Bekijk volle/desktop versie : Arabisch leren spreken?

30-10-2003, 08:01
CONVERSATIE Marokkaans-Arabisch
(cursusduur: 1,5 uur â min. aantal deelnemers: 8 / max. aantal deelnemers: 12)

Altijd naar Marokko op vakantie en balen dat je geen Arabisch spreekt? Getrouwd met een Marokkaan en niet kunnen communiceren met zijn/haar familie? Dan is dit je kans!! Lees onderstaande informatie en mocht je geïnteresseerd zijn of vragen hebben stuur me dan even een mailtje (zineb22@hotmail.com).

De conversatielessen worden in groepsverband aangeboden en zijn gericht op beginners en gevorderden, maar tevens op cursisten die geïnteresseerd zijn in de Marokkaans-Arabische taal en hiervan op de hoogte willen blijven. Alle groepscursussen vinden plaats in Rotterdam en worden gegeven door een docente van wie het Marokkaans-Arabisch de moedertaal is en die in het bezit is van een doctoraal Arabisch. In onze cursussen passeren alle aspecten van de Marokkaans-Arabische taal de revue. Er wordt aandacht besteed aan spreekvaardigheid en luistervaardigheid.

De conversatiecursussen beogen te bereiken dat u in korte tijd goed Marokkaans-Arabisch leert spreken en verstaan. Wij werken met praktijkgerichte situaties en diverse themaâs zoals het dagelijks leven, de maatschappij of een onderwerp dat spontaan ter sprake komt.

1e half jaar (20 lessen) Prijs: â¬175,-
2e half jaar (20 lessen) Prijs: â¬175,-

beginners: di. 19:00 â 20:30 uur
gevorderden: Do. 19:00 â 20:30 uur

Als BEGINNER leert u de basis van de Marokkaans-Arabische taal. U zult in staat zijn om een eenvoudig gesprek te voeren. U kunt zich zelf voorstellen of iemand anders voorstellen. U kunt vragen stellen aan een persoon (naam, adres, hobbyâs, â&brvbar en dezelfde vragen zelf beantwoorden. U kunt een persoon, een plaats, een object, uw beroep of uw omgeving beschrijven. U kunt eenvoudig gesproken informatie begrijpen.

Als u GEVORDERD bent heeft u geleerd om de hoofdpunten van een algemene conversatie te begrijpen. U kunt zich in het Marokkaans-Arabisch redden in allerlei situaties van het dagelijkse leven. U kunt uw gevoelens uitdrukken en vertellen over gebeurtenissen en ervaringen. U kunt uw mening geven.

Lesmateriaal:
Voor de lessen wordt het volgende cursusboek gebruikt:
Titel: Marokkaans Arabisch, een cursus voor zelfstudie en klassikaal gebruik + 3 cassettes
Auteur: Jan Hoogland
Dit boek is o.a. verkrijgbaar bij Boekhandel Donner, prijs: â¬65,-

Voor vragen kunt u mailen naar: zineb22@hotmail.com

30-10-2003, 12:29

sooo beetje duur man. Ik ben een sousie je weet.

30-10-2003, 13:14
jammer..
succes met het vinden van iets anders!!
groetjes,
MiHa

01-11-2003, 17:27
miha k denk dat dit n beetje vergezocht is... je plaatst een advertentie om marokkaans te leren op een marokkaanse site... we zijn denk ik voor 90% marokkanen ... misschien meer ... dus ja.. wat denk je zelf.

01-11-2003, 17:37

heb jullie geen cursus berbers leren schrijven en lezen? marokkaanse kennen we al

01-11-2003, 23:10
misschien verbaast het je, maar er hebben zich heel wat mensen aangemeld die het van Marokko.nl afgehaald hebben..

24-03-2008, 21:10
Selaam walikoum,

is dit er nog steeds?? Ik hoop het wel heb het via google gevonden, en dit lijkt mij ideaal.
Zijn er mensen die hier eerder aan hebben deel genomen? zoja wat zijn uw ervaringen?

Hoop snel wat te horen!!

ma3a selama

24-03-2008, 21:14

Citaat door lightpurple_:
Selaam walikoum,

is dit er nog steeds?? Ik hoop het wel heb het via google gevonden, en dit lijkt mij ideaal.
Zijn er mensen die hier eerder aan hebben deel genomen? zoja wat zijn uw ervaringen?

Hoop snel wat te horen!!

ma3a selama

Ben je niet 5jaar te laat
Er is vandaag nog een andere topic over hetzelfde geopend, dus snor die even op.

25-03-2008, 00:33

Citaat door Fargh:
Ben je niet 5jaar te laat
Er is vandaag nog een andere topic over hetzelfde geopend, dus snor die even op.

vandaar dat ik zei is dit er nog steeds, ik zie zelf ook wel dat het jaren geleden geplaatst is, en zulke studies kunnen 10 jaar voortbestaan.. dus zo gek was het nog niet van mij...

bedankt voor reactie