Bekijk volle/desktop versie : Opnieuw Nederlandse militair gesneuveld in Uruzgan



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

03-11-2007, 11:24
Opnieuw Nederlandse militair gesneuveld in Uruzgan
Uitgegeven: 3 november 2007 11:04
Laatst gewijzigd: 3 november 2007 11:20

DEN HAAG - In de Zuid-Afghaanse provincie Uruzgan is zaterdag opnieuw een Nederlandse ISAF-militair om het leven gekomen. Het gaat om de 21-jarige korporaal Ronald Groen.

De man zat in een gepantserd Fennek verkenningsvoertuig, dat bij de patrouillepost Poentjak op een bermbom reed. Twee andere ISAF-militairen raakten gewond.



Dat heeft de Commandant der Strijdkrachten Dick Berlijn zaterdag in Den Haag bekendgemaakt. De gewonden, een korporaal en een wachtmeester worden behandeld op de militaire basis in Tarin Kowt. Hun toestand is stabiel, aldus Berlijn.

Koers

Vrijdag meldde het ministerie nog dat operatie Spin Ghar op koers lag. Taliban zouden op de vlucht slaan uit het gebied ten noorden van Tarin Kowt. Als reactie hierop keert de bevolking terug naar huis, stelde Defensie. Ook de gouverneur van Uruzgan zou tevreden zijn met de resultaten van de operatie.

Nederlandse militairen begonnen Spin Ghar op 25 oktober samen met Afghaanse en Britse eenheden. De operatie is een reactie op de grotere bewegingsvrijheid die de Taliban in delen van Uruzgan hadden gekregen.

Daardoor kwam de bevolking te zeer onder invloed van de Taliban. Het doel van de operatie is de veiligheid in de provincie te vergroten voor de winter is ingevallen.

bron

03-11-2007, 11:30


Vreselijk! Veel sterkte voor de nabestaanden.

Hopelijk kunnen de militairen daar gauw weg en komt er geen verlenging van hun verblijf daar.

03-11-2007, 11:31
Ik dacht dat alles heel voorsoedig liep...

03-11-2007, 11:36
Allahierahmoum.. Lay tebe3 na bihoum inshallah fi gair

Ze doen er goed werk, meisjes mogen er weer mens zijn en overal is iets aan te merken. Maar als je de nu luistert zijn ze blij dat ze weer mogen praten, lachen en zelf keuzes maken. De personen die het slecht vinden, zijn bijna altijd mannen let maar eens op mannen en macht zijn rare dingen.
Ik bid Allah dat hij die mannen beschermd tegen de valse moslims en die moorden uit naam van onze profeet in plaats van vrede te brengen. Veel sterkte aan zijn nabestaanden.

03-11-2007, 11:46



Citaat door Kanith:
Allahierahmoum.. Lay tebe3 na bihoum inshallah fi gair

Ze doen er goed werk, meisjes mogen er weer mens zijn en overal is iets aan te merken. Maar als je de nu luistert zijn ze blij dat ze weer mogen praten, lachen en zelf keuzes maken. De personen die het slecht vinden, zijn bijna altijd mannen let maar eens op mannen en macht zijn rare dingen.
Ik bid Allah dat hij die mannen beschermd tegen de valse moslims en die moorden uit naam van onze profeet in plaats van vrede te brengen. Veel sterkte aan zijn nabestaanden.


Waarom ga je niet meehelpen als ze zoveel goeds hebben gebracht!!

03-11-2007, 11:46

Citaat door Kanith:
Allahierahmoum.. Lay tebe3 na bihoum inshallah fi gair

Ze doen er goed werk, meisjes mogen er weer mens zijn en overal is iets aan te merken. Maar als je de nu luistert zijn ze blij dat ze weer mogen praten, lachen en zelf keuzes maken. De personen die het slecht vinden, zijn bijna altijd mannen let maar eens op mannen en macht zijn rare dingen.
Ik bid Allah dat hij die mannen beschermd tegen de valse moslims en die moorden uit naam van onze profeet in plaats van vrede te brengen. Veel sterkte aan zijn nabestaanden.


03-11-2007, 11:48

Citaat door Adil82:
Waarom ga je niet meehelpen als ze zoveel goeds hebben gebracht!!

Waarom ren jij niet mee met die talitubbies in vrouwenkleding!

03-11-2007, 11:50

Citaat door David:
Waarom ga jij niet helpen?


Ik loop wel mee als er een stille tocht komt.. met me ipod op!!

03-11-2007, 11:50

Citaat door Wodan:
Waarom ren jij niet mee met die talitubbies in vrouwenkleding!


Zoiets ?


03-11-2007, 11:52
Jongens.. Gaan we die missie nog verlengen of.....?
Hoe denken jullie over?
Ik vind dat nederland daar niks te zoeken heeft.. en voor elk dode zou heel de kabinet verantwoordelijk gehouden moeten worden.! dat is mijn mening.

03-11-2007, 11:54

Citaat door Kanith:
Allahierahmoum.. Lay tebe3 na bihoum inshallah fi gair

Ze doen er goed werk, meisjes mogen er weer mens zijn en overal is iets aan te merken. Maar als je de nu luistert zijn ze blij dat ze weer mogen praten, lachen en zelf keuzes maken. De personen die het slecht vinden, zijn bijna altijd mannen let maar eens op mannen en macht zijn rare dingen.
Ik bid Allah dat hij die mannen beschermd tegen de valse moslims en die moorden uit naam van onze profeet in plaats van vrede te brengen. Veel sterkte aan zijn nabestaanden.

Jij bent kennelijk een slachtoffer van de leugenachtige westerse media.
Die Nederlanders en de rest daar zijn moordenaars,uitbuiters en plunderaars!

03-11-2007, 11:54

Citaat door David:
Toetsenbordriddertje.


Daar zou ik dan een hollander voor moeten zijn. ik ben een volle trotse marokkaan. waar geen enkel kaasje aan kan tippen.

03-11-2007, 11:56



Citaat door Adil82:
Waarom ga je niet meehelpen als ze zoveel goeds hebben gebracht!!


Is er iets wat je dwars zit, vertel het dan gewoon. Waarom maak je dit soort opmerkingen en zie, zoals ik al heb gezegd opnieuw een man die mij dit zegt met die ondertoon.
Gun je die vrouwen niet dat ze nu mogen leven want dan mag je mij uitleggen wat daar zo moslims aan is hoe die schoften met vrouwen en meisjes om zijn gegaan.

03-11-2007, 11:58

Citaat door David:
Je bent dik?


We zijn niet allemaal als je vader.. davibd!

03-11-2007, 12:00

Citaat door Kanith:
Is er iets wat je dwars zit, vertel het dan gewoon. Waarom maak je dit soort opmerkingen en zie, zoals ik al heb gezegd opnieuw een man die mij dit zegt met die ondertoon.
Gun je die vrouwen niet dat ze nu mogen leven want dan mag je mij uitleggen wat daar zo moslims aan is hoe die schoften met vrouwen en meisjes om zijn gegaan.


Dat ze het onder de bezetting het beter hebben dan onder de taliban.. dat is je reinste onzin kanith..

Lachwekkend om te zien hoe de media dat beeld ingesleten heeft bij sommige.. het trietste is dat men niet eens onafhankelijk een eigen mening kunnen vormen. slaap ze kanith..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25