren geleden in een vorm van een brief. Precies de zelfde inhoud. Ik wist niet wat ik er mee moest en had het bewaard, want was best wel bang. Maar dan kom je er later achter dat dat niet juist is, dus die heb ik niet meer. Zulke dingen negeer ik nu ook gewoon.

Tnx voor het plaatsen. Daarmee licht je andere mensen in Moge Allah SWT je belonen hiervoor

05-11-2007, 19:20
Goedzo niet op in gaan

05-11-2007, 20:56
Zelfs mensen die niet weten dat het shirk is, horen er niet op in te gaan. Onzin!

05-11-2007, 21:09
Salaam a3laikoem, Aan alle gelovige MOSLIMS onder ons! Wie gelovig is gaat dit zeker doorsturen ik zeg jullie dit ik heb dit niet verzonnen, de email heb ik zelf gekregen. Het is een bericht uit Medina, dit is de waarheid uit Medina. Sheikh Ahmed heeft deze bericht bekend gemaakt.Op een vrijdag viel Sheikh Ahmed in slaap tijdens het lezen van de koran en droomde dat de Profeet Mohamed vrede zijn met hem voor hem stond en zei: In een week zullen er 7000 mensen sterven en niemand van die 7000 is een echte moslim!!! Niemand deed wat Allah swt zei!! De Profeet Mohamed vrede zijn met hem zei ook dat dit de slechte tijden zullen zijn! Vrouwen van tegenwoordig zorgen niet voor hen man, en de meisjes gaan overal heen en bedekken zich niet, ze respecteren hun ouders niet en de andere mensen. De rijke zorgen niet voor de arme ze geven hun geen geld, of Zakat, ze bidden en vasten niet. De dag des oordeels lieve broeder en zuster is dichterbij gekomen. Als er maar 1 ster aan de hemel hangt word de hek van het verleden gesloten; De tekens van de Koran zullen gewist worden. De zon gaat zakken tot op de hoogte van de Aarde. De Profet Mohamed vrede zijn met hem zei diegene die dit leest zal dit ook moeten lezen voor de andere.Hij zal zich plaats moete maken voor de Paradijs. Als een arme deze email verstuurde werd zijn wensen waar. Sheikh Ahmed zei wat als dit niet de waarheid is! zal hij als niet moslim sterven. De Profeet Mohamed vrede zijn met hem zei ook jullie moeten vasten, 5 x per dag bidden, geef Zakat, lieg niet, steel niet, heb respect voor de mensen en help de armen. Aub lieve broeder en zusters geloof niet dat dit niet de waarheid is. Want dat is het wel! Stuur, kopieer of vertel dit aan al je andere broeder en zusters! En Moge Allah ons Moslims beschermen insha'allah Ma3a Salama


en als je um zo doorstuurt? mag dat wel..zonder dat 35 x gevalletje..

ik heb um namelijk zo gestuurd naar een paar vriendinnen van me...
X